CAPITOLUL 8

1.3K 37 11
                                    

EU- Deci , ce vroiai sa îmi  spui ?
GAMI- Sincer , nu stiu cum sa iti spun.
EU- Zi cu cuvintele tale.
GAMI- Îmi place de tine."după ce îmi spune asta ma saruta"
DIA- Awww...
SELLY- Taci Dia ca o sa ne audă.
DIA- Ok.
EU- Ăăm...ok.Sincer...si mie îmi place de tine .
GAMI- Serios ?
EU- Da , serios.
GAMI- Eu aveam impresia ca nu ma placi .
EU- Ehh...cui nu-i place de Andrei Gavril ?
GAMI- Si...vrei sa fii... iubita mea ?
EU- Daa.

***
SELLY- Gamiiii...ba tu ai adormit în picioare ce dracu ai ?
GAMI- Ăăăă...ce ?
SELLY- Ai pățit ceva ?
EU- Parca voiai sa îmi zici ceva , ce e ?
GAMI- Ăăă...nimic nu mai contează .
EU- Sigur ?
GAMI- Da , da sigur.
SELLY- Gami , hai pana afara.
GAMI- Ok.

***

SELLY- Ce ai pățit ?
GAMI- Nimic , am vrut sa ma duc sa ii spun ca o plac si după mi sa pus un nod in gât si pur si simplu nu mai stiam ce se intampla si m-am dus in lumea viselor .
SELLY- Adică ?
GAMI- Adică mi-am imaginat ca i-am spus ca o plac , asta s-a intamplat.
SELLY- Nu creed , dar tu ai băut ceva sau ce ?
GAMI- Hai ba nu mai rade. Nu nu am băut nimic . Unde sa beau la fan-meeting unde sunt copii ?
SELLY- Pai nush...
GAMI- In fine hai înăuntru si sa nu spui asta la nimeni .
DIA- Ok...deci acum ca suntem toți putem sa ne uităm la film ?
SELLY- Da , hai !

După ce s-a terminat filmul ne-am dus toți sa ne culcăm pentru ca a fost o zi foarte plină si ne era somn tuturor după toata distracția.

***

SELLY- Baaa...scularea !!!
GAMI- Ce ai ba de urli asa , e abia 11.
SELLY- Nu contează .
EU- E entuziasmat ca începe scoala si ii e frica ca nu o sa mai găsească rechizite si loc la casa .
SELLY- Haha , foarte amuzant ce am ras . Hai , toți imbracarea si nu mai dormiti.
DIA- Bene .

***

EU- Ca tot ne-ai trezit si ne-ai scos afara ai idee măcar ce  vrei sa facem si unde vrei sa mergem ?
SELLY- Da , o sa mergem sa mâncăm si după o sa mergem sa cumpărăm lucruri pentru scoala . Pentru noi ăstia care încă mai suntem la scoala .
EU- Ok , hai sa mergem sa mâncăm . Apropo unde mergem ?
SELLY- La KFG , logic .
EU- Ăăă...logic ca acolo mergem dăă.

***

Ne-am dus la KFG sa mancam , iar după ne-am dus in diferite magazine sa cumpărăm lucruri pentru scoala si haine . La haine normal ca toți s-au băgat sa isi cumpere.

SELLY- Prima data când ne-am luat lucruri pentru scoala împreună .
GAMI- Dar de ce esti asa entuziasmat ca începe scoala si ca ne-am luat lucruri pentru scoala impreuna?
SELLY- Nu sunt entuziasmat ca începe scoala , dar ma bucur ca ne-am luat lucrurile pentru scoala împreună . A fost funny si ne-am distrat cu toții .
EU- Da , chiar asa , a fost funny si ne-am distrat .

***

A doua zi de dimineata eram foarte entuziasmată si aveam foarte multe emotii pentru ca era prima zi de liceu . Pe la 1:00 noaptea a plecat si Selly pentru ca maine trebuia sa meargă si el la scoala , iar Dia , Exploit si Vasco au rămas la PentHouse . Mai stai în Bucuresti câteva zile si in astea câteva zile mai fac video-uri împreună.

Convorbire telefonica:
GAMI- Te-ai trezit ?
EU- Da , m-am trezit de mult si am emotii sa mor eu. Habar nu am cum o sa fie .
GAMI- N-ai de ce sa ai emotii si in plus ai noroc ca suntem în aceasi clasa .
EU- Da , ai dreptate .
GAMI- Ok , in 10 minute sunt la tine la bloc , bine ?
EU- Ok , sună la interfon când ajungi .
GAMI- Ok .

***

După 10 minute:

GAMI- Deci...mergem ?
EU- Da , hai .
GAMI- O sa ne duca mama cu masina pana la scoala pentru ca nu e atât de aproape .
EU- Ok.

Pe drum am mai vorbit cu Gami despre cum o sa fie la liceu pentru ca si pentru el era nou liceul si nici el nu avea habar cum o sa fie.

MAMA G.- Copii , asta este liceu . Vreti sa rămân cu voi sau va descurcati ?
GAMI-  Nu , ne descurcam .
MAMA G.- Bine , daca vreti sa vin după voi sa ma sunati .
GAMI- Nu cred ca va trebui pentru ca dupa o sa mergem sa bem ceva .
MAMA G.- Bine , pa !
GAMI- Pa !
EU- La revedere !
GAMI- Sa mergem .
EU- Pun pariu ca ceilalti o sa innebuneasca când o sa afle ca o sa fii cu ei in clasa .
GAMI- Sper sa nu.
EU- Sa sperăm.
GAMI- Si cum o sa găsim noi clasa acum ?
EU- Habar nu am .
FATA- Buna , eu sunt Carissa .
EU- Buna.
GAMI- Buna.
CARISSA- Stiti cumva unde este clasa 9B ?
GAMI- Nup.
EU- Si noi incercam sa o găsim.Apropo eu sunt Denisa.
GAMI- Eu sunt Andrei , cred ca ma stii de pe YouTube.
CARISSA- Da , te stiu .
GAMI- Ok...pai atunci putem sa cautam împreună clasa , nu ?
EU- Da , hai sa o cautam.

După 5 minute :
GAMI- Uite , clasa 9B.
EU- Sa intrăm atunci.
GAMI- Nu stiu ce sa zic .
EU- Haideee...nu o sa îti facă nimeni nimic.
GAMI- Bine .

Când am intrat in clasa toți erau uimiți , nu se asteptau sa fie in clasa cu Gami.Toți se întrebau între ei "Ala e Gami OS ?" , "Nu pot sa cred ca vom fii in aceasi clasa cu Gami."
DIRIGINTA- Bine , bine , liniste . Luati si voi cate un loc in spate .
GAMI- Bine.
EU- Bine .
CARISSA- Ok.

POV. GAMI OS:
După ce ne-am pus fiecare in cate o banca toata lumea a inceput sa se uite la mine de zici ca eram cine stie ce vedeta . Unii nu aveam nicio treabă si se uitau in alta parte. Bancile erau duble si cum am gasit o banca dublă libera eu si Deni ne-am asezat acolo si Carissa s-a asezat in dreapta noastra langa o fata . Si normal ca in fiecare an acelas discurs plictisitor al dirigintei.

După 35 de minute:
DIRIGINTA- Acum sunteti liberi , puteti pleca.
EU- Si acum unde mergem ?
GAMI- Pai nush . Stai ca stiu eu o terasa faina la care putem merge . Dar hai sa mai chemăm cativa colegi.
EU- Ok , pe cine ?
GAMI- Pai...pe Carissa si stai ca ma duc sa întreb sa vad cine vrea sa mai vina.
EU- Ok.
GAMI- Deci...atentie toata lumea. Eu , Deni si Carissa mergem la o terasa , vrea sa mai vina cineva ?
CEILALTI- Daaa , nooooi .

Asta e capitolul sper ca v-a placut . Din nou , nu stiu când va aparea urmatorul capitol . Va pwp !!♡♡♡♡♡
#1077 de cuvinte♡

IUBITA LUI ANDREI GAVRIL (AKA-GAMI OS)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum