Bab 1

6.1K 123 1
                                    

Nama Hero & Heroin dahulu:
- Syed Afiq Daniel.
- Tengku Lalita ShaSha.

****

Dalam fikiran aku banyaaakkkk idea jahat untuk buli cikgu, sekarang aku ingin membuli cikgu PJK aku, Teacher Umar, muda lagi ok , kalau tua aku buli sikitt jer,  apa yang aku nak buli dia? Takde pape aku cuma cucuk jarum atas kerusi dia sahaja nanti bila dia duduk dia akan j-

" Aduhh!!!  "

Hahahaha!!  Seronoknya buli orang!  Dia dah kena dah! Korang tak tengok muka dia bila kena tadi!  Lucu giler!!  Hahahaha!!!
Dah banyak kali aku buli cikgu ni kadang2 buli ayah aku sendiri ya ayah aku pengetua sekolah ni dan selalu aku kena denda atau pun ambil nama oleh Ketua pengawas poyo tu!  Hishh!  Geram aku dengar nama dia!  Sori aku manade sebut lagi nama dia ape!  Tapi jangan bagi aku sebut lah dia memang geram sungguh bila dengar!  Dia tu suka sangat ambil nama aku mari lewat pun ambil, buat salah sikit pun ambil apelah!  Berlagak bberkuasa ke!?  No way!  Walaupun aku ni penolong ketua pengawas tapi aku taklah gila kuasa macam dia.  Nowaylah! 

" Emy Sha!!!  "

Ha sudah.. Aku sudah dipanggil apabila dipanggil, didenda apabila didenda dibebel ayah pula lepas dibebl ayah aku kena denda lagi lepas denda si pengawas gile kuasa tu ambil nama aku pula, perkara yang biasa dah aku kena tiap2 hari rase?  Hahaha..  Nakalkan begitulah.

Aku bangun dari kerusi aku dan menuju ke meja cikgu itu,terasa nak gelak pulalah tengok muka cikgu ni hahaha

" Dah berapa kali kamu buat niha!? Sampai cikgu pun tahu dah siapa buat! Kamu seronok ke buli cikgu ni!? Huh! Stress!! Ok. Sekarang kamu- "

" Ye denda lepastu ke bilik pengetua lepas tu denda lagi kan? " dengan selamba aku tanya bagai. Hahaha.. Tak payah ulanglah memang aku tahu aku akan ke mana.

" No! Cikgu tak akan denda kamu dah.. "

" ha? Jadi cikgu maafkan saya ke? " dengan selamba juga aku tanya dia sekali lagi mudahnya cikgu ni nak maafkan.

" bukan. Cikgu akan bagi tugas denda kamu ini kepada Fiqda. Fiqda! Bawa dia kemana yang patut ok! Go! "

Aku berpaling ke Daniel tu,dia senyum sinis!? Patut ke aku takut? Kenapa kena takutnya? Ke ni pertama kali dapat denda dari si ketua pengawas Poyo tu? No Sha kau tak akan takut ape. Aku yakin dia akan denda aku seperti apa yang cikgu denda nilah.

Si pengawas poyo tu bangun dan menghampiri aku yang berdiri tegak selamba sini. Why? Kenapanya? Aku kena hormat dia ke? No way

" Baik cikgu saya akan DENDA dia apa yang saya patut DENDA. " kenapa kau nak tekankan perkataan denda tu ha? Kau tak sakit ke gigit mulut kau tu? Pelik betullah lelaki poyo ni.

" kau sini. " kata dia lalu beredar dari kelas .

Terpaksalah aku ikut dia. Mesti dekat padang suruh aku lari lah tu. Her..
.
.
.
.

Tapi apa yang aku agakkan salah.

Dia bawa aku ke tandas lelaki.

Ha!?

Ha!?

(COMPLETE) Minah Naughty I Love You!Where stories live. Discover now