CAPITOLUL 13

947 30 6
                                    

DENI POV.
După ce am aflat tot adevărul despre Samira am decis ca eu și Andrei sa rămânem prieteni in continuare. Au trecut câteva zile de când Andrei mi-a spus totul despre ea si de atunci ne tot gândim cum sa o convingem sa le spuna părinților despre ce i s-a întâmplat. I-am spus și Carissei despre Samira dar nici ea nu stie cum am putea sa o convingem pe Samira. Peste 2 zile este ziua mea nu ar trebui  sa imi bat capul cu Samira si ar trebui sa pregătesc petrecerea pentru ziua mea. Astăzi din nou la scoala , nu am niciun chef abia astept vacanta de Crăciun.

După ce m-am pregătit pentru scoala m-am intalnit jos in fata blocului cu Andrei si am plecat spre scoala. Ajungem in clasa și ii vedem pe toti la banca Samirei , unii o făceau curvă altii o întrebau cum putea face asa ceva, nici eu și nici Andrei nu stim ce s-a întâmplat.

GAMI- Ce s-a întâmplat?
BOGDAN- Nu stiu , cand am ajung in clasa toată lumea vorbea despre Samira și când a ajuns și Samira in clasa au sărit toti la ea ca cică nu o fost violată și toată lumea o face acum curvă.
GAMI- Dar...de unde stiu toti? Samira sigur nu a zis nimic , nu le-a zis părinților ei și să le zică lor...
BOGDAN- Nu stiu frate, voi stiti ce s-a întâmplat cu ea e treaba voastră, nu stiu...rezolvati-o.
EU- Gata ba , lasati-o în pace. Samira , vin-o cu mine.
SAMIRA- Ce mai vrei? Nu iti ajunge ca mi l-ai luat pe Andrei?
EU- Iar începi cu asta , nu ti la luat nimeni!? Spune de unde stiu toti ca ai fost violată.
SAMIRA- După părerea lor nu am fost violată , toti ma cred curvă, nu ma crede nimeni că am fost violata.
EU- Spune de unde stiu ca ai fost violată?
SAMIRA- Nu stiu , cineva care stia a spus la cineva și acel cineva a răspândit zvonul in toata scoala. Crezi ca sunt atat de proasta sa le zic la toti ca am fost violată ?
EU- Ai fi in stare.
SAMIRA- Ma lasi acum sa plec sau vrei sa stii si cum m-a violat ala?
EU- Nu , poti sa pleci.
SAMIRA- Asa ziceam si eu.
GAMI- Ti-o zis ceva?
EU- Cică cineva care stia a spus la cineva și acel cineva a răspândit zvonul asta prin toată scoala.
GAMI- Probabil e cineva din scoala.
EU- Nu cred , nu mulți din scoala asta o cunosc pe Samira
GAMI- Atunci?
EU- Atunci...nu stiu.
GAMI- In fine , hai la ora ca avem cu diriga și dacă intrăm după ea ne omoară.

Intrăm în clasa , diriga nu a venit încă iar Samira era in banca ei se uita urât și ciudat la noi mai ales la Deni. Ne așezăm la noi in banca și peste 5 minute intra diriga.

DIRIGA- Buna ziua , copii!
NOI- Buna ziua!
DIRIGA- Samira , Andrei și Denisa...in picioare!
GAMI- Ce am facut?
DIRIGA- Tu și Denisa, ati aflat ca Samira a fost violată, de ce nu ati spus nimic?
GAMI- Păi...
SAMIRA- Doamna dirigintă...nu este vina lor ca nu au spus nimic. Nici părinții mei nu știau, eu le-am zis sa nu spuna nimic.
DIRIGA- Stii ca ceea ce ai pățit e foarte grav, trebuia sa spui cuiva.

In momentul ala intra un băiat pe usa, cand a intrat Samira a început brusc sa planga habar nu aveam cine era.

BĂIATUL- Ma scuzati ca va întrerup ora dar vreau sa spun ceva in de Samira.
DIRIGA- Cine esti si de unde o cunosti tu pe Samira?
BĂIATUL- O sa aflati imediat, doamna! Cred ca ati aflat ca Samira a fost violată, nu? Cu toții cred ca ati aflat despre asta.
NOI- Daa...
SAMIRA- Te rog sa taci, spune plângând .
GAMI- Il cunosti?
SAMIRA- ...
BĂIATUL- Nu o sa tac, Samira! Cred ca toti merita sa stie adevărul.
GAMI- Ce adevar?
BĂIATUL- Ai fost cu ea in seara cand ea a fost "violată", am fost și eu în seara aia in club.
GAMI- Ce cautai acolo?
BĂIATUL- Am fost împreună cu Samira inainte sa fie cu tine, am fost 6 luni împreună, mi-a spus că ca vrea sa se despartă de mine pentru că nu mă mai iubeste si ca a intalnit alt băiat care e mai bun decât mine, adică pe tine. V-ati pus împreună inainte cu cateva ore sa vina la mine și să îmi spună că vrea să ne despărțim ea habar nu avea ca tu esti cunoscut pe internet și asa mai departe. A doua zi a venit la mine și a zis că vrea să ne împăcam, ea abia aflase că tu esti cunoscut pe internet și ca ai mulți fani, a venit la mine și s-a rugat de mine sa ma împac cu ea si sa o ajut sa isi bată joc de tine si sa te faca de ras pe internet și să te lase fara canal și fără fani și să îți pierzi toti prietenii.
GAMI- De ce ar fi vrut să facă așa ceva?
BĂIATUL- Pentru ca si ea a fost cunoscută în America acum 1 an jumate, părinții ei se ocupa cu chestii din astea bloguri, canale de youtube adica sponsorizează unele canale si au cateva bloguri care acolo in America au succes  și asa a devenit și ea cunoscută acolo cu un canal de youtube. Din cauza unor prieteni de ai ei, care s-a dovedit a fi niste prieteni falși au facut-o de ras pe internet și i-au sters canalul care avea 1 milion și ceva de abonați. De atunci s-a mutat în România, m-a cunoscut pe mine si am devenit prieteni buni, după un timp ne-am pus împreună și am fost împreună 6 luni pana sa te cunoasca pe tine. Si pentru chestia asta pe care a patit-o ea a vrut să se răzbune pe tine.
GAMI- Si ce treaba are toată chestia asta cu violul?
BĂIATUL- Păi din ziua in care ea a venit la mine să ne împăcam am fost împreună încă 2 luni pana in ziua in care a fost ea "violata". Adică in timp ce era cu tine era și cu mine. In seara aia m-a chemat și pe mine in club, habar nu aveam de ce, eu am ajuns la club după voi și cand am intrat in club am vazut-o cu tine. Atunci credeam ca m-a chemat ca sa ma faca gelos sau ceva de genul pentru că ea m-a văzut cand am intrat si nu avea de gând să vine la mine. După ceva timp am ieșit afară pentru că nu aveam ce face innautru decat sa o vad pe ea cum se linge cu tine. După vreo 5 minute vine și ea după mine, ne-am dus in spate acolo unde ati găsit-o voi după ce a fost ea "violata" am inceput sa ne sărutăm și după câteva minute nu stiu ce a apucat-o dar a început să își rupa singura hainele și să își ciufuleasca părul. Am întrebat-o de ce face asta și spunea ca din vina mea, am inceput sa ne certam și după i-am zis ca vreau sa ne despărțim cand a auzit asta a luat-o razna a început să țipe și să plângă. Eu am plecat și am lasat-o acolo și după stii și tu ce s-a întâmplat. Adică nu a avut loc niciun viol și Samira nu a fost violată.
GAMI- Samira, e adevarat?
SAMIRA- De aia nu imi aminteam ce s-a intamplat pentru că am avut o criză. Imi pare foarte foarte rau pentru că v-am spus tuturor ca am fost violată, ma rog nu chiar tuturor.
GAMI- Si de ce cand fratele tau le spunea părinților tăi ca ai fost violată nu il credeau? Pana si el a crezut faza asta ca ai fost violată.
SAMIRA- De cand sunt mica am schizofrenie, i-au o grămadă de pastile în fiecare zi și cand nu mi le iau ori fac crize ori imi e greu sa ma controlez din ceea ce fac.
BĂIATUL- Și cred ca mai trebuie sa mai stii ceva, Andrei. Atunci când Samira te- a înșelat și ai vazut-o sarundu-se cu un alt băiat...eu eram ala. Imi pare rau pentru tot ce s-a întâmplat.
GAMI- Aia e, ce o fost o fost.
SAMIRA- E vina mea, eu ar trebui sa imi cer scuze.
BĂIATUL- In orice caz, Samira trebuie sa vi cu mine, doamna va rog sa ne scuzati.
DIRIGA- Nicio problemă, o sa vorbesc eu cu părinții ei.
BĂIATUL- Bine, la revedere!
DIRIGA- Acum ca s-a aflat adevărul, vreau ca si voi sa aveti grija și să nu faceti prostii din astea, bine? Oricum mai sunt 10 minute până la pauză asa ca va las. Buna ziua!
NOI- Buna ziua!

IUBITA LUI ANDREI GAVRIL (AKA-GAMI OS)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum