10

1.1K 35 6
                                    

~Time skip 23 kwietnia~
Wstałam jak zwykle ubrałam się i poszłam obudzić mojego śpiocha. Weszłam do jego pokoju lecz jego tam nie było nie powiem zdziwiłam się trochę. Postanowiłam go nie szukać i ruszyć na WS. Weszłam, wszyscy się na mnie popatrzyli i wrócili do swoich śniadań. Podeszłam do stołu ślizgonów i usiadłam na swoim miejscu chwilę potem zobaczyłam Draco rozmawiajacego z Dumbledorem kolejny raz tego dnia się zdziwiłam. Nagle oby dwaj się na mnie popatrzyli, a ja się tylko do nich uśmiechnęłam. Jadłam dalej swoje śniadanie gdy usłyszałam dźwięk uderzenia łyżeczki o  kieliszek popatrzyłam na stół nauczycielski i ponownie zobaczyłam Dracona nagle się odezwał :
- Czy mogę prosić tu do mnie Rose Orchid ?- gdy wypowiedział moje imię wszystkie oczy skierowały się w moja stronę. Wyszłam do niego na środek i stanęła na przeciwko jego.
- Rose wiem, że zadałem Ci to pytanie już raz Ale powtórzę to tu i teraz przy całej szkole. Czy ty Rose Orchid uczynisz mnie najszcześliwszym facetem na ziemi i zostaniesz moja dziewczyną?- Zapytał z tym swoim uśmieszkiem.
Popatrzyła się na niego, a później na innych widziałam te ich wyczekujące wzroki,a zwłaszcza u dziewczyn jak zabijają mnie wzrokiem i strzelają we mnie laserami.
- TAK- krzyknęłam i się do niego przytuliłam ( ha i co  dziewczyny Draco od dzisiaj jest mój więc łapy przy sobie).
Na sali rozległy się krzyki i gwizdy. Popatrzyła się na Draco z uśmiechem na ustach i go przytuliłam jednak on mnie oderwał od siebie żeby zaraz móc mnie pocałować na oczach CAŁEJ szkoły. Po krótkim czasie gdy już wszyscy ucichli zeszlismy z podestu i usiedliśmy przy stole. Po skończonych lekcjach udałam się z Draco na błonia tam chłopak dał mi prezent, najpiękniejszy jaki może być w tak romantycznej chwili, a okazał się nim pierścionek ze szmaragdem. Pierścionek był wprost przepiękny, no nie da się go opisać. Podziękowała mu całusem w usta i razem szczęśliwi wróciliśmy do zamku i poszliśmy do mnie do pokoju. Gdy się już umyłam i Draco również usiedliśmy u mnie na łóżku i zaczęliśmy się do siebie przytulać ...

                             ♡♡♡
Tak wiem rozdział jest taki niejaki, ale to dlatego, że nie miałam zbytnio czasu i weny bo zbliżają się egzaminy i nauka wzięła górę. Komentujcie i gwiazdkujcie bo to naprawdę motywuje . Jeżeli macie jakieś pytania to piszcie ja chętnie na nie odpowiem. Pozdrawiam was cieplutko.
Prawdziwaslizgonka14

The Slytherin princessOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz