×Capitolul 2
~
I hope he buys you flowers
I hope he holds your hand
Give you all his hours
When he has the chance
Take you to every party
'Cause I remember how much you loved to dance
Do all the things I should have done
When I was your man
Do all the things I should have done
When I was your man
~Am coborât scările liceului și am dat nas în nas cu un Chris sprijinit de motocicletă în ploaie, avea părul ud și tricoul lipit de abdomenul bine lucrat. Se uita la mine cu ochii lui albaștri intenși și avea o față serioasă.
-Ai venit, Cassie! exclamă el.
-Îmhm. spun eu ieșind în ploaie după el.
-Știu că plouă și că vremea nu e cu noi, dar pot să te duc undeva? spune el apucându-mă de mână.
-Mama a zis să nu plec cu străini, dar pentru tine fac o excepție. îi zâmbesc eu.
-Deci nu sunt atât de rău pe cum ai spus.
-Nu,momentan să zicem că m-am înșelat.
-Bun, pentru că te voi duce în locul meu preferat!M-am așezat în spatele lui pe motocicletă și m-a forțat să-l țin strâns de spate.
-Nu am vrea să cazi de pe motocicletă! mă ironiză el.
-Am să zic că da, ca să nu te superi! Amăndoi știm că aș face-o.
-Să nu-mi spui problemele tale din prima, vreau să fii un mister pentru mine. spune el și parchează lângă un copac.Nici nu observasem că nu mai ploua, era un loc superb. Nu ai crede că în bestialul LA pe timp de noapte ar exista un asemenea colț de rai, era ca un mic basm . Cerul era plin de stele, iar locul era plin de atipici cireși japonezi și luna opulentă se reflecta în apa lacului, era un loc retras în josul unei șosele.
-Îți stă bine cu flori de cireș în cap, faci stelele geloase . spune el mușcându-și buza inferioară.
-Exagerezi . îi spun eu și mă întind pe iarba udă cu fața la cer, scufundându-mă complet în ea.El se întinde lângă mine cu fața spre mine și îmi pune mâna pe obraz.
-De ce nu ne cunoaștem, dar eu simt că aș muri pentru tine?spune el.
-Poate pentru că așa a fost să fie..sau mă repet, exagerezi puțintel. Pentru că eu știu că vrei să dai la medicină, am să fac jocul corect, eu vreau să dau la poliție, la criminalistică și sunt o poetă convinsă.
-N-ai crede că o fată în blugi rupți, geacă de piele și păr răvășit ar fi atât de cumințică, dar e ceva special cu tine. Și lupți și de partea binelui!
-Nu știi multe despre mine! Nu știi nimic aproape.
Din cauza furtunii o creangă a căzut în locul în care era el așa că ajunsese să stea cu mâinile în dreapta și stânga mea.Ne uitam unul la altul.
-Vrei să.. Umm te.. Dai jos?
-Nu încă .. spune el și își presează buzele de ale mele.
Am luat o scurtă pauză pentru aer, iar el s-a ridicat.
-Hai să te duc acasă, nu vreau să fac nimic necugetat. Nu-ți vreau trupul, îți vreau sufletul.Și atunci am simțit că m-am îndrăgostit.
Avea petale prin păr și era tot ud, în schimb ochii aveau o sclipire aparte, urmau să devină abisul meu. Mâinile lui mari le țineau perfect pe ale mele.
Oare era dragoste la prima vedere?
...
Ce credeți despre, Chris? 'Nu e un băiat așa rău!' Urmează să vedeți o gradație lentă de la personajul cel bun la cel rău.Xoxo,
O autoare💜
CITEȘTI
II Florile Liceului II Volumul 2
Novela JuvenilÎmpreună strălucim. NU NECESITĂ CITIREA PRIMULUI VOLUM!! Ea realizează că el e un clișeu total, dar cu toate astea îl primește în viața ei.. Umorul ei de multe ori îl calcă pe el pe nervi, dar cu tot cu alura lui de badboy se arată a fi un adevărat...