CAPITOLUL 3

2K 44 4
                                    

După ce am vorbit cu Gami am iesit in parc sa ma plimb ca sa cunosc putin zona.Era un cartier mare , dar era frumos pentru ca aveai unde sa stai si sa te plimbi.M-am dus la un magazin din apropiere sa îmi iau niste biscuiți.După ce am iesit m-am întors in parc si m-am asezat pe o banca.Nu aveam chef sa merg acasa asa ca mi-am deschis telefonul si am inceput sa ma uit pe Instagram.După câteva minute cineva se asază langa mine , era Andrei.

GAMI- Se pare ca ne-am întâlnit din nou.
EU- Se pare ca da.
GAMI- Tu ce cauti aici?
EU- Pai...m-am mutat in cartierul asta , dar tu ce faci aici ?
GAMI- Pai...in cartierul asta stau si eu.Stau la blocul ăla."si îmi arata cu degetul spre blocul unde locuieste"
EU- Eu stau la cel de langa."si ii arat si eu blocul in care stau"
GAMI- Îmi pare chiar foarte bine ca stam in acelasi cartier.
EU- Si mie îmi pare bine.
GAMI- Auzi...trebuie sa vina Selly , nu te superi daca mergem sa il asteptam , nu ?
EU- Nu , chiar deloc.
GAMI- Bine , atunci haide in fata blocului meu sa il asteptam.
EU- Ok , haide.

După câteva minute:
GAMI- Uite-l pe Selly.
SELLY- Ce faci ba , te-ai tras gagica?
GAMI- Nu e gagica mea.
SELLY- Salut ! Cred ca stii deja cine sunt , nu are rost sa ma mai prezint.
EU- Salut ! Da stiu cine esti , eu sunt Denisa .
SELLY- Îmi pare bine . Si ,voi cum va-ti cunoscut ?"intreband cu o fata ciudata"
GAMI- In gara la Craiova , eu mergeam spre Bucuresti si ea la fel , si am stat in tren împreună.
SELLY- Aha , fain atunci sa va tina prietenia."spune el razand"
EU si GAMI- Mda...mulțumim."fiind ironici"
SELLY- Ba Gami , sa stii ca in curand trebuie sa ajungă si restul gang-ului+Alvarez si Lazăr asa ca trebuie sa ne apucam de filmat după ce ajung toți , locațiile deja sunt pregătite.
GAMI- Bine , atunci hai la mine pana vin ceilalți.
EU- Bine , atunci plec si eu acasă , va las.Pa !"spunând eu in timp ce voiam sa plec dar Selly ma striga"
SELLY- Denisa , tu nu o sa pleci , esti prietena lui Gami asa ca esti si prietena mea , deci o sa filmezi si tu cu noi.
EU- Dar nu trebuia sa filmați doar voi 5GANG ?
SELLY- Ba da , dar daca esti prietena cu Gami si esti si tu aici vei filma cu noi.
EU- Ok , dar nu vreau sa credeti ca eu profit de prietenia mea cu voi.
GAMI- Nu o sa creadă nimeni asta , acum haideți la mine la apartament sa ii asteptam pe ceilalți.
SELLY- Deci vii , Denisa ?
EU- Bine , vin."stand putin pe ganduri"

După 30 de minute:
După jumatate de ora vin si restul.
DIA,ALVI,VASCO,ANDY- Ooo , Gami te-ai tras gagica ,esti tare ba , braaavoo."si au inceput toți sa il aplaude"
GAMI- Nu si voi , nu e iubita mea.
EU- Nu sunt iubita lui.
CEILALTI- Aaa...păcat , pentru ca v-ar sta bine împreună.

POV. GAMI OS
Eu si Denisa eram amuzati de ce au spus ceilalti . Îmi place de Denisa , nu pot sa spun nu , nu stiu parca simt ceva pentru ea dar ea nu cred ca simte ceva pentru mine.

După ce ne-am îmbrățișat cu toții si ne-am salutat , cu toții ne-am apucat de filmat si bineinteles ca alt rol decat noua iubita al lui Andrei nu puteam sa primesc.Am filmat in apartamentul lui Gami , am filmat in parc si pe câteva străzi din apropiere.După ce am filmat ne-am dus toți sa mâncăm in oras , Selly si restul nu aveau unde sa stea si la hotel nu voiau asa ca au închiriat un PentHouse , iar de data asta Selly a anunțat proprietarul ca va fii o petrecere.Eu , Gami , Dia si Andy ne-am dus sa cumpărăm provizii pentru party.Când am ajuns in magazin eram nehotărîți , niciunul nu aveam habar ce sa luam.

ANDY- Si ce luam."spune Andy nehotarat"
EU- Pai nu stiu , fiecare sa ia ce vrea.
GAMI- Da , fiecare sa ia ce vrea si ce crede ca ne place la toți.
DIA- Ok , hai sa ne miscam mai repede !!

Dupa 10 minute :
ANDY- Mama , cate ati luat .
DIA- Pe bune Andy , doar atât ai putut sa iei , doua sticle de Pepsi si niste pungi de popcorn.Really? ??
ANDY- Aaa...scuze Dia dar nu aveam idee ce sa iau.
EU- Doamne Andy , puteai sa iei si tu orice , nu conteaza .
GAMI- In fine acum , hai sa le platim.

Dupa ce am plătit , ne-am intors la apartament , era o harababură totala.Nimeni nu mai înțelegea ce se intampla acolo .

DIA- Băăăi , parca era vorba de o petrecere nu de un circ.
SELLY- Scuze Dia , dar se pare ca Vasco nu intelege ce are de făcut.
ALVI- Buuun , deci ce ati luat ??
EU- Pai ce vezi aici , adică sucuri , chipsuri , jeleuri , bere , alune si ce o mai fii pe acolo.
ALVI- Mama , dar ati luat nu gluma.
EU- Dap.

Am dat drumul la muzica si am dansat , am mâncat , am facut karaoke si ne-am jucat Adevăr sau Provocare , Am/N-am si alte jocuri care sunt populare acum pe internet.Muzica era data încet , iar dintr-o data se aud niste bătăi în usa.Selly s-a dus sa deschidă , la usa era.....

Sper ca va placut , îmi pare rău ca nu am postat ieri , dar nu am avut când .Zilele urmatoare va aparea capitolul 4 , nu stiu sigur când .
#931 de cuvinte♡♡♡

IUBITA LUI ANDREI GAVRIL (AKA-GAMI OS)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum