-Dla otuchy - Jungkook ściagnał swoją koszulke. Odłożył ją na fotel patrząc na widocznie zawstydzonego Jimina.
-Ej mogę spać w bokserkach?- Jungkook spytał chcąc się upewnić, że nie będzie mu to przeszkadzać. Od zawsze śpi tylko w bokserkach, bo jest mu gorąco zwłaszcza w takie ciepłe dni.
-Mm...T-tak jasne- zająknał się po czym szybko odwrócił tyłem. Nie spodziewał się takiego obrotu akcji. Jego ciało było takie piękne. Uspokajał się w środku, by nie wyjść na głupka. Zaczął się nieśmiało przebierać w swoją piżamke. Miał wrażenie, że Jungkook się cały czas na niego patrzy, przez co jego serce biło. Miał nadzieje, że to tylko jego wyobraźnia.
Jungkook przyglądał się mu, nie rozumiejąc czemu się tak wstydzi. Chwycił za swój pasek od spodni i zaczął go powoli ściągać. Jimin kątem oka zerknał na Jungkooka, widząc w jaki sposób ściąga swój pasek zaczerwienił się jak burak i szybko odwrócił wzrok. Jungkook ściągnął spodnie kładąc je na krześle. Czuł się teraz rozluźniony.
Jimin ubrał swoją piżamkę do końca i odwrócił się do ciebie. Przełknął głośno slinę, Jungkook w samych bokserkach to nie codzienny widok. Skierował swój wzrok na podłogę by nie patrzeć na niego. Podszedł do swojej szafy i wyjął swoją druga kołdrę.
Jimin zaczął układać kołdrę wraz z poduszkami na podłodze by szybko zatopić w nim swoje ciało ze wstydu. Jungkook spojrzał na niego krzywo.
-Pojebało cię?-Ostro odezwał się, na co Jimin aż wzdrygnął.
-No, ale o co ci chodzi sam mówiłeś ze mam spać na podłodze- wydukał spod kołdry.
-Żartowałem głupku. Chodz na łóżko. Masz je takie wielkie że się zmieścimy.- Odparł przesuwając się i robiąc miejsce Jiminowi.
Jimin jednak nic nie odpowiedział i nie ruszył się z miejsca. Leżał nadal pod kołdrą, ale prawdę mowiąc, podłoga była dość zimna, twarda i niewygodna, bardzo chciał znaleźć się we swoim własnym łóżku. Cholernie go peszył Jungkook, więc nie miał zamiaru z nim spać. Jeszcze nie wiadomo jakie odwali głupstwa.
-Dobranoc- Szepnął ignorując słowa Jungkooka. Jungkookowi natomiast zrobiło się trochę głupio. Nie chciał żeby spał na tak zimnej podłodze. Stompanie gołymi stopami już sprawiało dreszcze.
-Nie wyglupiaj się- Jimin podniusł sie do siadu tylko po to by zgasić swiatło pochodzace z lampki, po czym ponownie schował się pod kołdrą.
-Dobranoc- szepnał ponownie. W pokoju panowała cisza i ciemność ale Jungkook mimo to nie chciał odpuścić.
Wstał i podszedl do chlopaka, udającego że śpi. Odkrył go z koldry, delikatnie owinął ramiona wokół niego po czym podniósł z podłogi. Jimin otworzył szeroko oczy, trzymając się mocno chlopaka.
-Ah! Co ty wyprawiasz!?
🌹🌹🌹🌹🌹
Przepraszam, że tak długo musieliscie czekać, ale myślę nad kolejnym opowiadaniem, które mogłoby się wam spodobać.
P.s. Podoba wam się nowa okładka?? 😶💗
CZYTASZ
I MISS YOU, my (boy)friend | jikook
FanfictionJimin ma ważną wiadomość do przekazania. Co to za wiadomość? I czy naruszy ich siedmioosobową paczkę? ☘jikook (top jk), chat au, humor, angst, smut☘