Ne urcam în mașina lui Mihai iar acesta pornește, eu și Gami stăteam pe bancheta din spate iar Carissa stătea în față. Gami s-a întins cu capul pe picioarele mele spunând întruna ca îi este rău, și mie îmi era rau dar nici chiar așa.
Gami: Ba, opriți naibii mașină ca mi-e rau. spune ridicanduse de pe picioarele mele.
Mihai: La cât ai băut normal ca iti e rău.
Carissa: Lasa-l! Au fost la o petrecere normal ca au băut.
Gami vomita, Carissa și Mihai se certau pe chestia asta iar eu stăteam tinandu-ma de mașină pentru ca simțeam ca o sa cad pe jos. Parcă mi s-a dus tot oxigenul pe care îl aveam in mine, la un moment dat simt cum picioarele nu îmi mai sunt stabile și vederea mi se încetoşeaza și cad brusc jos. Ceilalți au început sa se îngrijoreze, chiar și Andrei care era în starea în care era.
Carissa: Deni, Denisa! Trezeste-te!
Îmi tot dădeau palme incercand sa mă trezesc dar degeaba, îi auzeam cum țipă dar nu mă puteam mișca și nu puteam sa fac nimic pentru a le răspunde. Eram conștientă psihic dar fizic nu, îl aud pe Andrei cum zbiară la Mihai sa cheme salvarea începeam sa înnebunesc pentru ca practic eram paralizata și îi auzeam pe toți cum țipă dar nu le puteam răspunde. La un moment dat încep sa nu mai aud nimic ai de aici firul ni se taie.
A ajuns intr-un final și salvarea și m-a dus la spital. Când am ajuns doctorii m-au dus intr-un salon și au început sa mă consulte și sa îmi facă tot felul de analize și de injecții. Carissa, Mihai și Andrei erau pe hol și așteptau doctorul de câteva zeci de minute bune.
Gami: O sa înnebunesc dacă nu vine nimeni sa ne spuna ce a pățit.
Carissa: Liniste-te! E numai vina mea, dacă nu o duceam la petrecerea lui Bogdan nu pățea nimic.
Gami: Nu e vina ta, ea a vrut sa bea.
Mihai: Vine doctorul!
Gami: Doctore, ce are Denisa?
Doctorul: A leșinat de la bautura nu este foarte grav, dar era și mai grav dacă intra în coma alcoolica. O sa se trezească în câteva ore.
Gami: Putem sa o vedem?
Doctorul: Desigur, dar nu prea mult timp.
Gami: Mulțumim!
Intram la Deni în salon și o văd întinsă intr-un pat, nu îmi place sa o văd pe ea acolo mai bine eram eu în locul ei.
Carissa: Doamne, nu pot sa o văd așa. Și mai ales ca a ajuns în spital din vina mea.
Gami: Nu e vina ta.
Atunci pe usa intra o femeie, este mama lui Deni și pare foarte îngrijorată pentru ea.
Mama Denisei: Ce a pățit?
Gami: A...a fost la o petrecere și a băut prea mult și a leșinat din cauza asta. Imi pare rau, doamna este vina mea.
Mama Denisei: Nu este vina ta, nu e prima oară când bea si cand o vad beata. Dar niciodată nu a ajuns la spital din cauza asta.
Gami: Inteleg. Doctorul mi-a spus că o sa se trezească mai tarziu deci o sa mai avem de asteptat.
Mama Denisei: Uite, du-te acasă și culcă-te, Andrei. Ai nevoie de odihnă pentru starea în care esti, o sa stau eu cu ea si cand o sa se trezească o sa te anunt eu.
Andrei: Bine, multumesc!
Cand am iesit din spital am chemat un uber pentru că în starea mea nu eram in stare sa ajung acasă pe jos. După ce ajung acasă ma arunc in pat si adorm, îmbrăcat și încălțat. Imi era prea somn și prea rau pentru a mai face si altceva.
Peste câteva ore imi suna telefonul, era mama lui Deni.
Convorbire telefonică:
Mama Denisei: Buna, Andrei! Denisa tocmai s-a trezit și am zis să te anunt. Poti veni cand doresti, sa stii ca a întrebat de tine.
Gami: Bine, multumesc ca m-ați anuntat! O sa vin mai tarziu, nu chiar acum pentru că inca nu mă simt foarte bine dar o sa trec mai tarziu pe la ea.
Mama Denisei: Bine, Andrei. Te astept! Pa!
Gami: La revedere!
După ce am închis mi-am pus telefonul deoparte și m-am culcat in continuare pentru că ma simteam groaznic.
Tocmai ce m-am trezit intr-o camera ciudata, ma simteam foarte amețită. O vad pe mama lângă mine și o strig.
Mama Denisei: Te-ai trezit scumpa mea?
Eu: Da, imi pare rau ca am băut si pentru chestia asta am ajuns la spital.
Mama Denisei: Nu-i nimic, nu e prima dată când am aflat ca bei. In plus ai fost la o petrecere, la petreceri se bea.
Eu: Multumesc!
Mama Denisei: Am vorbit cu Andrei si a zis ca va veni mai tarziu pe aici, nici el nu se simte bine.
Eu: Sa stii ca nu eu l-am obligat să bea, s-a apucat sa bea înaintea mea și a băut mai mult ca mine. Nu stiu cum de nu a leșinat el si am leșinat eu.
Mama Denisei: Asta e, te las sa te odihnești. Ai telefonul pe masa daca ai nevoie de el, eu ma duc sa vorbesc cu doctorul sa vad cand te iti da drumul acasa.
Eu: Ok.
Imi iau telefonul si ii dau un mesaj la Carissa sa vad daca doarme. Azi e sâmbătă și sigur încă doarme pentru că nu răspunde, nu mai insist cu mesajele și ma pun la somn pentru că altceva nu am ce face in plus ca inca ma simt rau.
Nu uitati sa cititi si cealalta carte pe care am scris-o de curând "O viață alături de Gami Os" o găsiți la mine pe profil. Lectura plăcută!❤❤
CITEȘTI
IUBITA LUI ANDREI GAVRIL (AKA-GAMI OS)
FanfictionEA-O fata simpla care isi petrece timpul cu prietenii. Este genul de fata care nu este nici sensibilă dar nici prea intepata sau nebună.Ea are ochii albastrii,parul e de un blond inchis,iar înălțimea ei este de 1,68. EL-Un băiat cunoscut , pe care o...