🌸Idiotul Meu

66 5 0
                                    

×Capitolul 6

~
You probably think that you are better now, better now
You only say that 'cause I'm not around, not around
You know I never meant to let you down, let you down
Woulda gave you anything, woulda gave you everything
You know I say that I am better now, better now
I only say that 'cause you're not around, not around
You know I never meant to let you down, let you down
Woulda gave you anything, woulda gave you everything (oh wow)
~

Eram la ora de biologie când profa' ne anunță că a intervenit o problemă și că va trimite un coleg mai mare să stea cu noi care vrea să dea la medicină...

Știam unde duce asta.. La Chris, lua-m-ar naiba de karma!Adică serios, cine vrea să mai dea la medicină și e în clasa a 12 a. Nu mai eu pot să am '' norocul '' ăsta.

A intrat în clasă, a zis să facem liniște și atât. S-a așezat în locul  din spatele prietenei mele, fiind de altfel și singurul liber, în diagonală cu mine și și-a scos ochelari de soare.
Am scos un ignet scurt. Doamne, era vânăt?! M-am întins din reflex să îi ating pata movalie ce îi acoperea ochiul, dar mi-a dat peste mână brutal.

-Ce ai pățit? întreb eu căscându-mi ochii în șoc.
-Parcă erai supărată pe mine.. Și nu mă mai atinge, că doare. spune el prefăcându-se rănit.
-Sunt! Voiam să spun că ar trebui să îi dau un premiu celui care ți-a făcut-o, doar dacă nu face și el parte din bufonii caraghioși care au stabilit lista aia de afemeiați mizeri.
-Cassie.. râde el haotic.Vrei să vezi lista?
Își ridică ecranul la nivelul ochilor mei și văd că în dreptul numelui lui eram eu scrisă de 3 ori.
-Lista asta fusese făcută cu 2 zile înainte de marea destăinuire a lui Jennifer. Jennifer are dreptate, unii o folosesc în scopul ăla, iar alții să își protejeze iubitele.
-Ohh..Am fost cam prostuță, nu??
Iar atunci îmi vine în cap scena cu sărutul.
-Dar atunci, de ce te-ai sărutat cu ea, doar nu te scăpa de vreun șarpe veninos? pufnesc eu indignată.
-Ăla din pantaloni. chicotește prietena mea.
-Jessica pentru binele omenirii, taci tura asta. Sunt pe cale să deschid un al 3 Lea război Mondial. spun eu fixând-o din priviri.
-Vezi tu.. Asta e prostesc, încercam să te fac geloasă ca să vorbești cu mine!Asta și cam s-a prefăcut că, cade peste mine când ai apărut. Eu defapt te așteptăm pe tine inițial, la dulapul tău.. spune el stânjenit scărpinându-și ceafa.
-Ești așa un idiot!pufăi nervoasă
-Dar sunt idiotul tău. rânjește el.
-Îmhmm... îngân eu, iar apoi las un oftat scurt.
-Nu sunt așa de rău..
-Ba da ești, Christopher McCrory! Și de ce mama pisicilor dungați ești vânăt?
-Asta e altă poveste, domnița mea.
-Domnița ta o să te lovească cu un ignor dacă nu zici. spun eu nervoasă.
-Să-i fi văzut pe ăia pe care i-am bătut cu Dean!
Prietena mea se întoarce brusc și întreabă mai mult șoptit:
-A pățit ceva?

II Florile Liceului II Volumul 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum