❈ 17

177 21 1
                                    

Jimin wkładał do walizki ubrania, które podawał i składał mu Tae. Chłopak widział, że coś dręczy Jimina od środka już od paru dni.

-Jimin co się dzieje? To ten wyjazd cie tak dołuje?- Zapytał siadając bliżej niego.

-Huh? Nie..Nic mnie nie dołuje- Odparł i od razu na jego twarzy pojawił się sztuczny uśmiech. 

-Jimin nie oszukasz mnie przecież widzę, że coś się stało..-Jimin rzucił dopiero co poskładaną bluzką.

-Wszystko jest do bani... co ja sobie myślałem zakochując się w nim..- Tae westchnął. Już wszystko ułożyło mu się w głowie. 

-Więc, to przez Jungkooka?- Jimin kiwnął twierdząco i westchnął powstrzymując się od płaczu.

-Wie, że jestem gejem..i że mi się podoba..- Spuścił głowę bawiąc się nerwowo swoimi palcami.

-Jak zareagował??- Tae był widocznie zdziwiony, bał się odpowiedzi Jimina.

-Uznał że jestem żałosny...- Popatrzył szklanymi oczami na Tae. -Możemy zmienić temat? Dziękuje- Jimin wstał kontynuując pakowane. Tae przeklną w myślach Jungkooka, nie rozumiał czemu go tak potraktował.

-Jimin co będzie z twoimi uczuciami?- Jimin przełknął ślinę wzdychając, jego serce było w kawałkach, nie tak wyobrażał sobie jego ostatni tydzień z nimi, z Jungkookiem.

-Nie ma ich..-Szepnął. Tae miał ogromną ochotę przyjebać Jungkookowi w twarz za to co zrobił.



~~~~~~~~~~~~

TaeTae: JUNGKOOK!!!!

TaeTae: MUSIMY SIĘ SPOTKAĆ!

Jungkook: Co tak krzyczysz?

Jungkook: Po co?

TaeTae: Nie pytaj!

TaeTae: Jutro o 15!

TaeTae: Bede u ciebie!

Jungkook: No dobra?

Jungkook: A nie będziesz mieć ważniejszych rzeczy na głowie?

Jungkook: Jutro wyjeżdża Jimin

TaeTae: I dlatego musimy się spotkać

🌹🌹🌹🌹🌹🌹
Tak jak obiecałam jest kolejna część~
To opo będzie się pojawiać co tydzień we wtorki~
Mam nadzieję, że wam się spodoba~

I MISS YOU, my (boy)friend | jikookOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz