GAMI- Doamne ce bine ca am scăpat de Samira.
EU- Da, cum dracu sa îi faci așa ceva cuiva? Fata ăsta chiar are probleme grave la cap.
GAMI- Și nu cred ca le are de curând.
EU- Clar nu.
GAMI- Deni, am uitat sa te întreb ce faci de ziua ca totuși mai e foarte puțin pana atunci.
EU- Ziua de naștere, fuck am uitat și mai sunt 2 zile.
GAMI- Dacă vrei pot sa te ajut.
EU- Nu, mersi mult Gami dar mă descurc.
GAMI- Ok cum vrei, și pe cine chemi?
EU- Pai pe tine, pe ceilalți din gang, am niște vechi prieteni din Craiova și pe ei chiar vreau sa îi invit și nu știu Carissa si poate niște colegi din clasa.
GAMI- Dacă vrei pot cântă cu gangul la ziua ta.
EU- Da, buna idee ar fi chiar fain.
GAMI- Pai atunci vorbesc cu ei și vedem ca gen 5 octombrie pica fix vinerea deci e perfect.
EU- Și mai bine. Bun pai am ajuns, mai vorbim. Pa!
GAMI- Pa!După ce am ajuns acasă m-am gandit sa le dau mesaj prietenilor mei din Craiova și îi invit la ziua mea. Avem un grup pe whatssap de foarte mult timp doar ca de când am venit în București nu prea am mai ținut legătura cu ei. Sunt 15 în grupul ăla, sper ca toți sa poată veni la ziua mea pentru ca îmi doresc foarte mult sa îi văd.
Conversație prin mesaje:
EU- Heei, știu ca nu am mai vorbit de foarte mult timp cu voi, dar mi-ar face mare plăcere dacă ați venit vineri pe 5 octombrie la ziua mea. Sunteți cu toții invitați așa ca mi-ar face mare plăcere dacă ați putea veni cu toții.
ALEXANDRA- Woow, ai scris și tu in sfârșit pe grupul ăsta, mă mir.
RAZVAN- Noi? Cum sa nu venim la ziua ta, pai ce putem lipsi de la aceasta zi.
ALEXANDRA- Exact, are dreptate nu putem lipsi de la așa ceva. Nu în fiecare zi faci 15 ani, nu?
EU- Pai normal.
NIKI- Dacă dai de băut nu am cum sa lipsesc.
EU- Tie cum sa nu iti dau, ești Niki tu nu ai cum sa nu primești bautura.
MARIO- Eee și noua nu ne dai de băut, numai la Niki. Scârbă!😂
NIKI- Ce faci Mario iubire, furi vorbe mai nou?😂😈
MARIO- Vorbele tale...nu am cum sa nu le fur iubito.😂❤
NIKI- Ee mai ușor cu alinturile amice.😂
MARIO- Gata gata.😂
EU- Deci veniți toți nu?😂😇
NIKI- Da , Deni deci eu nu am cum sa lipsesc. Sunt acolo obligatoriu. 😇😇😂
EU- Perfect.😂După ce am vorbit cu ei am stat vreo ora pe telefon dar după m-am plictisit așa ca am sunat-o Carissa sa ieșim.
Conversație telefonica:
EU- Ce faaci?
CARISSA- Mă plictisesc, rar se întâmplă dar...acum chiar mă plictisesc.
EU- Pai hai sa ieșim.
CARISSA- Ieșim, dar unde?
EU- Ăă...
CARISSA- La ăă o sa mergem.
EU- Haha...pai nu știu oriunde dar nu vreau sa mai stau în casa.
CARISSA- Mbine, ooo mi-am amintit am auzit ca Bogdan prietenul lui Andrei da petrecere. Vrei sa vi?
EU- Eee pai așa mai vi de acasă.
CARISSA- Pai nu? Deci vi?
EU- Normal.
CARISSA- Așa, intr-o ora sa fi în fata casei vin cu fratimio și ne duce el.
EU- Perfect. Mai vorbim, pa!
CARISSA- Paa!După ce închid apelul cu Carissa mai stau vreo 10 minute pe telefon și după mă apuc de machiaj și sa vad cu ce mă îmbrac.
Și m-am îmbrăcat așa:
Iar machiajul l-am făcut asa:
Deobicei mă îmbrac foarte simplu la petreceri pentru ca mă duc acolo sa mă distrez nu sa fac parada modei cu cine știe ce haine. După ce sunt gata o sun pe Carissa sa o întreb unde e și îmi zice ca imediat ajunge în fata casei mele. După vreo 5 minute mă suna sa îmi spună ca a ajuns, imi iau geanta și ies.
CARISSA- Hopa, ce avem noi aici. Mai da bine mai arăți. Deni, el e Mihai fratele meu el ne va duce la petrecere și tot el ne va aduce de la petrecere.
EU- Ti-ai pus fratele pe post de șofer personal?
CARISSA- Cam da.
EU- Măcar îl plătești?
CARISSA- Se mulțumește și fără.
EU- Lasa ca-i bine, deci mergem?
CARISSA- Ăă da, Mihăiță calc-o tare.
MIHAI- Nu-mi mai spune Mihăiță.
CARISSA- Bine, Mihăiță.
MIHAI- Carissaa...
CARISSA- Bine bine, hai pornește.
CITEȘTI
IUBITA LUI ANDREI GAVRIL (AKA-GAMI OS)
FanficEA-O fata simpla care isi petrece timpul cu prietenii. Este genul de fata care nu este nici sensibilă dar nici prea intepata sau nebună.Ea are ochii albastrii,parul e de un blond inchis,iar înălțimea ei este de 1,68. EL-Un băiat cunoscut , pe care o...