3 години по късно
Минаха 3 години следкато Джесика избяга. Юнги построи компания за музика и е директор в нея.Спечели много от музиката разбирасе ш Джимин работеше в нея както и останалите приятели на Юнги .
Те правеха общ бизнес .Юнги направи много пари от музиката и стана един от Топ 10 най богади бизнесмени в света .Но въпреки всичката тази свала и пари той не забравш за Джесика...да точно така той не спря да я търси навсякъде във всяка държава но това което той незнаеше е ,че Джесика се намира по близо донего от жчакванията му ...имено тя си намираше в Корея .Юнги се намираше в офиса си и подписваше някакви документи .От време на време поглеждаше към снимката която стоеше на билрото му стоваше му мъчна за момичето на снимката и затова всеки ден се мъчеше да я открие.По едно време се чу чукане на вратата .
-Да-каза Юнги и вратат се отвори.
-Доставка на пицаа..-каза весело Джимин показвайки пицата която носеше.
-Обичам когато ми четеш мислите -отвърна щаслив Юнги поглеждайки го .Джимин влезе остави пицата на билрото и я отвори Юнги си взе едно пърче и започна да яде.
-Ее какво правиш?
-Мисля да направим музикално шоло.
-Добра идея даже ти ще си съдия.
-От къде пък ти хрумна това
-Следкато ти си директор на компанията и си в топ10 най богати бизнесмени и пак казвам ти си директор в тази компания и би трябвало като такъв да бъдеш час от съдиите .
-Щом казваш.-Йнги погледна към снимката на Джесика и я взе в ръка погледная за секунда и я прибра в шкафа на билрото.
-Още ли мислиш за нея.
-Офф..приятел незнам напоследак започнах да мисля все повече за нея имам чуствата ,че е по близо от колкото си прествавям.
-Ще я откриеш все пак ти си Мин Юнги нали така -Джимин се опита да разведри приятеля си като вметне неко шега и успя .
-Ее аре аз ще тръгвам Юнги ,че Каролин каза ,че има някаква изненада за мен .
-Аре и използвай предпазни средства .
-Хах..аре ,а и не оставай да късно.
-Няма не се притеснявай.----------------------------------
Гл.Т.Ю.
Прибрах се вкъщи и си взех един душ след което излязох и се облякох пуснах телевизора и преглеждах каналите .
Както си цъщах на дистанцюното видях Джесика спрях и си загледах.
Правеха и интервю.
-Ее как се чустваш следкато спечели състезанието .
-Стпахотно това беше просто уникално.
-Джесика как се почуства щом си чу името .
-Оо..ами просто...останах без думи не вярвах ,че ще спечелявсе но ето че спечелих.
-Какво ще правиш сега следкато състезанието приключи.
-Амм..незнам ще видя.
-Ее хора това бе Джесика момичето което спечели ,,Танцова натпревара"
Ако искате тя да бъде част от вашето шоло може да я поканите още сега какво чакате направете го хайде давайте няма да ви се отвори втори такъв шанс.Тези думи кънтяха в главата ми затова веднага набрах номера на съкретарката ми и казах че ще направиш шолото .
Казах и също да се обади на Джесика и на други известни личности разбирасе .
Остава само Джесика да приеме да участва в състезанието .Тази част стана скучна .😣😣
VOUS LISEZ
Влюбен в нея
Fiction généraleЧетете и разберете???????????????????? За всички фенове на Suga????????????????????