CAPITOLUL 15

877 26 15
                                    

Cand am ajuns la casa lui Bogdan am rămas cu gura căscată la cat de mare e casa lui, frate Andrei asta numa prieteni bogătani are.
CARISSA- Ehh...mare casa, nu?
EU- Foarte.
CARISSA- Măcar e buna pentru petreceri.
EU- Mai stai sa admiri casa sau intrăm?
CARISSA- Ba io o sa ma combin cu Bogdănel asta ca e prea tare.
EU- Fă ce vrei.

Începem să batem la usa ca sa putem intra dar la cat de tare era data muzica nici nu cred ca auzea cineva.

GAMI- Deni?Ce cauti aici?
EU- Am venit la party.
CARISSA- Bogdaan...ce faci dragule?
BOGDAN-Ne pregăteam pentru petrecere.
CARISSA- Păi hai ca va ajutam si noi, nu-i asa Deni?
EU- Da da, desigur.
CARISSA- De ce ati dat muzica la maxim daca inca nu o inceput petrecerea?
BOGDAN- Ca sa stie oamenii ca aici e petrecerea.
CARISSA- Mda...mi-am dat seama.
BOGDAN- Bagami-as, deja vin si nici nu am adus toată băutura înăuntru.
EU- Ehh...lasa că ii tin eu ocupați sa nu simtă lipsa bauturii.
CARISSA- Vezi ce faci.
EU- Ce sa fac? Nu fac nimic.
CARISSA- Nuu, nimic...imi dau seama după fata ta. Hai dispari.
BOGDAN- Fata asta nu le are pe toate ma jur.
GAMI- Numai acum ti-ai dat seama?
BOGDAN- Neeh...mi-am dat seama de mult.

Ma duc spre cei care au venit deja erau mai mulți baieti decat fete, am inceput sa povestim iar unul dintre ei a încercat să mă sărute, nu stiu din ce motiv dar cand Andrei l-a văzut a venit spre el si ia dat un pumn pe care pariu ca nu o sa-l uite niciodată. Nu imi fac griji ca poate păți ceva baiatul ăla sau Andrei pentru că în locul lui as fi facut si eu la fel. Mda...asta se intampla cand te bagi prea mult in seama cu băieți pe care nici macar nu ii cunoști.

EU- Băi, i-ai dat-o bine nu gluma, spun eu râzând.
GAMI- Data viitoare sa isi tina gura acasa si sa nu mai încerce să te sărute.

După asta Andrei s-a dus și a dat pe gât câteva pahare țuică, cred ca Bogdan e tâmpit la cap de a adus asa ceva aici pentru că era vorba la început să aducă bere și ceva whiski nu și țuică și ce o mai adus pe acolo. Am impresia ca cei veniti la petrecerea asta o sa se duca acasa morti de beti, asa ca ar cam trebui sa ii tin putin la distanță de băutura. Nu ca pe mine nu m-ar tenta sa ma ating de ceva de acolo dar e spre binele multora de aici.

EU- Bogdane, nu stie ce ai adus tu de băut pe aici dar Andrei a cam inceput sa se îmbete și nu e prea bine, și la fel si cei care au venit la petrecerea asta cu băutura de pe masa aia nu o sa ajunga bine.
BOGDAN- Stii, până acum tu ar fi trebuit să fi beata in momentul asta după cum te stiu, dar culmea ca cel beat e Andrei. Si apropo de când iti faci tu griji daca se îmbată cineva sau nu de aici, spune amuzat de ceea ce am zis.
EU- Da, poate ai dreptate, poate eu ar fi trebuit să fiu cea beata si nu Andrei, dar vezi tu in momentul asta nu stiu daca sa ma îmbăt sau nu vazandu-l pe Andrei cum e, nu de alta da nu as vrea sa faca vreo prostie pe aici. Nu imi fac griji cine se îmbată sau nu dar după ce e pe masa aia mi se pare și mie prea rau pentru ce ai putea face. Stii...poate fi cineva violat sau nu stiu ceva de genu.
BOGDAN- Nu iti fa tu griji daca e sau nu cineva violat la petrecerea asta, ma ocup eu sa fie toată lumea ok, incerc sa nu ma îmbăt prea tare. Tu du-te si bea alături de Andrei, spune începând sa rada, stiu ca te tentează asta și ca de abia aștepți.
EU- Ehh...nu zici rau, s-ar putea sa ai dreptate. Hai te las cu "treaba" ta.

Il vad pe Andrei la masa cu băuturi și încep să dau si eu niste pahare de țuică pe gât asa cum face și el. Pare putin amețit dar cred ca inca e conștient de ceea ce face.

GAMI- Mi te alături?
EU- Cu mare placere, chiar vreau sa ma îmbăt.
GAMI- Atunci sa ne înbatam împreună.
EU- Ba Gami, e bună și țuica dar hai sa incercam si altceva.
GAMI- Ce?
EU- Vodka.
GAMI- Nu zici rau.

Am dat și câteva pahare de vodka pe gat, la un moment dat chiar nu mai stiam ce facem și abia ne ținem pe picioare. Noroc cu Carissa ca a venit la noi și ne-a scos putin afara sa ne mai revenim, se pare ca ea încă nu s-a atins de băutura.

EU- Off , Carissa. Ce prietena buna esti, n-n-u stiu ce ne-am fi f-f-acut noi fara tine.
GAMI- Da, o foarte buna priete...
CARISSA- Du-te Gami și...mda puteai sa vomiti si in alta parte Gami.
GAMI- Aia e Clarissa, stii tu asta-i viata.
CARISSA- Mda...manga v-ati facut, nici nu mai stiti ce vorbiti.
EU- Ba daa, vorbim si noi despre natura, uite ce frumoasa e.
GAMI- Daa, uite ce iarbă frumoasă, și începe se joace cu firele de iarba care erau lângă el, imi vine sa le pup.
CARISSA- Băi deci nu stiu cand ati putut sa va imbatati asa, mai bine chem un taxi si va duc pe amândoi acasă. Sau mai bine îl chem le fratele meu, e mai ok decat sa va duc cu un taxi si mai ales cu voi in starea asta nu e prea in siguranta cu taxiul.

După ce Carissa il suna pe fratele ei am mai stat câteva minute, nu mult pentru ca se pare ca Carissa i-a spus sa se grăbească și el chiar asta a facut.

MIHAI- Vai de capul meu, manga sunt nu gluma.
CARISSA- Mâine nu o sa le fie prea bine.
EU- Despre ce mango vorbiti voi?
GAMI- Aveti mango? Sa stiti ca vrem și noi.
CARISSA- Se referea ca sunteti morti de beti, aiuritilor.
GAMI- Aaa, și cu masina aia ce faceti? Vrei sa agati niste fete, băiatu? Cu masina aia imposibil.
MIHAI- Batav-ar norocu, aveti noroc cu Issa ca daca nu nu stiu cum ajungeati acasa. Carissa, hai ajuta-ma sa-i bag in mașină.

Vreau sa mai scriu o carte tot cu Gami Os dar va fii total diferită de asta, spuneti-mi in comentarii daca vreti sa mai scriu una sau nu. Si sa imi spuneti daca vreti sa mai bag si alti vlogeri in ea. Va pwp :*

#1160 de cuvinte

IUBITA LUI ANDREI GAVRIL (AKA-GAMI OS)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum