Cei 3 prieteni nu știau de cât timp le așteptau pe Blană Fumurie și pe Labă Albastră, știau clar că așteptau de mult timp, sau, cel puțin, așa li se părea lor, în realitate nu se mișcă deloc luna.
-Labă Strălucitoare, trezește-te! îi strigă Labă Întunecată surorii sale.
-Lasă-mă! Nu vin acum. îi răspunse Labă Strălucitoare ranchinoasă.
-Sssst! Liniște! zise Labă Argintie foarte atentă la ceva. Se apropie două pisici.
Cei doi frați se opriră și se concentrară pe cele două pisici care veneau.Pisicile se dovediră a fi Blană Fumurie și Labă Albastră.
-Sâc, sâc, sâc! îi făcu în ciudă Labă Întunecată surorii sale.
Labă Strălucitoare îl îngână și ieși din ascunzătoare în întâmpinarea lor.-Labă Strălucitoare! Ce cauți aici? Toți te caută pe tine și prietenii tăi. spuse șocată Blană Fumurie când o văzu.
-Trebuia să mai aștepți! Nu te mai repezi așa! o certă Labă Întunecată pe Labă Strălucitoare.
-De ce? Era clar că-s ele! Pisicile nu-și schimbă forma, plus că nu mai aveam răbdare. Răbdarea e plictisitoare, stai degeabă și aștepți să fie sigur când ai putea termină ceva mult mai repede și mai distractiv. îi răspunse sora sa.
-Cu răbdarea treci și marea! îi zise Labă Întunecată aproape scos din pepeni.
-Nu-mi prea place apa, frățioare!
-Ce?!... Nu... Labă Strălucitoare!... Labă Întunecată renunță, știind că n-are rost să se certe cu sora sa, tot ca ea făcea.
-Ăăă... ne explicați și nouă? întrebă sfioasă Labă Albastră.
-Sigur, așezați-vă! E mult de povestiv. îi răspunse Labă de Argint zâmbitoare, surioarei sale.
Se așezară cu toții în cerc.Labă Strălucitoare începu să povestească, dar la cât de ,,bine" știa ea să explice, fratele său luă cuvântul.
-Să le spuneți prietenilor noștri că suntem bine și că ne vom întoarce, mai ales lui Stea Înflăcărată. Nu uitați să-i ziceți lui Coadă de Frunză că Noapte e în regulă și că e pe mâna a două pisici foarte simpatice și de încredere. încheie Labă Întunecată.
-Mă simt flatat. spuse Gheară zâmbind.
-Cine a spus că vorbea de tine? Poate se referea și el la Clanul Stelelor sau ceva! glumi Labă Strălucitoare.
Labă Întunecată o linse pe sora sa după ureche spunându-i râzând:
-Numai la glume ești tu bună!
-Lua-te-ar Două-picioare! îi răspunse sora sa încercând să pară serioasă
-Nu, nu mai asta nu! zise Labă Întunecată dându-i lacrimile de râs.Mârâiturile venite din peșteră îi anunțară că distracția s-a sfârșit și trebuie să plece cât mai repede de acolo.
-Pot să jur c-am auzit pe cineva. spuse pisica neagră.
-Și eu! răspunseră celelalte pisici în cor.-O să venim altă dată aici! spuse Blană Fumurie ridicându-se, făcându-i semn ucenicii sale din coadă s-o urmeze.
-Și noi plecăm. zise Labă Întunecată, dându-le semnalul de plecare prietenilor sale.
-Aveți grijă de voi. spuse Labă de Argint frecâbdu-și capul de-al surorii sale.
-Mult succes, mai ales ție, piticanie buclucașă, ai nevoie! îi zise Blană Fumurie lui Labă Strălucitoare, lingând-o pe cap.
Blană Fumurie, din cine știe ce motiv, ținea mult la Labă Strălucitoare, sentimentul fiind reciproc.
-Pa, ne mai vedem! spuse Labă Albastră râzând, plecând cu mentlra sa.Micuța Noapte doarmea liniștită între Labă de Argint și Labă Strălucitoare, acestea fiind treze, vorbind cu Petic. Gheață și Labă Întunecată adormiseră.
-Petic, știi ceva despre acele pisici? întrebă Labă de Argint. Petic? adăugă ea când văzu că motanul nu-i răspunde.
-Am auzit ceva. Sau, mai bine zis pe cineva. Vine spre noi. îi răspunse distant Petic.
Cele două ucenice ascultară mai atent și constatară că Petic are dreptate, chiar vine cineva spre ei.
-Wow, ai un auz bun, nu glumă! îi lăudă Labă de Argint pe motan, care zâmbi mândru și începu să toarcă.
-TREZIREA! urlă Labă Strălucitoare spărgând gheața.
Țipătul îi făcu le toți să tresară speriați, cu excepția piticei Noapte, ce dormea liniștită, neauzind ce se întâmplă.
-Ce, unde arde?! întrebă confuz Labă Întunecată.
-S-a întâmplat ceva? întrebă și Gheară, dar mai calm.
-Da, vine cineva, hai mobilizarea! spuse autoritară Labă Strălucitoare.
Pisicile se aliniaseră la intrare, cu ghearele scoase, așteptând pregătiți nepoftitul.Labă Întunecată, Labă de Argint și Gheară se pregătiră să atace motanul care tocmai ajunse la intrarea în cuib, dar mieunatul lui Labă Strălucitoare îi opri. Aceasta recunoscu motanul ca fiind Labă Pământie.
-Vă rog, nu mă atacați, nu sunt un dușman! vocea lui îi confirmă bănuielie lui Labă Strălucitoare.
-Labă Pământie! Cum ne-ai găsit și, mai împortant, ce s-a mai întâmplat? Noroc cu Labă Strălucitoare, dacă nu-și dădea seama la timp, erai mort! îl întâmpină, calmându-se, Labă Întunecată.
-Vă caut de la apusul soarelui și mi-e teamă că e prea târziu, așa că să trecem direct la subiect. îi răspunse Labă Pământie. Mustață a cucerit și Clanul Întunericului și vrea să vă atace și vouă clanul, dacă o va face, veți fi cuceriți, iar atunci nu mai avem nicio șansă! Mustață va câștiga și nu vă va da șansa să vă răzvrătiți. Bine, pe voi vă va omorî pe loc. Trebuie să atac noi mai întâi. Adunați-vă prietenii și veniți în aproprierea taberei Clanului Apei, vă voi aștepta acolo, apoi mergem împreună să convingem niște pisici din clanurile Aerului și al Întunericului să ni se alăture, apoi.... atacăm!
-Bine, cred că a fost destul de clar pentru toată lumea! Gheară vii cu noi. Hai, repede. spuse grăbită Labă Strălucitoare.
-Petic, tu rămâi cu Noapte. E foarte periculos și cineva trebuie să rămână cu Noapte. continuă fratele său.
Petic mormăi ceva și întră înapoi în cuibul de Două-picioare.Celelalte pisici alergară împreună spre 4 stejari, de acolo despărțindu-se. Labă Pământie o luă spre teritoriul Clanului Apei, în timp ce Labă Strălucitoare, Labă de Argint, Labă Întunecată și Gheară se îndreptară spre teritoriul Clanului Furtunii.
Da, am înviat din morți! A venit Labă Strălucitoare cu o cruce cărată de fratele său la mine în mormânt și a spus rugăciuni până am deschis capacul sicriului, am ieșit și am început să scriu! *Aici și mai sus puteți vedea o tentativă eșuată a speciei ,,Idiotus-Denyus" de a fi amuzantă.