CAPITOLUL 2

2.2K 57 9
                                    

Urc in tren si incerc sa îmi gasesc un loc , ma uit in câteva cabine si vad un băiat ca îmi face cu mana si îmi dau seama ca este Andrei Gavril.Ii fac si eu cu mana si intru in cabina in care era el.
GAMI- Se pare ca ne-am întâlnit din nou."spuse el cu zâmbetul pana la urechi"
EU- Mda...asa se pare.
GAMI- Ce tu nu te bucuri ca împărți aceasi cabina cu mine ??"spuse el cu un ton mai dezamăgit încercând sa para suparat"
EU- Ba da , nu am nimic impotriva.Oricum era plictisitor daca stăteam singura atâtea ore.
GAMI- Aha...si ce făceai aici în Craiova ?
EU- Am venit sa îmi vad vechii mei prieteni.
GAMI- Dar ce s-a intamplat ?
EU- Pai...in urma cu un an m-am mutat din Craiova în Bucuresti pentru serviciul părinților mei si suntem prieteni din copilărie , stam in acelasi cartier.Dar tu , ce făceai aici in Craiova ?
GAMI- Am venit pentru 2 zile in Craiova la Selly , iar acum ma întorc in Bucuresti.Dar cum de nu ne-am întâlnit pana acum daca stam in acelas sector?
EU- Pai din pacate nu stam in acelasi sector , eu stau in sectorul 4 , dar vine mama sa ma ia.
GAMI- Aha...îmi pare rău ca nu stam in acelasi sector , puteam sa ne mai întâlnim."spuse el dezamagit"
EU- Mda...si mie îmi pare rău.
GAMI- Dar de ce nu facem schimb de numere de telefon , daca nu ne putem întâlni măcar sa vorbim la telefon.
EU- Buna idee.

După ce am facut schimb de numere de telefon , am povestit despre prostiile făcute in copilărie si din plictiseala am ascultat si muzica. Între timp il suna Selly .
Convorbire telefonica :
GAMI- Ce faci ma ?
SELLY- Ba , eu nu stiu de tine dar acum câteva minute mi-a venit o idee despre un sketch si vreau sa ne strangem la tine tot gang-ul peste cateva zile.O sa ii anunț eu pe ceilalți.
GAMI- Bine ma , atunci discutăm când vii în Bucuresti.
SELLY- Bine ma atunci mai vorbim , sall !!
GAMI- Sall fra !!
Convorbire telefonica încheiată.

EU- Ce s-a intamplat ?"întreb eu curioasa"
GAMI- Selly , vrea sa facă un sketch cu gang-ul.
EU- Aaa fain , sper sa va iasă.
GAMI- Si eu sper.

Peste ceva timp am ajuns in Bucuresti.Timpul a trecut foarte repede , nici nu am simtit când a trecut asa de repede.

GAMI- O sa îmi fie dor de tine , chiar daca ne cunoastem de câteva ore mie mi se pare ca esti o fata de treabă.
EU- Si tu esti de treabă , si mie o sa îmi fie dor de tine .Putem face o poza ca sa o am amintire?
GAMI- Sigur , de ce nu .

După ce am facut poza ne-am luat rămas bun si m-am dus sa o astept pe mama deoarece i-am spus sa vina inainte cu câteva minute sa ajung in Bucuresti.Când a venit mama mi-am pus bagajele in portbagaj si am urcat in masina , i-am povestit cum a fost , iar ea mi-a zis ca avem ceva de discutat acasă foarte important.Spusele mamei m-au facut foarte curioasa si abia asteptam sa ajung acasă sa aflu ce s-a intamplat.

Când am ajuns mi-am dus bagajele sus , iar mama mi-a spus sa ma asez si mi-a povestit totul.Nu îmi venea sa cred ca tata are o amantă si a adus-o si in casa noastra.

EU- Si unde o sa ne mutăm ?"spun eu dezamăgită de ce a putut sa facă tata"
MAMA- Tot in Bucuresti doar ca in nord.Nu vreau sa primesc intrebari de la colegii de munca si de la cunoscuti cu ce s-a intamplat si alte chestii." spune mama putin nervoasa"
EU- Si când ne vom muta ?
MAMA- Am gasit un apartament , asa ca pana ne vom strânge toate lucrurile de aici va dura ceva asa ca ne vom muta in maxim doua zile , nu vreau sa mai stau in apartamentul asta nicio secunda.
EU- Bine , atunci eu ma duc la mine in camera sa îmi anunț prietenii ca ma voi muta.
MAMA- Bine , draga mea .

Nu am vrut sa ii spun mamei ca nu vreau sa ma mut pentru ca m-am obisnuit aici si ca am prieteni pentru ca am vazut ca era dezamăgită si nu am vrut sa o dezamagesc si eu asa ca am ținut totul in mine. Am decis cu gaşca sa mergem in seara asta intr-un club ca sa ne distrăm poate pentru ultima oară împreună .

După câteva ore :
Seara asta a fost foarte fain in club , a fost caterinca rău pentru ca un băiat care părea sa aibă aproape 18 ani era beat si a inceput sa facă strip-tease cu iubita lui care si ea era beată si au cazut amândoi pe jos de beți ce erau , iar ceilalti din club radeau de nu mai puteau pana au venit prietenii lor si i-au luat de acolo.

A doua zi :
M-am trezit pe la 12 , pentru ca aseara am ajuns la 4 acasa . Mi-am facut rutina si m-am îmbrăcat asa :

Nu era cine stie ce , dar mie îmi place genul asta de haine

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Nu era cine stie ce , dar mie îmi place genul asta de haine . Restul zilei nu a fost asa interesant pentru ca am mai ajutat-o pe mama la împachetat lucrurile , pe tata nu l-am vazut si din cate mi-a spus mama nu o sa vina acasa pana când nu plecăm noi.

Era ora 18:46 , iar eu ma plictiseam îngrozitor asa ca i-am zis mamei ca o sa merg sa ma plimb iar apoi o sa ma duc sa mănânc la KFG pentru ca nu aveam chef sa mănânc mancarea facuta de mama.

De dimineata :
Era ora 10:00 iar eu îmi făceam rutina. Azi m-am îmbrăcat asa :

In rucsac mi-am pus nelipsitul meu laptop , castile , adaptoarele si  husele de la  telefon pentru ca nu erau multe si nu aveam unde sa le pun si bineinteles ca trebuia sa îmi pun si niste chipsuri

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

In rucsac mi-am pus nelipsitul meu laptop , castile , adaptoarele si husele de la telefon pentru ca nu erau multe si nu aveam unde sa le pun si bineinteles ca trebuia sa îmi pun si niste chipsuri.După ce am pornit mi-am pus castile si am inceput sa ma uit la The Vapires Diares . Peste ceva timp ajungem , era un cartier drăguț , avea si un parc in apropiere.

Peste 3 zile începe scoala , mie sincer îmi părea foarte bine pentru ca nu aveam prieteni aici asa ca nu o sa fie prea mare plictiseala.Cu ocazia asta m-am gandit sa ii dau mesaj lui Andrei.
Conversatie prin mesaje :
EU- Hei , ce faci ?
GAMI- Hei , păi...pe acasa ma plictisesc , iar Selly s-a gandit sa vina doar peste doua zile .
EU- Aha...eu voiam sa te anunț ca m-am mutat in nord.
GAMI- In Bucuresti ?
EU- Da.
GAMI- Mișto , atunci poate ne întâlnim intr-o zi.
EU- Da poate saptamana viitoare.
GAMI- Atunci mai vorbim . Pa !
EU- Ok.Pa !

Sper ca v-a placut , acest capitol a fost mai lung decat primul.Al treilea capitol va aparea maine .
Daca aveti idei sa mi le lăsați in comentarii.
#1171 de cuvinte♡♡♡

IUBITA LUI ANDREI GAVRIL (AKA-GAMI OS)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum