-Ами какво мислиш за тази?
-Хубава е .
-Каза същото и за предишните 2 рокли.
-Защото е те са хубави.
-Офф..Джесика не ми помагаш особено.Куки ти какво мислиш за тази.
-Ако трябва да бъда честен не ми хареса .
-Но защо?
-Кройката не е хубава дължината не е хубава и декултето е ужасно.
-Видяли Джесика така трябва да си изказваш мнението си.-Така нека ви обясна какво става .Вече от 2 часа Каролин и Чснкук показваха разни рокли и костюми на Джесика,а тя горката седеше и гледаше като теле в железница.Джесика ама грам идея си няма от рокли и костюми затова се чуства така сякаш я измъчват .
-Охх..хора незнам какво искате да ви кажа та аз не разбирам нищо.-каза вече от скука Джесика.
Каролин тръгна да казва нещо но бе прекъсната от Лукас.
-Мамооо...-извика радостно той и отиде да прегърнемайка си.
-Зрдаве миличък как мина градината ?
-добре мамо.-каза той и не след дълго се появи и Шуга .
-Лукас я кажи на мама новото момиче какво направи с теб.-каза Щуга като одиде до тях и целуна Джесика до чулото и седна до нея.
-Какво е станало?
-Нищо за което трябва да се тревожиш миличка.-Лукас изведнъж почервеня целия и наведе засрамено глава .
-Амм..тя ме целуна по блузата -каза Лукас и почервеня още повечи .
Джесика рашири широко очи и остана доста изненадана .
-Олл...това значи ,че тя те харесва миличак.-Лукас не каза нищо само се усмихна след което отиде в стаята сш .Шуга се обърна към Джесика и тя направи същото .Погледите им се срещнаха известно време стояха така само гледайки се .Шуга вдигна ръката си и япогали нежно по блузата.
-Много ми липсваше....-Каза нежно Шуга карайки Джесика да истръпне от спокойния му тон . Тя затвори очи и се наслади на докосването му.
-Какво правиш с мен ..немога да спра да мисля за теб-думите на Джесика го накараха да се усмихне и просто не издържа на искушението наведесе бавно и сля усните им в прелестен танц .Тя му отвърна на момента .
Целувката от нежна се превърна в страсна .Те напълно бяха забравили ,че не са сами .Шуга започна да отгопчава копчетата на ризата и бавно .Поиска вход и тя му го предостави ,той бавно започна да иследва усната и кухина и за части от секундата вече се намираше над нея допрял телата им едно в друго да не може да се измъкне .
Джесика ги преобърна и сега тя беше отгоре отърквайки се мазно в него ,а неговите ръце бяха на задника и стискайки го силно и мачкайки го тя не издържа и истена в целувката .
-Кхм...Шуга нече нещо ама трябва да се връщаш в команията и да спреш да расеваш Джесика.-каза Куки леко издразнено.Те спряха с действията си .Джесика стана от него а той се по изтупа и пооправи леко костумаси .
-Трябва да вървя.-каза той гледайки Джесика.
-Добре...
-Днес ще изпратя Дерек да ви вземе .
-Защо?-Той не отговори целуна я запоследно и излезе.Така ето я новата част днес ще кача още една по случяй рождения ден на Шуга такаче чакайто скоро време още една .
И искам да се извиня за закъснението .
Също така искам да честитя рождения ден на Шуга нека да е жив и здрав и все така да ни радва🖤🖤🖤😍😘👄👄🖤🖤🖤😎😎
YOU ARE READING
Влюбен в нея
General FictionЧетете и разберете???????????????????? За всички фенове на Suga????????????????????