CAPITOLUL 5

1.7K 38 16
                                    

Între timp s-au strans mai mulți , iar Selly văzând ca se strang din ce in ce mai mulți copii le-a spus cu ocazia asta ca maine este un fan-meeting la Promenada si o sa se întâlnească acolo.

După întâlnirea neasteptată cu fanii ne-am dus la KFG , pentru ca bineinteles ca lui Selly i se făcuse foame.Când am ajuns era o coadă imensa , am stat vreo 20-25 de minute acolo.La un moment dat l-am lăsat pe Selly singur la coada pentru ca era singurul caruia îi era foame.Dupa o asteptare îndelungată a venit si Selly si a mai durat ceva pana sa mănânce , noi făceam poze si instastory râzând de el si încercând sa il facem de ras cu scopul ca se va grabi sa termine de mâncat. Dupa ceva timp insfarsit a terminat si el de manacat . Nu voiam sa plecăm acasa asa ca ne-am dus sa facem o sedinta foto ca sa punem poze pe insta. Ca sa putem face o poza de grup am rugat un copil cam de varsta noastra sa ne faca o poza , iar copilul le-a cerut celorlalti sa facă si cu el o poza si ei au acceptat. Când ne-am plictisit de facut poze am plecat spre penthouse , când am ajuns toți s-au pus pe telefoane . Unii isi editau pozele si video-urile , in special Selly , altii ascultau muzica si unii se uitau la seriale. Fiecare avea cate o ocupație , iar eu stăteam încercând sa gasesc ceva interesant pe tot internetul asta. La un moment dat când am vazut ca nimeni nu zice nimic am zis sa ma duc acasă pentru ca oricum la penthouse nu am ce sa mai fac.
EU- Bai...eu am plecat acasă pentru ca nu am ce sa mai fac aici asa ca ne vedem maine.
SELLY- Bine , ne vedem maine. Pa ! "spunând in timp ce era cu ochii in laptopt"
DIA- Pa , Deni!
GAMI- Pa !
ANDY- Pa , ne vedem maine !
VASCO- Pa !
ALVI- Pa , Deni !
EU- Pa !

Dupa 2 ore :
POV. DENISA
Din plictiseala am zis sa ma uit la serialul meu la care ma uit eu întotdeauna , la The Vampires Diares. In ultimul timp ma cam plictisisem sa ma uit la seriale si am luat o scurtă pauză , dar acum ca nu am nicio ocupație am zis sa ma uit . Dupa câteva episoade vizionate , m-am uitat la ceas si era 21:45 , nu îmi era somn si la serial m-am plictisit sa ma uit . Abia asteptam sa înceapă scoala pentru ca asa nu mai merge , nu inteleg cum ceilalți nu se plictisesc sa stea pe telefoane , eu una ma plictisesc . Cum nu aveam alta ocupație m-am gandit sa ma duc in club , nu aveam de gand sa ii deranjez pe ceilalți acum , cine stie ce fac. M-am dus la dulap si mi-am ales hainele astea.

Iubesc culoarea asta , am multe haine cu aceasta culoare . Dupa ce am fost gata i-am spus mamei ca merg la o petrecere , nu i-am spus ca ma duc in club pentru ca daca afla ca m-am dus singura ma omoară. Ma lasa sa merg in club când vreau dar măcar sa nu fiu singura , sa fiu însoțită de un băiat sau o fata. De data asta nu stiu ce o sa fac singura in club , dar o sa vedem . Pana la club am luat un taxi pentru ca in apropiere nu este niciunul. Cand am ajuns am inceput sa simt mirosul de tutun de la intrare si muzica se auzea foarte tare . Ma duc la bar sa îmi iau un pahar de wisky , pentru ca de ce nu . Dupa ce am băut paharul de wisky , mai stau putin la bar si decid sa îmi deschid telefonul sa ma uit pe insta . Dupa câteva minute vad ca Selly a băgat un story ca este in club si culmea ca era in acelasi club in care sunt si eu si nu este singur , este cu restul gang-ului si cu Alvi. Deci mie nu îmi vine sa cred , parca aveau alte ocupații . Ma uit prin jur si o vad pe Dia , ma decid sa ma duc la ea.

EU- Buna , Dia !
DIA- Buna...ce cauti aici ?"spune ea surprinsa"
EU- Pai...pentru ca voi aveați alte ocupații si eu stăteam si ma plictiseam si alta solutie nu aveam m-am gandit sa vin in club sa ma distrez si culmea v-am vazut pe voi aici."spun eu putin nervoasă"
DIA- Scuze ca nu te-am chemat si pe tine dar după ce ai plecat tu ne-am plictisit si noi si credeam ca ai treaba si de aia nu te-am chemat.
EU- Nu-i nimic Dia. Dar unde sunt ceilalți ?
DIA- Nu stiu , trebuie sa fie pe aici.
SELLY- Aici erai Dia.Ammm...Deni ?
EU- Chiar eu.
SELLY- Dar ce cauti aici ?
EU- Am venit sa ma distrez.
SELLY- Aha...bine , atunci sa ne distrăm . Apropo arăți bine , cred ca o sa îi placa lui Gami. "spune el razand"
EU-Sellyyyyy."spunând in timp ce ii dau o palma"
SELLY- Bine , bine gata. Uite-i pe ceilalți .
GAMI- Insfarsit ati venit . Deni ?
EU- Chiar eu sunt .
GAMI- Arăți bine .
EU- Mersi.
CEILALTI- Ooooo.
EU- Terminati odată. Vrea cineva ceva de băut ?
CEILALTI- Avem deja .
EU- Ok...atunci ma duc sa îmi iau si eu ceva.
GAMI- Vin si eu cu tine pentru ca eu nu am.
EU- Ok , hai.
GAMI- Si cum ai ajuns aici ?
EU- Pe scurt , din plictiseala .
GAMI- Si noi la fel.
EU- Ce iti iei ?
GAMI- Ce iti iei si tu .
EU- Bei wisky ?
GAMI- Esti nebună ? Wisky la 15 ani ?
EU- Nu am inca 15 ani. Si ce are , am mai băut un pahar de wisky înainte.Haide ca nu mori de la un pahar .
GAMI- Bine , hai.
EU- Doua pahare de wisky.
BARMANUL- Imediat , domnisoara.

Dupa ce am plătit ne-am întors la ceilalti .
SELLY- Ce v-ati luat ?
EU- Wiski.
SELLY- Sunteti nebuni , Dia zi si tu ceva ca esti cea mai mare .
DIA- Lasa-i ma sa se distreze ca nu patesc nimic.
SELLY- Bine , dar daca se îmbată nu ii duc eu acasă , tu ii duci ca tu i-ai lăsat .
DIA- Lasă ca ii duc eu .
EU- Stați linistiti ca nu se îmbată nimeni .
SELLY- Esti nebună fata mea .
EU- Habar nu ai , nebună e putin spus.
SELLY- Okkk.Cred ca daca vrea cineva sa ne bată o sa ne bazăm pe tine.
EU- Bazati-va pe mine , nimeni nu o sa se atingă de voi ."spunând foarte serioasa"
GAMI- Tu chiar vorbesti serios sau glumesti ca nu îmi dau seama ?
EU- Vorbesc foarte serios sa stii , stiu sa ma apar ca nu sunt proasta .
GAMI- Adică daca ar vrea cineva sa te violeze sau sa te răpească poți sa te aperi singura ?"spune mirat"
EU- Exact.
GAMI- Esti chiar tare , acum avem pe cineva care sa ne apere.
EU- Eu zic sa nu te bucuri asa de tare .Ma duc afara sa fumez , vine cineva ?
GAMI- Eu nu vin acum .
CEILALTI- Noi nu venim .
EU- Ok.Atunci ma duc singura.

Când vreau sa ies îmi dau seama ca cineva ma urmareste , decid sa merg inainte si sa îmi vad de treaba mea . Mai merg putin si vad cine ma urmarea , era....

Hei guys , scuze ca nu am mai postat dar nu am mai avut idei .Sper ca va placut !!♡♡♡Va pwp♡♡
Capitolul 6 va aparea curand♡♡♡♡
#1252 de cuvinte

IUBITA LUI ANDREI GAVRIL (AKA-GAMI OS)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum