×Capitolul 10
<<>>
No money, no issue
We laughed even when we were down
I made my mistakes
That I paid for in heartache
Now I don't know what to do
'Cause all I think about is you
'Cause all I think about is you
All I think about is
Hardly awake
Trying to break the weight on my chest, this is my fate
Nobody knows the sadness I hold
Nobody sees what's about to unfold
I want to see looking at me
'Cause I still believe
<<>>1 A. M.
CE NAIBA S-A ÎNTÂMPLAT ATUNCI?!
-ÎNCĂ TREAZĂ
2A.M.
CHRIS CHIAR MĂ CUVÂNTUL CU,, I''?
-ORICE ȘANSĂ DE A DORMI SPULBERATĂ
2.30 AM
GATA! MĂ DUC LA EL!Și uite așa am plecat spre cabana unde dormea Chris.
Știam care era camera lui, și cum dormea singur, nu aveam cum să dau peste alte specimene masculine în călduri.
Am bătut încet la ușă, iar un Chris somnoros se uită uimit spre mine.
-Intră. Ce s-a întâmplat? spune el așezându-se în fund și arătându-i cu mâna un loc lângă el în pat. (PS. Nu e pervers și nu e ceea ce pare a fi! Nu mă omorâți! Pup)-Te cred, dar vreau să știu ce s-a întâmplat... spun eu fixând cu privirea o umbră de pe perete.
-Fox nu știe adevărul. spune el oftând. Tipa aia ieșise cu el ca să îmi atragă atenția, pentru că el era prietenul meu cel mai bun. Eu m-am îndrăgostit ca un prost. suspină ușor.Își cuibărește nasul rece de tricoul meu ca un copil mic și pot simți câteva lacrimi fierbinți ce se prelungeau pe gâtul meu.
-Părinții ei au făcut totul să intre la facultatea aia, dar ea m-a chemat într-o zi la ea acasă și a zis că mă place și că nu vrea să plece.. Am vrut să o opresc! Mă jur..! spune el sughițând cu lacrimi.
Nu credeam că un băiat, mai ales el, poată să plângă așa. Mi se rupea sufletul în două. L-am strâns în brațe și i-am șoptit un NU e vina ta, vor fi și momente mai bune..
-Și-a înfipt cuțitul în degete și a țipăt înăbușit și atunci a intrat Fox pe ușă cu un buchet mare de trandafiri albi.. Am zis că e vina mea ca să nu fie Închisă la nebuni.. Pentru că am plăcut-o foarte mult, dar singura fată pe care o iubesc ești, tu, Cassie. Mă crezi?
-Și eu.
-Și tu ce? a râs gutural.
-Te iubesc.
-Ia un tricou de la mine din dulap și schimbă-te că mi-e somn.miorlăi el urmat de un oftat adânc.Deși își schimbase brusc starea de spirit știam că nu se simte bine.. Fata asta a fost importantă pentru el, iar ea s-a jucat cu el și cu cel mai bun prieten al lui.. Colac peste pupăză suferea de ceva psihic după reacția ei, dar pentru asta nu o învinuiesc, de vină sunt cei din jurul ei.. Oamenii toxici, mai rău ca deșeurile.. Îți ard sufletul și folosesc cenușă pe post de mină de creion. Și acum știam și de ce voia să fie doctor...
Am luat un tricou roșu din dulap și m-am schimbat în baie, îmi venea până la genunchi și mirosea a parfumul lui.. A acasă.. Ce vrajă o fi aruncat pe mine de îl cred mereu orbește?
M-am dus lângă el, lângă pat, părea că doarme, dar brusc m-a tras leneș cu un braț lângă el în pat și m-a strâns în brațe. A mârâit un Noapte bună!, și a adormit. Lângă el eram în siguranță, sau cel puțin așa credeam... Separat eram două flori plăpânde, dar cu o fațadă frumoasă, însă împreună străluceam..Pentru că eram noi.
........ Skip magic de timp......De dimineață fusesem trezită în mare fel de Jessica și Dean... Au intrat năvală peste noi și au dat să iasă în grabă.
-Nu e ce pare! râde Christopher melodios.(V-am terminat cu replica asta,i know)
-De v-ar vedea Jennifer sau Fox..! oftă Jessica.
-Ce treabă au ei cu noi?! țipăm la unison eu și Christopher.
-Nimic.. spune Dean.
-Umm, știți că în 3 zile noi ne întoarcem acasă și noi n-am făcut nimic decât să ne certăm?oftez eu scurt.
-Azi facem o expediție în munte! urlă Jessica.
-Ce mă, retardo?! Ai înnebunit? întreabă Dean exasperat.
-Și mai exact cu ce am înnebunit? oftă ea scurt.
-Tu știi ce periculos e?! Să te ferească Sfântul să încerci că te omor. spune el mârâind nervos, iar eu și Chris începem să râdem.
-Și voi ce râdeți? întreabă Dean exasperat.
-Sunteți așa drăguți împreună! exclam eu și aceștia se înroșesc.După ce s-a terminat toată bufoneria, ne-am decis să ne uităm toți la un film de groază... (nu vă faceți impresii greșite despre mine, eu nu mă uit la filme de groază decât obligată) La IT, pentru mine era un film de legănat copii, dar aparent Christopher s-a speriat și am fost nevoită să îl dădăcesc toată ziua, la fel și pe Jessica.
Sper că vă place noul capitol! Vreau să îi dedic capitolul ăsta lui AndreeaStrange pentru că deși nu știe, m-a motivat să continui să scriu..! Și vreau să îi trimit toată energia pozitivă pe care o am, dar să o folosească cum trebuie.. Pe oamenii răi ca să devină buni! Asta e un fel de dedicație surpriză deci sper să nu mă bată.. Ar trebui să fie un exemplu pentru toți! Și deși nu am mai vorbit în ultima vreme cu LostSoul2021 îi mulțumesc că a fost alături de mine în momente grele și a dat sfaturi incredibile! Și mai ales a avut răbdarea să își piardă timpul cu mine! Amândouă au un suflet frumos, așa că dacă treceți pe aici să știți că au cărți minunate!
Și îmi pare rău că v-am dat un tag surpriză dar chiar simțeam nevoia să vă spun asta!
Aa și PS Cred că am reușit să mă opresc la marginea cringuielii... :)))
Xoxo,
O autoare💜💜
CITEȘTI
II Florile Liceului II Volumul 2
Novela JuvenilÎmpreună strălucim. NU NECESITĂ CITIREA PRIMULUI VOLUM!! Ea realizează că el e un clișeu total, dar cu toate astea îl primește în viața ei.. Umorul ei de multe ori îl calcă pe el pe nervi, dar cu tot cu alura lui de badboy se arată a fi un adevărat...