🌸Crăciun

54 3 19
                                    

×Capitolu 14
~
All she want is champagne and sunshine
Looking for a good time
Sipping on the stars while we laying under sunlight
Tanned skin, light eyes
Oh my, she's so damn fine
Kissing on her neck
We be running from the-
~

În ultimele zile nu am mai vorbit cu Christopher, mi-era greu.. Nu eram supărată pe el, pur și simplu nu era despre el, ci despre mine. Îmi era dor de el...

În ultimele zile gradele au scăzut drastic, chiar acum cu o zi înainte de Crăciun am atins - 12 grade. Aveam fularul meu gros ,primit de la mama când s-a întors cu tata din excursia din Alpi,iar pe urechi aveam căștile mari și albastre în care se auzea The neighbourhood.

Fusesem la magazin și luasem cadourile de Crăciun, când ies și văd că mici flori de gheață invadează cerul. Era de basm, pe aici nu mai ninsese de vro doi ani.

Am coborât în josul străzii și am văzut căminul Liceului unde stătea Christopher, pentru că părinții lui erau în alt oraș . Luminile erau aprinse în camera lui și la ferestre avea globuri cu motociclete pe ele. '' tipic lui. '' îmi spun eu.
Sun la interfon și îmi deschide, urc cele două etaje până la apartamentul lui și deschid ușa.,, Când și-ar închide el ușa '' surâd eu cu gândul la asta. Stă la masă și bea o cafea, probabil a crezut că e poșta.

Mă descalț și îmi pun geaca în cuier. Las sacoșele și geanta în hol și scot o singură cutie, la el moșul urma să vină mai devreme.
Mă duc și-l iau de la spate într-o îmbrățișare strânsă. Se sperie pe moment apoi surâde.

-Nu zâmbi încă! La tine moșul a ajuns mai devreme. glumesc eu. Dar acum să vedem dacă ai fost cuminte. spun mușcându mi buza.
-E deajuns că ești aici.
Îi pun cutiuța mică și aurie în mâini.
-Atunci pot să-l arunci,dar întâi deschide-l
Îl văd cum se chinuie să deschidă pachetul și ii citesc șocul de pe față.

-Bilete la The NBHD?!
-Da, ca să mergem împreună.
-Închide ochii.
II închid și ii simt mâinile pe gâtul meu, cum închide ceva. Era un lanț cu o floare de cireș pe ea, prima noastră întâlnire.
-Încă nu plânge! glumește el.
Scoate două inele, unul cu o coroană de rege și unul cu o diademă.
-Ohhh doamne! Te iubesc! Sunt așa drăguțe!!
-Nu sunt mai drăguțe ca tine.

...... Seara de Crăciun...........

Luminițele roșii ale bradului băteau în geam, mi-am primit gașca înăuntru și am început să vorbim și să râdem.
În scurt timp apar și prietenul lui Jay, Mark, și iubita lui, Sofy. Cei trei au decis să meargă în camera fratelui meu, lăsându-ne pe noi în sufragerie.

Din plictiseală am ales să jucăm faimosul '' Adevăr și provocare '',sticla albastră se învârtea rapid în timp ce eu arunc o ochiadă în jurul meu, Christopher era în fața mea, iar în stânga mea era Jessica. În dreapta mea era Fox, iar lângă Jessica era Dean.

Sticla s-a oprit în dreptul Jessicăi și al meu, am răsuflat greu simțind tensiunea de pe umerii mei cum mă omoară pentru că azi trebuia să fac două lucruri importante și cu cât timpul trece îmi vine să mă răzgândesc.

-Ce alegi?mă întreabă blând Jessica fixând-mă cu ochii ei verzi și sticloși.
-Umm.. Provocare?!
La auzul replicii mele chicotește, am dat de dracu.
-Bea tu toată sticla aia scumpă de vin care au adus-o părinții tăi din Franța.râde copios crezând că o să-mi fie frică de ce o să zică dacă le beau vinul.

Eram panicată, în mod normal n-aș fi dar, trebuia să rămân trează ca să-mi aplic planul.

-Cea de milă? o implor eu.
-Neahh.. Ai avut mai rele la viața ta.spune ea și toți din încăpere râd.

Am luat sticla și am început să beau până s-a aplecat Christopher peste sticla albastră și mi-a smuls din mână cealaltă sticlă cu lichid roșu.

-Azi am să fiu eu cavalerul ei alb și am să beau eu restul.îmi face el cu ochiul primind ovațiuni din partea celorlalți adolescenți.

Agită puțin restul lichidului cu o încruntătură și bea lichidul din prima.

Așa sticla albastră de pe covorul pufos  gri a început să se învârtă iar.

Sticla ia ochit pe Dean și Fox.
Fox își bagă mâna prin păr cu o urmă de amuzament sictirit :
-Ce alegi?
-Provocare. spune Dean decis jucându-se cu capacul de plută al sticlei de vin.

Era o situație comică, cel mai bun prieten al lui Chris trebuia să îndeplinească o provocare dată de fostul cel mai bun prieten al lui McCrory.

-Perfect! exclamă Fox. Jumătate de oră în paradis cu Jessica.
Acesta o ia pe Jessica de mână și o duce în baie, iar la scurt timp se aude cum curge apa în cadă. Nu voiam să aflu ce fac.

După o liniște inconfortabilă decid să sparg gheața:
-Fox, Christopher are să-ți spună ceva!

........ Skip magic de timp..........

După ce Christopher ia spus lui Fox adevărul despre cum nu ia tăiat el degetele fetei, Fox a decis să-l creadă și s-au împăcat.

Cum Crăciunul e perioada anului în care iertăm și trecem peste, am ales să îi spun lui Christopher adevărul.

L-am tras de mână până pe terasă și ne-am așezat pe banca din fața casei.

-Nu știu cum să-ți spun... încep eu să murmur.
-Dacă nu vrei n-o face. spune Christopher lăsându-se degajat pe scaun.
-Sper că o să mă placi după, dacă nu o vei face te înțeleg... suspin eu. Am fost viol-.
-E ok, nu vreau să aflu trecutul, așa că uită-l.. E cel mai bine. Știi.. Te iubesc.
-Și eu pe mine. glumesc eu. Cred că ar trebui să mergem la ceilalți să drspachetăm cadourile.
-Bine. spune el încântat de idee.
Poate urma să primesc cele mai frumoase cadouri de la prietenii mei, dar nu știam ca cele mai urâte coșmare se află într-un plic alb ascuns de părinții mei.

Poate familia mea mă părăsise într-un fel, poate o parte din mine știa deja că sunt adoptată, dar încă nu eram pregătită de asta. Poate nu eram nici cea mai frumoasă, nici cea mai deșteaptă față din Redhigh, dar îi aveam pe ei. Ei deveniseră familia mea. Jay era fratele meu mai mic și mereu va fi, iar Fox era ca un frate mai mare. Jessica și Dean erau precum copii mei, dat fiind comportamentul lor copilăros, dar Jessica îmi arăta de multe ori că poate fi matură și mă ajută. Căt despre Christopher era motivul pentru care plângeam și motivul pentru care uneori continuam să lupt.

Ce nu știa micuța de mine era că după anul nou aveam să aflu chestii care să mă terifieze. După ce părinții au ales să își facă simțită prezența au decis să ne spună că suntem înfiați, că Seulgi nu îmi e mamă, iar Jungkook nu îmi e tată. N-am fost șocată, doar tristă.. Ceva din mine realizase că eu nu semăn și nici fratele meu, cu niciunul din ei.
Am ales să mă mut o perioadă la unul din apartamentele Liceului până mă obișnuiesc cu ideea.

Îi iubeam mai mult chiar și decât adevărații părinți biologici, pentru că m-au iubit și au putut alege pe oricine însă ei m-au ales pe mine. În schimb îmi era greu, au înțeles că mutarea nu e definitivă și că nu îi urăsc. Cât despre fratele meu Jay a fost terifiat, dar a ales să rămână acasă.

Cât despre norocul meu, Christopher stătea lângă mine, Fox în față. Iar Jessica nu stătea în campus, dar la casa de vizavi, iar cum Dean era mai mereu pe la unul din cei trei era ca și cum locuiam cu ei așa că mi-a fost mai ușor.

×
Sper că ați făcut conexiunea dintre  primul volum și acesta. Florilor azi avem un capitol mai lung, sper că nu v-am obosit.

Xoxo,

O autoare💜

II Florile Liceului II Volumul 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum