Capitolul 4

1.5K 64 56
                                    

(Nu v-am prezentat cu arata Talia. Ea este o fata, bineînțeles, cu ochi portocalii, par negru, are forme conturate pe langa Christy care zici ca-i dreapta si sunt de acceasi inaltime.)

Eu:TALIA! Hai ca mergem la spionat!

Talia coboara repede jos si ma intreaba:

Talia: Pe cine spionam?

Eu: Pe Jeff!... Mi se pare foarte ciudat. Nu ma respingea cand vRoiam sa ies cu el in oras. Si am o vaga presimtire ca intre el si Bonnie e ceva...

Talia: Si spuneai ca nu-l placi...

Eu: Hei! Nu ma subestima! Vreau sa stiu daca o sa aiba o iubita!

Talia: Ok, ok... Ma fac ca te cred.

Ben: Ma iei si pe mine iubire?

Eu: Cu cine vorbesti?

Ben: Nu e evident? Cu tine, cutitas!

Eu: Cea mai proasta alintare EVER, sa mor io...

Ben: Am sa-ti fac o declaratie de dragoste!

Eu: Hai sa te vad! Nu te tine!

Ben: Pe mine sa nu ma tina?
O iubirea mea discreta
  Spargeti-as capu-n chiuveta!
  O iubirea mea te plac
  Spargeti-as capu-n copac!
  Te-as duce-n Venetia,
  Eu pe barca tu sub ea!
  Ti-as aduce-un trandafir,
  Daca-i sta la cimitir.

Eu:Awww, mersi! (sarcasm) -_-

Talia: Hai ca avem treaba. E pentru copii mari. Pa my liitle baby Ben!

Ben: Ce fz suptil...

Si iesim pe usa.

Mergem la Slendey si mama
Slendy: Sophia! Treci o leaca aici!

Mama: Da?

Slendy: Vreau sa vorbim de cateva lucruri. Fata aia noua sa sti ca nu am lăsat-o asa din intamplare aici. Ea are o putere demonica si se poate transforma in ce animal vrea ea.

Mama: Really? Si de ce n-ai spus mai repede? Ma faceai sa cred ca fata mea va fi omorâta de aia.

Slendy: Ho ni... Mai usor... Nu are ce sa-i faca. Fata ta nu poate fi omorata asa usor.

Mama: WTF! Ba, sa nunma faci ca te plesnesc, ca nu o sa iasa bine.

Slendy: Nu mersi... Cea de data trecuta inca nu mi-a trecut.

Mama: Scuze... Dar ai zis ca fata mea nu poate fi omorata asa usor. La ce vrei sa te referi?

Slendy: Are si ea niste puteri.

Revenim la mine si la Talia
Talia era tacuta si nu zicea nimic. Ma gandesc ca s-o fi suparat pe mine. Hai sa verific. Ma concentrez tare si incep sa aud niste voci in capul meu. Nu am mai facut asta de cand eram mica si acum am sa o fac din nou. Aud vocea Taliei.

"Talia: Oare cat de mare e pula lui LJ?"

Wtf! La ce se gandeste fata asta...

Eu: Talia, nu te mai gandi la pula lui LJ, si hai sa il cautam pe Jeff.

Talia(roseste): De unde sti ca eu ma gandeam la floarea lui?

Eu: Lasa.. SHH! (in soapta) Uite-l acolo! Hai in tufisul asta.

Jeff: Bonnie, referitor la ce ti-am zis mai devreme m-ai chemat?

Bonnie: Da... Si eu trebuie sa-ti zic ceva. Si mie imi place de tine.

Jeff(roseste): S-serios?

Bonnie: Da!

Ies din tufis si incep sa fug spre conac. Bun, ii place de o fata, n-am nimic impotriva, doar ca a gresit fata! Chiar prietena mea cea mai buna? Nu pot sa cred... Ajung acasa si il vad pe Ben si pe Masky cu capul pe masa plangand.

I'm Ok- O poveste Creepypasta Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum