глава 8

117 6 2
                                    

Гл.Т.Ш.
Отворих очите си бях заспал реших да проверя колко е часът беше 19:30 .
Леко се измъкнах от леглото не исках да събудя Джесика .Тя спеше толкова сладко.Следкато си взехме вана легнахме на леглото и сме заспали .Все още не мога да повярвам ,че след всичко което и причини х тя остана при мен ,ако бе някоя друга отдавна да е избягала и да ме съди или нещо друго но не тя не го направи .

Слязох долу в кухнята и там видях Каролин и Джимин да готвят .Седнах на един стол и само гледах как се забавляват.
-Ооо.. ти си буден -каза Джимин като ми се усмихна.
-Да..аз такова...
-Спестиси оправданията знаеме че бе с Джесика-каза отново като се засмя.
-Тя още ли спи-попита Каролин .
-Да -отвърнах на въпроса.
-Ще отложат малко строежа на офиса ни -каза Джимин .
-Как така защо?
-Имала фирмата някакъв проблем казаха да не се тревожим.
-Добре.-Това бе последното нещо което казах след което отново се сетих за Джесика и за това което направих с нея затова реших да и се реванширам като и купя нещо станах от стола взех си якето от закачалката обух  си кецовете и излязох.

ЧАС И ПОЛОВИНА ПО КЪСНО

Минах  през 4тири цветарски магазина ни един букет с цветя ми хареса .
Неможе просто някакви цветя да и взема трябва да са най хубавите цветя с който да и покажа любовта и към нея да казват колко е ценя и уважавам като моя приятелка .

Вървях още малко търсейки друга цветарски магазин и тогава видях една възрастна старица да продава цветя отбих се при нея и започнах да разглеждам но нищо не ми грабна окото.-Оффф-казах тихичко да не ме чуе старицата но явно ме чу.
-Какво има синко -попита тя мило и загрижено.
-Нищо бабо не сте виновна вие -казах като се поклоних на милата старица.
-Не миличък ти ме лъжеш ...за кого искаш цветя мило момче-попита старицата толкова загрижено .
-За приятелката си но....
-Ооо..ясно искаш нещо специално нали момчето ми-кимнах в знак за отговор който бе ,,да"- Виж тези ...-жената се обърна и извади една роза затворена в купол .-Тази роза мило дете има легенда тя е една на милион .-не казвах нищо розата бе толкова красива ,че те оставя без думи.
- Казват ,че розата не увяхва никога ,единствено ще започне да увяхне само ако любовта на собствениците и започне да се изпарява .Затова мило момче сигурен ли си ,че ще я обичаш завинаги твоята приятелка.-известо време не казвах нищо но след което се реших и казах.
-Да ..тя е жената която Обичам ...

-----------------------------
Гл.Т.Дж.
Слязох долу по стълбите и отидох в хола там бяха Джимин и Каролин прегръщайки се сладко .Аз пристъпих напред и тогава осъзнах че съм само по една блуза на Шуга която ми стигаше до коленете .
-Къде е Шуга?-попитах като прекъснах заниманието им те ме погледнаха след което се изправиха рязко Каролин дойде при мен и която ме оглеждаше видимо бе притеснена.
-Джесика какво по...той ли...
-Попитах къде е Шуга..-казах като вече усещах сълзите да се спускат от лицето ми .-Къде е той-попитах отново бях на път да се срина .Ве може просто да ме е оставил аз му казах ,че съм добре ..не може да ме остави.
-Каролин...Джимин....къде Юнги ?...
Не е възможно да ме остави казах му ,че съм добре ....казах му ,че ми няма нищо....казах ме...-заплаках вече знаех ,че ако ме е оставил напълно ще се срина....

-Джесика-чух гласът му обърнах се и го видях ..заплаках по силно..Той дойде и ме прегърна силно осещах ароматът му не мога да си представя да не е до мен.-Джес спокойно тук съм няма да ходя никъде -каза след което ме целуна нежно по устните.-искам да ти покажа нещо -каза той след което извади от един чувал една роза затворена в купол.

-искам да ти покажа нещо -каза той след което извади от един чувал една роза затворена в купол

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

-Шуга тя е ..
-Прекрасна знам .. Казват ,че тя никога не увяхва ,ще увяхне само ако любовта на собствениците и се изпари-каза той розата наистина е красива ..
Гледах розата бях като омагьосана от нея и тогава той ме целуна толкова нежно и страстно едновремено тази целувка ще я запомня завинаги .
-Обичам те-каза той допирайки челата ни едно до друго.
-Обичам те !

Здравейте приятели!!😊😁😁
Ето и новата глава дано ви е харесала пишете долу в коментарите какво мислите ..❤❤❤😅😅😅

Влюбен в неяOnde histórias criam vida. Descubra agora