❈ 10

255 23 0
                                    

-Co? Jak to wyjeżdża z Korei?- przerwał ciszę Yoongi słyszalnie oburzonym głosem.

-Jimin, możesz nam to wytłumaczyć?!- Dodał po chwili wpatrując się w rostrzesionego Parka.

-Ja...- Szepnął, ale to jedyne co mógł teraz powiedzieć. Był tak rozstrzęsiony, że nie wiedział co się z nim dzieję, nie mogł wypowiedzieć ani jednego słowa, chodź chciał powiedzieć wszystko.

-Wyjeżdża do Kaliforni. Zostawia nas, bo czemu by nie. Lepiej wyjechać i zapomnieć o nas, prawda!? Nawet nie stara się o to, by tu zostać z nami, bo po co?!- Jungkook mówił za niego, lecz to nie była prawda. Jego słowa odbiegały od rzeczywistości co tak bolało Jimina. Poznał jak odbiera to Jungkook. Obwinia go za wszystko, a prawda jest taka, że on nic nie mógł zrobić.

-Znajdzie sobie nowych przyjaciół. Zastąpi nas jakimiś debilami. Zapomni o nas i nigdy nie wróci...

-Przestań!!- krzyknął Jimin ze łzami w oczach. Jego słowa bolały go bardziej, niż jak by powiedział to, który kolwiek z nich. Ich oczy znowu się spotkały. Jimin, aż drżał z tego wszystkiego. Patrzyli na siebie dość długo. Łzy znowu płyneły po jego policzkach. Zaczynał się przyzwyczajać do tego, że czesto płacze. Jungkook natomiast nie umiał tego znieść. Nienawidził tego widoku.

-Jimin nie płacz, wszystko będzie dobrze- pocieszał go Jin. Dłonie Jimina zacisnęły się w małe piąstki. Był taki zły na Jungkooka za te słowa. Za te kłamstwa. Cały czas patrzył w jego oczy.

-Nigdy o was nie zapomnę! Nikt was nie zastąpie! Zawsze będę o was pamiętać i kochać nad życie- Jungkook nie mogł już na to patrzeć, ani tego słuchać. Wstał od stołu i poprostu wyszedł trzaskając drzwiami. Jimin rozpłakał się na dobre.

Jimin Hyung: Kookie...

-wyświetlono 21:30-

Jimin Hyung: Kookie proszę odpisz...

-wyświetlono 21:32-

Jimin Hyung: Musimy pogadać...

Jimin Hyung: Błagam Kookie nie kłóćmy się teraz...

Jimin Hyung: Wiesz, że nie lubie sie kłócić..

-wyświetlono 21:36-

Jimin Hyung: Proszę napisz coś...

-wyświetlono 21:40-

Jimin Hyung: Kookie błagam...

-wyświetlono 22:03-

Jimin Hyung: Kookiee...😭

-wyświetlono 22:18-

Jimin Hyung: 😭😭😭😭😭😭

-wyświetlono 22:22-

🌹🌹🌹🌹🌹
Krótki rozdział bo chwilowy brak motywacji😖 Mam nadzieję, że wam się spodoba i licze na gwiazdeczke😘

I MISS YOU, my (boy)friend | jikookOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz