23

70 7 0
                                    

Чуваше се в стаято само часовника на стената който тиктакаше той изброяваше секундите и минутите.
Времето си минаваше а следа от Джесика нямаше никаква .
Къде може да се скрие един човек ?
В миша дупа !.
Еее...то пак щяха да я намерят защото тя не е мъничка хлебарка че да се скрие . Но въпреки това все още няма следа от нея .
Първо началон си помислиха ,че е заминала някъде но после намерия паспорта и и всички необходими документи затова този варянт отпада .Тогава остава само един въпрос.

Къдя се крие Джесика??

Поредния отминал час в неведение за Джесика .Седаха всички в една стая гледаща в пода или в тавана .
Без и дума да обелват и задавайки един и същи въпрос ,, Къде е тя".
Никой от тях не беше спал от няколко дни нито се хранеха едниственото нещо което прареха беше да се молят тя да е добре.
Полицията правеше всичко по силите си да я намерят но въпреки технита усилия не намираха нищо с което да им подсаже каде е тя .
Повечето биха помислили ,ече отишла да се окрива в приятел да ама не никой незнаеше къде е .
От училището и направиха клуп с който да я открият обикаляха улиците горите и нявсякъде другаде където може да се сетите но само едно огромно разочорование .

Ето че и полицията дайде всички станаха на крак в очакване на някакви вести разбира се .
Юнги влезе в стаята и заговори.
-Полицай открихте ни нещо?-с тъже и пресипнал глас попита едвам готов да не заплаче отново.
-Съжалявам ...-каза полицаястоящ пред всички .Видимо и той бе разочорован от факта ,че не е намерил нищо за нея.
-Полицай моляви намерете я ..-каза бащай разтревожено .
-Правим всичко по силите си ...Телефона който ни дадохте го дадох да го прегледат за някакви следи къде е тя.-в същия молент щом каза това полицая един негов сложител влезе с гръм и трясак.
-Мисля че открихме нещо-всички замръзнаха .

Дaли наистина откриха къде се намира Джесика или ще останат само с надежда та си .
Или ако са я открили и е мъртва тогава какво ще стане .......

Ще качвав по къси глави за да ви държа пот напрежение 😁😁😁🤗🤗
Да знам гадна съм ...😂😂😂
Пишети доло в коментарите какви мислите ❤😘😘
Следващата глава ще я кача днес по некое време ❤❤❤

П.С.писинта е хубава 😁😁😅😅

Влюбен в неяDonde viven las historias. Descúbrelo ahora