11

105 7 0
                                    

Шуга бе отишал в болницата при Джесика .След няколко дни трябва да я отпишат .Белезите и започнаха да изчезват и докторите ще я отпишат.

Шуга си играеше с ръцете на Джесика а тя го гледаше омагьосано сякаш никога не е виждала момче беше пленена от самия Шуга .
Изведнъж тя се приближи и го целуна той на момента и отвърна без да се замисля. Тя го бутна да легне назад и застана отгоре му той постави ръцете си на задника и леко го стисна .
Тя си плъзна ръцете по тялото му и намери края на тениската повдигна я леко и............. тогава вратата се отвори. Джесика стана от Шуга и той се изправи.
-Здравей мамо.-каза Джесика усмихвайки се леко на майка си.
-Здравейте -каза Шуга на майка и.
-Здравей Шуга не знаех ,че си тук .
-Да дойдох да видя Джесика ии...
- Деца нека поговорим...-каза и на двамата тя строго ..Шуга седна до Джесика и Емилия седна на стола до леглото и.
- Шуга на колко си?-изведнъж попита майка и.
-На 18 защо....
- Шуга на колко години си истинси?-повтори въпроса си отново.
-Мао ще ти обясня не е това...
-Миличка спокойно всичко ще е наред искам да знам на колко е найстина Юнги .
-25 -каза Шуга .
-.....Внимавай те и двамата.-това бе последното нещо което каза мойката на Джесика и излезе но преди това целуна дъщеря си по челото и излезе .

Няколко дни по късно.

Гл.Т.Дж.
Ето че отново на училище .Чувах как си говореха сълченици те ми ,че съм била в болница защото съм бременна и съм го била махнала . Ну обръщах никакво внимание да си говорят каквото искат на мен ми е все едно .
-Джесикааааа.-чух гласът на Каролин зад мен спрях се и я видях да тича към мен. пристигна и ме прегърна силно.
-Какси всичко наред ли е болилите някъде?-започна да ми задава въпроси.
-Не всичко е наред..-казах и и се усмихнах
-Ма ти я остави мен я ми кажи какво става между теб и Джимин защо сте скарани Шуга ми каза ,че сте скарани.
-Офф не ми говори за Джимин ..
-Каролин...
-Добре ще ти разкажа.

Ретроспекция:
-Ще ми обясниш ли какво правеше с онова момиче Джимин.-каролин говореше не караше се с Джимин по точна.
-Какво момиче за бога -Джимин попита объркано.
-Оная кучка с която те видях днес пред училище.
-Говориш за Момо ли ?
-Да за тази пачабра.
- Забога тя е братовчедка на един мой приятел той ме помоли ако я видя да и кажа да му се обади за нещо важно.
-Да бе какли пък не мислиш че ти вярвам.
-Не съм ти изеверил той ще се жени и ме помоли да и кажа да му се обади .
-Така ли и как се казва този твой ,,приятел"?
-Джин ще се жени през пролетната ваканция и ще ходя на свадбата му ако искаш питай Шуга той го познава .
-Няма да питам никой искам истината да ми кажеш.
- Забога Каролин убиваш ме .
-Ти ме лъжеш в момента а аз съм тази която те убива.
-Защо ми не вярваш.
-Как да ти повярва като тя те прегърна видях ви двамата ,а ти ми казваш да ти вярвам.
-Оффф...знаеш ли приключих щом ми не вярваш значи не ме обичаш.

КРАЙ НА РЕТРОСПЕКЦИЯ ТА.

-Чакай чакай искаш да ми кажеш ,че сте скъсали така ли?-попитах объркано.
-Да -Каза тя и една сълза се дпусна от окото и .
-Ооо Каролин...-казах и я прегърнах тя започна да плаче тихичко стана ми много гадно за нея.
-Спокойно всичко ще е наред.
-Мислиш ли -каза посмърчайки леко.
-Но сто процента.

Същото време при Шуга и Джимин.

-Какво?-попита объркано Шуга.
- Скъсахме с Каролин-повтори Джимин.
-Цащооо?
-Тя ми не вярва и в яда си казах че късам с нея и излязох.- Джимин каза и една сълза се спусна от лицето му.
-Брат какво си сторил.
Офф..спокойно всичко ще е наред ще се сдобрите .

-----------------------------

Гл.Т.Н
Джесика и Шуга бяха събрали на една място Каролин и Джимин .
Щяха да се пробват да ги съберат сепак са им приятели .

-Какво правя тук.-попита раздразнено Каролин .
-Трябва да си оправите отношенията -каза Шуга.
-Да вие сте страхотна двойка ,а се карате за глупосит-каза Джесика.
-Тя си мисли че и изневерявам
-Ти също би си го помисли ако ме видиш с момче да се прегръщам.
-Ти защо не ми вярваш.
-Добре стига сте се карали няма смисал ...Така Каролин искаш ли да кажеш нещо на Джимин- Джесика погледна Каролин.
-Не -отговори тя.
-Каролиннн..
-Добре де ...извинявай трябва да ти вярвам но...просто много те обичам и затова те ревнувам не искам да те загубя.
- Глупаче такова няма начин да ме загубиш- Джимин се настани до Каролин и я целуна по устните и тя ме отвърна на момента.

Джесика стана и задърпа Шуга в неговата стая и затвори вратата и заключи.
-Защо ме дове....-той не довърши изречението защото тя го целуна страстно той и отвърна на момента и седна на леглото тя се настани върху него .
Съблече му тениската както и ненйата си тениска съблече   започна да се утърква скута му ,а той изстена в целувката .
Той я избута и стана ряска от леглото.
-Джесика аааа...аз не мога.
-Шуга..
-Ако те нараня отново ..
- Шуга стига вярвам в теб.
-Джесика а аз съжаляма.-каза за последно и излезе от стаята.


Влюбен в неяWhere stories live. Discover now