Capitolul 14

50 6 1
                                    

Veni și timpul adunării. Prima adunare a lui Blană de foc și a lui Blană de Soare în calitate de războinici. Labă de Argint n-a putut veni, încă nu s-a vindecat. Nici Clanul Apei nu ajunse, cea ce nu mai era o surpriză pentru cei 2 frați, deoarece știau motivul. Ei se duseră la cei 2 ucenici de data trecută, vorbiră mult, dar frații nu scoaseră o vorbă despre luptă sau despre Clanul Apei. Totuși, o făcu Stea Înflăcărată, considera că era timpul să afle și ceilalți. Ceilalți 2 lideri se arătară foarte îngrijorați de ce tocmai aflară.

Nu se mai auzea nici un sunet. Toate pisicile erau atentă la ce aveau de zis liderii Clanurilor Aerului și al Întunericului. Până și greierii tăcură. Faza proastă era că nici cei 2 lideri nu vorbeau și nici ei nu se mișcau, erau bulversați de ce au aflat. Stea Înflăcărată nu mai avea nimic de spus, așa că aștepta răbdător să-și revină ceilalți.

Într-un final liderul Clanului Întunericului a reușit să vorbească. Sugerase să se facă o alianță împotriva Clanului Apei și al Destinului pe care s-o ascundă foarte bine de ei. Faza ciudată pentru frați veni când Stea Înflăcărată spuse profeția și a sugerat ca ei și Labă de Argint să fie bine protejați de toate clanurile, iar ceilalți 2 lideri au fost imediat de acord. Labă Strălucitoare și fratele său se simțira extrem de jenați când toate pisicile se uitau la ei.

Labă Strălucitoare, Labă Întunecată și Labă de Argint nu mai aveau voie să iasă din tabără nesupravegheați, cea ce lor li se părea foarte enervant, mai ales lui Labă de Argint după ce i s-a vindecat laba. Deci nu se mai puteau întâlni cu Labă Pământie sau să mai facă învestigații decât noaptea, asta dacă reușeau să treacă de cei o grămadă de războinici răspândiți prin tabără.

Cei 3 prieteni merseră alături de Blană de foc și de Blană de Soare spre zona de antrenament. Ele trebuiau să-i însoțească probabil ca să-i protejeze în caz de ceva, o idee care nu le plăcea de loc, adică, până la urmă nu mai erau niște pui neajutorați.

Când ajunseră în zona de antrenament au observat ceva ciudat. Lipsa ceva, dar nu-și dădeau seama ce. Lui Blană de Foc și lui Blană de Soare le veni sclipirea și și-au dat seama, se vedea pe fețele lor, dar preferară să-i lase pe cei 3 ucenici mai prostuți să se chinuie. Până la urmă Labă de Argint își dădu seama și întrebă:
-Unde e Coadă de Frunză?
-În sfârșit v-ați dat și voi seama, micuți prostuți. râse Noapte Înstelată. Coadă de Frunză e în vizuina puilor, e însărcinată. Ce vreți să facem? Luptă sau vânătoare?
Cum nu se pricepeau niciunul de loc la luptă aleseseră fără ezitare a doua variantă.
-Oare de ce-ai mai întrebat? spuse amuzat Blană de Furtună.

Prima era Labă de Argint. Se pare că-și găsise repede prada, deși nimeni altcineva nu-și dădu seama ce era. Se ghemui și apoi, când consideră că era momentul sări pe ea. Partea cea bună era că o prinse, cea proastă era că prada ei mieuna. Labă de Argint tăbărâse pe frățiorul ei, Labă de Piatră.
-Ajutor, Blană de Tăciune! țipă micul ucenic.
Mentora sa veni imediat gata să lupte cu oricine care-i atacase ucenicul, dar iși dădu seama ce s-a întâmplat când să sară, se opri și începu să râdă, la fel ca celelalte 6 pisici care o așteptau pe Labă de Argint. Săraca ucenică era încă cocoțată pe frățiorul său, bulversată și încercând să proceseze ce s-a întâmplat. Când în sfârșit reuși s-o facă se dădu jos de pe Labă de Piatră.
-Scuze, Labă de Piatră. Te-am confundat cu ceva de mâncare. îi zise ea amețită.
-Da' ce bine semăn eu cu prada pe care ar trebui s-o prinzi. îi răspunse fratele său morocănos, scuturându-se.
-Să mergem, Labă de Piatră, până nu te mai vânează cineva. îl chemă mentora sa râzând.

Până la sfârșitul zilei, Labă de Argint prinse o pasăre și un iepure, Labă Strălucitoare două veverițe, iar fratele său câțiva șoricei pitici. Toată ziua presărând-o cu glume despre gafa lui Labă de Argint.

În noaptea aceasta niciunul din cei 3 prieteni nu dormea. Nu puteau.
-Știți, ar trebui să mergem la Labă Pământie. Eu nu l-am mai văzut de mult și știu sigur că voi 2 v-ați purtat urât cu el ultima dată. Sărăcuțul, e atât de trist în Clanul Apei, măcar noi să-i mai  aducem zâmbetul pe buze. Și oricum, poate ne mai spune ceva. sugeră Labă de Argint.
-Sunt de acord. spuseră cei 2 frați în cor.

În drumul spre ieșirea din tabără dădură de Labă Albastră care ieșea alături de Blană Fumurie din tabără, se îndreptau spre Piatra Lunii ca noua ucenică să fie acceptată de Clanul Stelelor, așa că cei 3 prieteni fuseseră nevoiți să se ascundă în tufișuri și după o piatră. Se întrebară de ce nu plecau ziua, cum se făcea de obicei la o astfel de călătorie, dar nu stătură să pună întrebări. După ce s-au asigurat că au plecat ucenici ieșită din tabără. Se întebară cum de nu i-au observat cei 5 războinici de pază pe lângă care au trecut, mai ales cu blana fostforeșcentă a lui Labă Strălucitoare, dar nu stătură să cerceteze, bine c-au trecut.

Când se îndreptară spre granița cu Clanul Apei văzură o pisică din Clanul Destinului care era de vârstă cu un ucenic trecând pe lângă ei cu o altă pisică care mirosea puternic a pisoi de casă. Labă de Argint, Labă Întunecată și sora sa s-au răzgândit și au decis să-i urmărească pe cei doi, promitându-și că vor merge mâine seară la Labă Pământie, mergând silențios în urma celor 2.


Hey, sper că v-a plăcut capitolul. Îmi pare rău dacă am scris bazaconii, da' mi-e somn și eu zic că e un motiv destul de bun!




Pisicile Războinice: ProfețiaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum