CAPITOLUL 1

3.9K 75 16
                                    

Buna , eu sunt Denisa , uneori mi se mai spune Deni. Mai am mai putin de o luna pana fac 15 ani si habar nu am ce o sa fac de ziua mea si pe cine o sa invit.Eu acum sunt la niste prieteni vechi din Craiova.M-am mutat din Craiova in Bucuresti pentru serviciul parintilor mei in urma cu cativa ani.Acum ca am venit in vizita la ei am zis sa nu ii deranjez pe prietenii mei si sa stau la ei asa ca daca încă mai am apartamentul aici am zis sa stau aici si cine mai vrea dintre ei poate sa stea cu mine aici ca sa nu stau singura.Asa ca Alexandra , prietena mea cea mai buna din gască si din Craiova mi-a acceptat propunerea si s-a "mutat" pentru câteva zile cu mine in apartament.
POV. DENISA
Ohh...nu cred din nou suna alarma asta idioata.La cat m-am enervat îmi venea sa îmi arunc telefonul,dar m-am abținut pentru ca iubeam telefonul asta si îmi era mila sa il arunc.Era un Iphone 7 , mi l-am dorit de foarte mult timp si l-am primit doar de Crăciun după o asteptare foarte lunga.
EU-Ohh...firar e 7:19 si eu am trenul la 8:25.Nu cred ca o sa ajung la timp pentru ca gara e foarte departe de fostul meu apartament si la cum sunt eu de întârziată sigur o sa il pierd.
ALE- Ce ai fata de urli asa??Sa stii ca daca mai stai mult in pat o sa pierzi trenul.
EU- Stiu , uite acum ma ridic.Du-te si pregateste micul-dejun pana atunci!!
ALE-E gata micul-dejun , acum hai pregatestete mai repede.
EU- Bine,bine vin acum.

POV. ALEXANDRA
Doamne,daca o mai tine tot asa o sa întârzie si la propria ei nunta.😂

EU- Sunt gata,acum esti mulțumită domnișoara Alexandra??
ALE- Ai fost gata in 10 minute , un record mondial pentru tine.
EU- Mersi prietena draga,o sa îmi fie dor de tine.
ALE- Si mie o sa îmi fie dor de tine Deni , sa nu uiți sa ne chemi la ziua ta pentru ca odată faci si tu 15 ani , nu ?
EU- Nu o sa uit , voi o sa fiti invitații speciali pe langa prietenii mei din Bucuresti.
ALE- Ma bucur , acum du-te pregatesteti lucrurile.
EU- Bine , mai întâi ma duc sa chem un uber pentru ca nu o sa ajungă repede si o sa am timp si sa mănânc.
ALE- Bine , haide grabestete ca este 7:40 deja.
EU- Caaaat ? "urlu eu ca o disperată"
ALE- Da da , cât ai auzit.
EU- Ohh...Doamne ce ma fac?!
ALE- Du-te si mănâncă pana vine uber-ul !!
EU- Bine.

Peste 10 minute :
POV. DENISA
Insfarsit a ajuns si taxiul , mi-am luat ramas bun de la Ale pentru ca de la ceilalti mi-am luat aseară si am urcat in taxi.Am ajuns repede , sincer mie asa mi sa parut.Era 8:10 , era destul de ok pentru ca eu am crezut ca voi întârzia , dar sa sperăm ca nu va fii aglomerat la bilete.Ma duceam spre casa de bilete , nu era foarte aglomerat , eu vorbeam prin mesaje cu ceilalți din gaşcă si dintr-o data cineva da peste mine.Îmi cade telefonul si incep sa il înjur pe cel care s-a băgat in mine :
EU- Mai uita-te dracu si tu pe unde mergi !! "spun eu foarte nervoasă din cauza ca mi-a cazut scumpul meu telefon pe jos si era sa îmi pierd si banii"
BAIATUL- Scuze nu am vrut , dar ma uitam pe telefon si nu te-am vazut.
EU- Nu-i nim... Nu pot sa cred ca fix tu Gami Os ai dat peste mine."spun eu pe un ton foarte relaxat"
GAMI- Chiar eu.Cum te cheamă ?
EU- Ma cheamă Denisa.
GAMI- Frumos nume.
EU- Mersi !
GAMI- Încotro ?"spuse el curios"
EU- Inapoi spre Bucuresti.Tu ?
GAMI- Si eu.Poate ne întâlnim in tren.
EU- Poate. Ma duc sa imi iau bilet. Pa!
GAMI- Pa !!

POV. GAMI OS
Drăguță fata , nu mă asteptam sa fie asa calma si relaxata in preajma mea. Si nu îmi vine sa cred ca are ochii albastrii la fel ca mine.

POV. DENISA
Deci nu îmi vine sa cred ca fix Andrei Gavril a dat peste mine.Stiam ca are ochii albastrii , dar in realitate sunt si mai frumosi decat in videoclipurile de pe youtube si in poze.
Acum ma duc sa cumpăr bilet iar apoi o sa urc insfarsit in tren.
După câteva minute:
Urc in tren si incerc sa îmi gasesc un loc , ma uit in câteva cabine si vad un băiat care îmi face cu mana si îmi dau seama ca este.......

Sper ca va placut , al doilea capitol va aparea azi sau mâine , nu stiu sigur.♡♡♡
#795 de cuvinte♡♡
  

IUBITA LUI ANDREI GAVRIL (AKA-GAMI OS)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum