Bab 19

1.9K 79 0
                                    

"  KEEMPAT!! "

" Daniel..."

Nak sangat aku peluk daniel,dia menangis pula masa ni.dahlah pertama kali tengok dia nangis..
Rasa nak menangis juga weh!

" Keempat..kau buat aku menangis..."

Aku terkaku...tak tahu nak buat ape...dia jadi macam...terharu..aku buat dia menangis?

" Daniel..ak-" tak habis lagi aku cakap Daniel peluk aku,erat.mama...i wanna cry!!

" Jangan pergi..hiks hiks...boleh? "

Mamamaaaa!! Aku nak menangis !! Dia minta aku jangan pergi!! Omg! Drama ape pula kat sini ni!!

" D..daniel..."

" Jangan pergi...jangan tinggalkan aku.."

Daniel cakap macam tu,aku teringat prkataan yang aku dengar ayah aku merayu pada abang aku masa dia nak tinggalkan aku...

Flashback

" Danish! Berhenti! Kau jangan nak berani bantah ayah! Berhenti Danish! "

*bunyi kilat yg kuat *

Dato Ghurah mengejar anak lelakinya itu sehinggalah diluar pagar rumah dalam keadaan hujan lebat nersama kilat. Manakala Lita sedang menangis di dalam rumah.
Lita menyentuh tingkap sambil menangis melihat ayahnya dan abangnya bergaduh diluar.

" Abang..hikss..hiks."

***
" Kau nak pergi mana ha!? Sape suruh kau pergi! "
Kata Dato Ghurah sambil menarik tangan Danish. Danish menepis tangan ayahnya lalu menyimpan beg besarnya ke dalam lereta peribadi nya.

" Kenapa kamu nak sangat pompuan macam tu ha!? Kamu tahu tak pompuan murah macam tu tak pernah pon sekali cintakan kau seperti mana kau cinta dia!! Kau dengar sikit cakap ayah kau ni! Ayah tau siapa baik siapa buruk! Jadi tolonglah! Jangan pergi! Untuk ayah dengan Sha! Tolonglah anakku! "

(COMPLETE) Minah Naughty I Love You!Where stories live. Discover now