-Lipsiți de două zile și avem toate motivele să credem că ați fost înafară clanului fără să aveți voie, le spuse furios liderul celor 2 frați, iar voi 3 ați fost și voi înafară teritoriului nostru și nu mai aveați mult și îl omorați pe Labă de Tigru! continuă, de data asta adresându-se celorlalte ucenicie. Sper să aveți o explicație bună!
Ucenicii încercară să explice, pe rând, fiecare oprindu-se la momentele urâte din poveste, urmând să continue altul, văzând constant expresiile de furie ale mentorilor și cele de uimire de pe fețele liderului, a lui Blană de Furtună, Noapte Înstelată și Coadă de Frunză când pomeniră de profeție, dar le trecu repede și revenită la furie.
-CHIAR VĂ AȘTEPTAȚI SĂ CREDEM PROSTIA ASTA?!
După ce se mai calmă puțin continuă:
-Cred că am găsit pedeapsa potrivită pentru toate astea. Nu aveți voie să ieșiți din tabără 2 săptămâni și toată ziua veți avea grijă de bătrâni.
-Mi se pare corect. zise Blană de Furtună.
-Și mie! răspunse Noapte Înstelată.
-De acord. spuse și Inimă de Lup.
Ceilalți doi războinici dădură aprobator din cap.-Cea mai ridicolă pedeapsă din istorie! zise revoltată Labă Strălucitoare în timp ce ea, fratele său și Labă de Argint luau mâncare din mormanul de pradă pentru bătrâni.
-Bine măcar că Labă de Soare și Labă de Foc s-au dus să schimbe așternuturile, chiar n-aveam chef să fac ceva așa de dezgustător, nu-i așa, Labă de Argint? spuse Labă Întunecată.
-Labă de Argint? zise și sora sa văzând că prietena lor era preocupată de cu totul altceva.
-Uitați-vă cine e aici! Le spuse ea, făcând semn cu coade spre intrarea în tabără de unde venea Labă de Tigru.
Frații lăsară prada jos și îl urmăriră atent alături de prietena lor. Labă de Tigru întră în vizuina lui Blană Fumurie. Cei 3 ucenici îl urmăriră și văzură că după ce se asigură că Blană Fumurie era plecată se du-se la puiul pe care aproape îl omorâse. Își îmfipse adânc ghearele în el, și le scoase după câteva secunde pline de sânge, apoi îl mușcă de gât până când pieptul încetase să i se mai ridice. Pe urmă plecă de parcă nu făcuse nimic, trecu pe lângă ucenici fără să-i observe, spre binele lor. Cei 3 rămăseseră acolo, privind trupul neînsuflețit al puiului care semăna foarte mult cu Labă de Argint, erau în stare de șoc. De aceea nu s-au dus după ajutor, erau prea șocați și încă nu-și reveniseră. În acel timp, Floare Albastră întră și ea în vizuină, la fel ca Labă de Tigru, nu-i observase pe cei 3 ucenici nemișcați. Se duse la pui și când văzu că nu mai are suflare, spuse cu o voce tremurândă:
-P-p-p-puiul m-m-meu. Cine a făcut asta?!
Regina ieși din vizuină fugind, probabil să dea alarma, în timp ce cei 2 frați erau treziți la realitate de Labă de Argint:
-Acum îmi dau seama de ce îmi părea cunoscut. E P-p-p-pată Gri, f-f-fratele meu. Iar eu am stat aici și m-am uitat cu a fost.... a fost..... u-u-u-ucis. spuse ea plângând.
-Linișteș-te. N-ai putut face nimic pentru că ai fost prea șocată, la fel ca noi. îi zise Labă Întunecată lingând-o pe umăr.
-Da, nu e vina ta, ci doar a lui Labă de Tigru, care va plăti pentru asta, te asigur! încercă și Labă Strălucitoare s-o liniștească.
-H-h-h-haideți, or să vină cineva să vadă ce s-a întâmplat ș-ș-ș-și n-o să ne creadă când o să le spunem că a fost L-l-l-labă de Tigru. le spuse ea tremurând.Cele două săptămâni trecuseră foarte încet pentru ucenici, mai ales după toată faza cu fratele lui Labă de Argint, abia acum începea să-și revină, iar vestea că ea, Labă Strălucitoare și fratele ei vor merge la prima lor Adunare, nu putu decât să-i facă bine, nu mult, dar îi făcu.
-E foarte frumos la Adunări! le spuse Labă de Foc. Păcat că nu mergem și noi, mi-ar fi plăcut să fim toți 5, dar nu e posibil să meargă 5 ucenici.
-Labă de Argint, fi veselă, mergem la prima noastră Adunare! zise Labă Întunecată când văzu că prietena lor stă într-un colț, tristă.
-Haide, vreau să văd un zâmbet. Așa a vrut Clanul Stelelor să se întâmple. îi spuse Labă Strălucitoare venind lângă ea și lingând-o pe frunte. Încearcă să nu te mai gândești, n-aveai ce să faci.
-B-b-b-bine. zise ea încet, ridincându-se și scuturându-se.Cei 3 ucenici mergeau, ălăturu de câțiva războinici, regine, bătrâni, Blană Fumurie și Stea Înflăcărată spre 4 stejari, mai mult țopâind și arzând de nărăbdare. Când ajunseră la locul adunării văzură că cei din Clanul Aerului erau deja acolo, iar Clanul Întunericului urca pe deal. Stea Înflăcărată urcă pe una din cele 4 pietre, lângă liderul Clanului Aerului, așa făcu și liderul Clanului Întunericului, când ajunse. Coadă Tărcată și Foare Albastră se duse să să vorbească cu 3 regine ele Clanului Aerului. Noapte Înstelată și Coadă de Frunză se duse să direct la câțiva războinici din Clanul Întunericului, Inimă de Lup și Blană de Tăciune întrară în vorbă cu niște războinice din Clanui Aerului. Privind cum toți se împrăștie în jurul lor, se duseră să vorbească cu 2 ucenici din Clanul Aerului care păreau și ei la prima lor Adunare. Făcură cunoștiință și văzură că cei 2 erau chiar de treabă. Fuseseră întrerupți de liderul Clanului Aerului, Stea Albă, care deschidea adunarea
-Am hotărât să începem Adunarea: fără Clanul Apei deoarece nu pare să apară prea curând!
Apoi începură să anunțe ucenicii și războinicii proaspăt numiți.
-Știe cineva ceva de Clanul Apei? Am văzut câteva pisici din el pe teritoriul nostru, alergau repede, dar nu păreau să caute hrană sau să ne spioneze, păreau să fără ceva mult mai important și erau alături de câteva pisici, care după miros nu erau din niciun clan, erau pline de cicatrici și aveau niște șnururi cu gheare pe o labă. spuse Stea Mică, liderul Clanului Întunericului.
Ceilalți lideri spuseră că nu știu nici ei nimic. Cei 3 ucenici rămăseseră cu gura căscată când auziră asta, dar se bucurară într-o anumită măsură. Dacă pisicile din Clanul Apei au vreo legătură cu Clanul Destinului, poate vor reuși să strângă niște înformații. După aceea nu mai fuseseră atenți, vorbiră cu cei 2 ucenici din Clanul Aerului pentru că nu mai se întâmpla nimic înteresant.Nu o să scriu nimic aici că mor de somn.