Dupa tot ce s-a intamplat din nou cu Samira m-am gandit sa ma indepartez de Andrei , chiar daca imi e un prieten foarte bun m-am saturat de toate prostiile si balivernele Samirei. In fiecare dimineata mergeam cu Andrei la scoala si la fel faceam si cand veneam de la scoala acasa. De azi nu o sa mai merg si nici nu o sa mai vin cu el , i-am dat mesaj ca nu o sa mai mergem impreuna la liceu , nici nu stiu daca a vazut mesajul pentru ca nu mi-a raspuns si nici nu imi pasa.
Era deja tarziu asa ca am plecat spre liceu , cand ajung in clasa il vad pe Andrei in banca unde stateam noi de obicei. Singura banca libera era chiar langa Samira , nu stiu ce am facut sa am ghinionul asta si eu vroiam sa ma mut de langa el. Decat sa stau cu pricopsita aia mai bine stau cu Andrei.
GAMI- Neata!
EU- Neata!
GAMI- Scuze daca mi-ai scris si ai incercat sa ma suni , mi-am pierdut telefonul si mna...
EU- Nu mai conteaza , apropo sa stii ca nu l-ai pierdut.
GAMI- Pai cum , ca nu il gasesc?
EU- Samira ti l-a luat.
GAMI- De data asta o intrecut orice masura. O sa aibe probleme daca nu imi da inapoi telefonul si nu imi spune ce treaba o avut cu el.
EU- Fa ce vrei!
GAMI- Dar tu ce ai , esti suparata pe mine? E din cauza Samirei?
EU- Nu mai conteaza.
GAMI- Deni...
EU- ...
GAMI- Deni , nu te mai uita asa la mine si zi ceva.
EU- ...
GAMI- La dracu , Deni!Se pare ca nu prea ia placut faza in care il ignoram si nu ii spuneam nimic , dar eu vreau sa ma indepartez de el si sa ramanem la statutul de colegi de clasa.
Orele au trecut repede , dupa ce s-a sunat am plecat cat se poate de repede ca sa nu fiu nevoita sa vin cu Andrei , dar se pare la un moment dat m-a prins din urma.
GAMI- Deni , asteapta-ma te rog!
EU- Ahh , Andrei!
GAMI- De ce nu m-ai asteptat , de cand am plecat din liceu am incercat sa te prind din urma dar n-am reusit.
EU- Ma grabeam.
GAMI- Deni , ce ai? Te-ai suparat pe mine?
EU- Uite , o sa fiu directa. Nu mai vreau sa fim prieteni suntem foarte apropiati si as vrea sa ne indepartam , sa nu crezi ca nu a fost o prietenie reala pana acum. Dar de cand a venit Samira totul s-a schimbat.
GAMI-Dar...Deni...
EU-Andrei...te rog intelege! Tin foarte mult la tine si ma doare ca trebuie sa fac asta dar...
GAMI-Atunci nu o fa...Deni nu stiu ce ma fac fara tine. M-am atasat foarte tare de tine si in afara de tine nu ma mai inteleg cu nimeni asa bine , nu sunt asa apropiat cu nimeni asa cum sunt cu tine nici macar cu gangu.
EU-Andrei...te rog intelege. Nu mai vreau sa am de-a face cu Samira , m-am saturat de toate minciunile si prostiile ei. Stiai ca ieri m-a sunat de pe telefonul tau si mi-a spus ca esti langa ea si voi tocmai v-ati tras-o?
GAMI-Sper ca nu ai crezut prostia asta...
EU-Nu , bineinteles ca nu. De aia vreau sa nu mai fim prieteni si sa fim doar colegi de clasa , e mai bine asa.
GAMI-Dar...
EU-Te rog intelege!Din acel moment am rupt orice legatura si orice prietenie cu el. Imi pare rau ca am facut asta dar Samira mi-a spus ce a patit din cauza lui si din acest motiv am ales sa rup prietenia cu el. Din cauza lui Andrei a fost violata mi-a spus ca daca Andrei ar fi intervenit nu ar fi patit asta. In perioada in care erau impreuna mergeau foarte des in cluburi si intr-o seara un baiat nu mai mare de 18 ani a scos-o afara cu forta si a violat-o , iar Andrei a vazut tot ceea ce sa intamplat si nu a facut nimic sa o salveze.
Ajung acasa si arunc ghiozdanu intr-un colt al camerei. Nu trec nici 10 minute de cand am ajuns acasa ca si bate cineva la usa. Ma duc sa deschid iar la usa era Andrei.
EU-Ce mai vrei?
GAMI-Vreau sa stiu de ce nu mai vrei sa fim prieteni , ce am facut?
EU-Chiar vrei sa stii de ce?
GAMI- Da chiar vreau sa stiu.
EU-Mi-a povestit Samira ca din cauza ta a fost...violata cand ati fost voi impreuna si tu ai fost de fata cand s-a intamplat asta si nu ai incercat sa o salvezi.
GAMI-Si tie ti-a spus minciuna asta?
EU-Minciuna?
GAMI-Da...a fost violata dar asta s-a intamplat dupa ce ne-am despartit , am fost in acelas club in acea noapte nu eram impreuna , ea era cu niste prieteni eu eram cu niste prieteni. Da in seara aia a fost violata dar eu nu am fost de fata , eram in club cu prietenii cu care venisem , ea se tot plimba ba inauntru ba afara , habar nu aveam ca o fost violata. Am aflat cand a venit in seara aia un baiat care venise cu ea si cu ceilalti si mi-a spus ca a fost violata , am iesit afara si am gasit-o pe langa club intr-o zona unde era foarte intuneric si pustiu cu hainele rupte , dupa cateva minute au venit si ceilalti prieteni a Samirei si de atunci tot o tine cu minciuna ca eu am fost de fata cand a fost violata si nu am incercat sa fac nimic pentru a o salva.
EU-Pai sa stii ca ea atunci cand mi-a spus asta avea lacrimi in ochi si parea foarte credibila.
GAMI-Pai sa stii ca nici ea nu stie ce s-a intamplat in acea seara nu isi aminteste nici cine a violato nu isi aminteste nimic. Nici parintii ei nu stiu ce a patit , din ce mi-a spus fratele ei stiu ca are niste probleme la cap nu stiu sigur ce are , mi-a spus ca acum cativa ani cand tatal ei a murit a luat-o razna si a trebuit sa fie internata la un spital cu boli pshice si ca de acolo s-ar putea sa fii ramas cu...probleme din astea.
EU-Pai si nu ai incercat sa le spui parintilor ei ce a patit?
GAMI-Ba da , pana si fratele ei a incercat le-a spus ce a patit Samira nu l-au crezut asa ca s-au dus sa o intrebe pe Samira daca a patit asta si a negat totul. Asa ca degeaba o sa incerc sa le spun pentru ca sansele sunt mici sa ma creada. Dar...
EU-Dar...
GAMI-Am putea sa o convingem pe Samira sa le spuna pentru ca pe ea sigur o sa o creada.
EU-Si cum o convingem?
GAMI-Inca nu stiu , trebuie sa ne gandim mai bine.#1206 de cuvinte
CITEȘTI
IUBITA LUI ANDREI GAVRIL (AKA-GAMI OS)
FanfictionEA-O fata simpla care isi petrece timpul cu prietenii. Este genul de fata care nu este nici sensibilă dar nici prea intepata sau nebună.Ea are ochii albastrii,parul e de un blond inchis,iar înălțimea ei este de 1,68. EL-Un băiat cunoscut , pe care o...