EU-Andrei , nu merita sa te enervezi.
GAMI- Parca ti-am zis sa te duci cu Issa in clasa.
EU-Da , dar am vazut ca esti nervos si nu am vrut sa te las singur.
GAMI-Ti-a zis ceva Samira?
EU-Doar m-a amenintat ca daca ma mai ating de tine imi rupe mainile si vrajeli din astea.
GAMI-Doar gura e de ea , nu o baga in seama.
EU-Nici nu ma pun la mintea ei , daca atat o duce capul.
GAMI-Ma rog , hai la ora.
EU-Oricum nu o sa facem nimic interesant.
GAMI-Mda stiu , dar totusi hai sa mergem.
EU-Mbine , hai sa mergem.Intram in clasa iar deodata se ridica Samira in picioare se uita urat la noi si incepe sa spuna profesoarei unde am fost.
SAMIRA-Doamna profesoara , stiti unde au fost?
PROFA-Nu cred ca este treaba ta.
SAMIRA-Dar...
PROFA-Niciun dar Samira , stai jos. Si voi doi la fel , stati jos.
GAMI-Si-o luat-o de data asta , spune el amuzat de situatie.
EU-Chiar ca.Ora trece destul de repede , dupa ce suna clopotelul iesim cam toti pe hol. Cand ma duc spre dulap o vad pe Samira venind spre mine , Doamne , ce mai vrea fata asta de la mine , am impresia ca vrea bataie si nu stie cum sa ceara.
SAMIRA-Auzi drăguță , nu am fost destul de clară in curte când ți-am zis că dacă te mai atingi de Andrei îți rup mainile?
EU-Nu , nu cred ca ai fost destul de clara.
SAMIRA-Eu cred ca tu vrei bataie , fetito.
EU-Ba nu , eu cred ca tu vrei bataie , in momentul ala o iau de par si o trag spre mine si ii soptesc la ureche.Daca mai vi la mine cu figuri din astea ma jur ca data viitoare nu mai scapi din mainile mele , daca il vrei pe Andrei e numai al tau dar fi sigura ca el nu te vrea deci sentimentele nu sunt reciproc.
SAMIRA-Dd...de unde stii , a spus el ca nu ma vrea ?dupa ce ii dau drumul aceasta cade pe jos si incepe sa se prefaca ca plange
EU-Aoleu , Samira. Nu incepe cu din astea ca nu tine cu mine.in acel moment il vad pe Andrei ca vine spre mine in clipa aia am inteles de ce a inceput sa se preface ca plange
SAMIRA-Andrei , sa stii ca tampita asta m-a tras de par si a vorbit urat cu mine , te rog fa ceva.
GAMI-In primul rand te rog frumos sa stai departe de mine , asa si in al doilea rand bine ti-o facut.
SAMIRA-Poftim?
GAMI-Ridica-te in picioare odata si termina cu circul asta. Daca te mai prind in preajma mea si a lui Deni o sa iti iei adio de la liceul asta si nu o sa ma mai vezi , fi atenta. Hai , Deni.Dupa cateva saptamani:
POV. GAMI OS
Au trecut cateva saptamani bune de la ultimul incident cu Samira. De atunci nu ne-a mai spus nimic , am auzit de la cineva ca in curand ar vrea sa se mute si ca regreta ca a venit aici. In cateva zile este ziua lui Deni , iar in saptamanile astea eu si gangu i-am compus o piesa cadou de ziua ei. Tot atunci vreau sa ii spun ca o plac , am emotii inca de cand m-am gandit sa fac asta.
POV. DENI
Au trecut cateva saptamani de cand Samira a facut scandal ca il vrea pe Andrei , pana acum nu a mai zis nimic ba chiar am auzit ca cica vrea sa se mute. In cateva zile este ziua mea fac 15 ani pe 5 octombrie , de cand astept.Azi e luni si din nou merg la scoala , ma intalnesc jos cu Andrei si mergem impreuna.
GAMI-Neata!
EU-Neata!
GAMI-Ce cauti?
EU-Oh...caut telefonul nu il gasesc.
GAMI-Nu l-ai bagat in buzunarul de la pantaloni?
EU-Aa , ba da. Doamne nu stiu ce ma faceam daca il pierdeam.
GAMI-Nu il pierzi tu asa usor. Acum hai sa mergem ca intarziem.
EU-Da , hai!Cand ajungem la scoala era liniste deplina , deci practic am intarziat. Sigur am primit cate o absenta , sa speram ca ne lasa sa intram. Stai , de fapt avem dirigentie , se pare ca avem noroc.
GAMI-Ahh...nu cred , am intarziat. Ce facem acum?
EU-Avem dirigentie stai chill.
GAMI-Ce bine!
EU-Buna dimineata!
GAMI-Buna dimineata!
DIRIGA-Buna dimineata! Stiti ca ati intarziat , nu?
EU,GAMI-Da.
DIRIGA-Si ce ar trebui sa fac eu acum?
EU-Sa ne lasati la locurile noastre.
GAMI-Denii!
EU-Ce?
GAMI-Shh...mai usor!
DIRIGA-Mda , duceti-va la loc. Azi ati avut noroc ca am ajuns mai tarziu si nu am apucat sa pun absente.
GAMI-Ce bine! Am scapat usor.
SAMIRA-Dar doamna diriginta , nu e corect. Ar trebui sa le puneti acum absente.
DIRIGA-Samira , te-a intrebat cineva ceva?
SAMIRA-Nu.
DIRIGA-Atunci te rog frumos sa stai jos.
GAMI-Ce o patit? Nu o mai scos de mult niciun cuvant despre noi.
EU-Habar n-am , las-o in pace!Orele au trecut destul de repede , nu l-am vazut pe Andrei la ultima ora si la fel nici pe Samira. Nu stiu ce fac si nici nu ma intereseaza , amandoi si-au lasat lucrurile la scoala si aici o sa ramana. Am plecat singura spre casa , am incercat sa il sun pe Andrei dar nu raspunde.
Ajung acasa si ma pun in pat si incep sa ma uit pe telefon , dupa cateva minute ma suna Andrei.Convorbire telefonica:
EU- Andrei?
GAMI-Nu e Andrei , sunt Samira. Andrei e aici langa mine , abia ce ne-am tras-o si sa stii ca i-a placut.
EU-Si ai vrea sa te cred? Dami-l pe Andrei.
SAMIRA-Nu e aici.
EU-Asa ziceam si eu. Cand o sa ii inapoiezi telefonul te rog sa ii spui sa ma sune si sa nu crezi ca o sa scapi pentru minciuna asta.
SAMIRA-Tu fetito , nu intelegi ca ne-am tras-o ?
EU-Nu , eu cred ca tu esti proasta si dusa cu pluta. Daca tu ai impresia ca o sa te cred n-ai decat.Hai pa , n-am timp de balivernele tale.
SAMIRA-Eu proasta , tu ce mai esti?
EU-Cu siguranta nu o curva ca tine care si-o trage cu orice baiat doar ca sa il aiba.
SAMIRA-Mi-am tras-o cu el pentru ca il iubesc si el la fel.
EU-Te iubeste?Mai viseaza fato , hai pa!Fata asta e culmea dupa ce ca nu o mai zis nimic atata timp se trezeste acum sa spune minciuni ca cica si-o tras-o cu Andrei. Cand o sa pun mana pe ea , nici Dumnezeu nu o mai scapa din mainile mele.Nu o sa mai vorbesc nici cu Andrei si nici cu Samira , m-am saturat de prostiile Samirei cum ca il indepartez de ea. Din acest moment e numai a Samirei , o sa ma si mut de langa el din banca.
CITEȘTI
IUBITA LUI ANDREI GAVRIL (AKA-GAMI OS)
Fiksi PenggemarEA-O fata simpla care isi petrece timpul cu prietenii. Este genul de fata care nu este nici sensibilă dar nici prea intepata sau nebună.Ea are ochii albastrii,parul e de un blond inchis,iar înălțimea ei este de 1,68. EL-Un băiat cunoscut , pe care o...