🌸Lista

69 7 0
                                    

×Capitolul 4
                          ~
Now if we're talking body
You got a perfect one, so put it on me
Swear it won't take you long
If you love me right
We fuck for life, on and on and on
Now if we're talking body
You got a perfect one, so put it on me
Swear it won't take you long
If you love me right
We fuck for life, on and on and on
                          ~

A doua zi de la incident îl văd pe Chris îmbrăcat în veșnică geacă de piele și gluga hanoracului pe cap. Avea o privire amenințătoare cu care nu m-aș fi pus.

Mă trage de mână brutal de lângă dulap și mă duce în spatele unor scări unde populația de adolescenți hormonali și bârfitori era 0.

Începe să mă verifice și găsește două urme de unghii pe gât făcute nimeni alta, fosta furioasă, ieri.

Le atinge ușor cu degetele lui fine și reci și apoi își presează puțin cam brutal buzele de ele. Își ridică fața la nivelul meu și mă fixează din privire așteptând să zic ceva.

-Sunt bine, serios. spun eu cât mai credibil, dat fiind că nu era o minciună.
-Ești bine? Dacă o prind o omor! spune nervos și mă ia în brațe punânduși capul pe umărul meu și jucându-se cu degetele prin părul meu.
-Nu e nevoie, chiar dacă nu pare, ea e mai șifonată ca mine și sunt sigură că am pus-o la locul ei.

-Te-a amenințat? întreabă el sumbru.
-Aș fi preferat să nu afli ce s-a întâmplat, nu contează dacă a făcut-o sau nu, nu îmi este frică de ea.
-Bine... Să știi că de azi eu te duc până în fața ușii de la apartament, eu te las la baie, eu te duc până la magazin, dacă e nevoie te urmez și în iad.
-Oh, Romeo, lasă siropoșeniile! E doar alta pe care o să o uiți, încerci doar să o păcălești! De ce nu îi spui de listă? se aude glasul pițigăiat a lui Jennifer, cu un ecou trist de profund.

Ce e lista aia până la urmă? Îl văd pe Chris cum se încordează.

-Jennifer, pleacă acum! mârâie nervos.
-Ce e lista aia?spun eu mai mult șoptit.
Până la urmă aveam dreptul să aflu.
-Băieții din liceu își aleg pe an 3 fete cărora să le frângă inima în cele mai dureroase moduri și de fetele alese nu se pot atinge doar cel ce le-a ales. Cel care le-a ales poate să facă orice fetelor, iar grupul îl va acoperi. Iar tu ești una din alesele lui! Scuipă Jennifer.

Îmi simțeam cum lacrimile îmi invadau fața, i-am împins pe amândoi din calea mea și m-am închis în vestiarul fetelor pentru că  singura care mai avea o cheie era Jessica spre norocul meu.

Trebuia să îmi dau seama că nu avea cum să fie așa perfect, nu degeaba era băiatul popular și periculos din liceu, era un mare clișeu pe care l-am crezut.

Și de care m-am îndrăgostit.

×

Sper să nu mă bateți pentru ce urmează.
Xoxo,

O autoare 💜

II Florile Liceului II Volumul 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum