🌸Treceți Peste, Oameni Buni Și Criza Fostei

76 6 0
                                    

×Capitolul 3

~
I got a lot to say
No time to play, ay, I'm coming for ya
I'll be standing tall
While I watch you fall, ay, you know I'm coming for ya
If you didn't know I fight like a girl, fight like a girl
If you didn't know I fight like a girl, fight like a girl
~

Stăteam la masa din cătină, azi nu l am văzut, dar puteam să recunosc că-l evitam.
Ce a fost cu sărutul ăla? Oare mă plăcea? Ce eram noi mai exact? Te poți săruta cu un străin? E străin?
Prietena mea Jessica își flutura frenetic mâna în fața mea.

-Cassie, fii atentă! Deci te-a sărutat? întreabă ea.
-Îmhm.. Vorbește mai încet.. Ne aud toți!
-Oh.. spune ea de parcă realizase vro descoperire.
Înainte să mai spună ceva i-am îndopat o brioșă în gură.

Chris și prietenul lui veneau spre noi. Se așează în fața noastră la masă, iar Christopher aplică un tușit fals.

-Ai mâncat azi?spuse apucându-mă de mână peste masă.
-Da. Cred că eu și Jessica ar trebui să plecăm, toți se uită în partea asta și eu nu sufăr atenția. mint eu cu nerușinare scopul adevărat și dau să mă ridic,când el mă strânge și mai tare de încheietură să rămân.
-Umm.. Te rog,mai stai.
Mă așez, iar prietena mea neroadă pune cea mai stupidă întrebare:
-Dar tu nu erai cu Jen?
Atăt i-a trebuit.
-Oameni buni, treceți peste, relația aia e terminată! strigăm eu și Chris la unison, obrajii mei căpătând o tentă rozalie.

Dacă până acum nu se uita decât jumătate din cantină, acum chiar toate privirile erau pe noi și se auzeau șușoteli ca,, cine e fata? E iubita lui Chris? E t*rfă sigur.. E tocilara aia de la bio, ce caută ea pe lângă Chrisișor? ''

-Ohh, ce drăguț, s-a înroșit! exclamă Dean.
-Mutăți privirea în altă parte, frate, e a mea! mârâi frustrat Chris
-Stai calm, pe mine mă atrage domnișoara curiozitate. spune sugestiv uitându-se la Jessica.
-Sunt obiect de sunt a lui?întreb eu indignată.
-Odată ce ajungi pe lista proprietăților, cam.. începe să spună Dean, dar este lovit puternic în partea abdominală de cotul lui Chris.

-Ce listă? întreb eu uitându-mă cu dispreț spre Christopher .
-Lista proprietăților, lucrurile și persoanele mele preferate din lume.

Puteam simți că minte, dar o lăsasem moartă momentan pentru că știam că nu scot absolut nimic de la el. Oricum nu știam la ce să mă aștept, doar nu era cel mai popular băiat rău din liceu pentru toate siropoșeniile pe care le zicea! Trebuia să găsesc un plan să aflu despre ce listă e vorba.

............ Skip de timp miraculos........

×la dulapurile liceului ×

O Jen nervoasă stătea lipită de dulapul meu, nu am apucat să îi zic nimic că m-a apucat de păr și a țipat:

-Nu te apropia de Chris al meu, tocilaro-rebelă-gunoieră. Nu ai tu ce căuta pe lângă un tip ca iubitul meu, ilegalo. Dacă te mai prind pe lângă el, o să ajungi afiș de liceu!

Simțeam că explodez pe furie, i-am întors pe dos mâna cu care îmi ținea părul și i-am imobilizat-o la spate.

-Dragă, relația aia era terminată, ai devenit o cărpă de șters praful! Una ca tine n-o să poate Never să mă sperie,îți rup eu toate unghiile false de la mâini dacă te mai atingi de mine sau te mai bagi în treburile mele. Pa, bitch!

Am auzit-o cum în îndepărtarea mea a scăpat un fugitiv:' Asta nu s-a terminat așa.' .

Fie cum zici tu, toți știu că eu câștig mereu chiar dacă e nevoie să calc pe cadavre, iar pentru Chris se merită să porți un întreg război.

II Florile Liceului II Volumul 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum