Eu: Cine mama drecu te-o futut de m-ai spăriet asa de tare?
??: Numa micata te putea invata sa vorbesti asa. Nesimtita aia...
Eu: Tu te auzi ce spui? Esti prost sau te faci? Mama e cea mai tare din lume! Stiu ca asa zic toti copii despre mamele lor, dar... CHIAR E!
??: Hah... Asta crezi tu. M-a parasit acum 16 ani! Si tu nu... Nu e prosta...
Eu: Da cine te crezi tu? Si de unde o ști pe mama? Si de ce eu vorbesc cu tine?
??: Eu o cunosc pe mama ta de 30 de ani. Am fost sotul ei.
Imi pica fata. Asta era tata? E chiar adevarat? Nu are cum... Poate s-o fi casatorit inainte cu altcineva si apoi s-au despartit...
Eu: Bine, bine... Dar poti sa-mi spui macar cum te cheama?
??: Da. Lucas Williams.
Imi cad cateva lacrimi pe obraz. Ii sar in brate si il imbratisez strans. Insfarsit, după atatia ani, il revad pe tata!
Eu(in soapta): Tati...
Tata: O koalaul meu! Asa dor mi-a fost de tine!
Eu: Bai, jur ca te bat!
Tata: Dar ce am facut!
Eu: Ultima noastra bataie ai castigat-o tu! Acum e randul meu!
Si incepem sa ne batem asa in joaca dupa care ii suna telefonul. Il ia si vad ca scria ca e sunat de "Baby"... Omfg...
Tata: Hey! Ce faci?
....
Tata: Bine, ma duc sa iau. Nu te ingrijora...
....
Tata: Bine, dar Beverly?
....
Tata: Si Sofia?
....
Tata: Si Christy?
Nu s-a mai auzit niciun sunet. Bine, stiu ca nu eu vorbeam la telefon, dar cum era liniste auzeam doar niste sunete care ma gandesc ca erau vocea lui "Baby"... -_-
Eu: Tati...
Tata: Shhhh!
....
Tata: Bine, te las. Pa!
Tata: Trebuie sa plec. Ne mai vedem! Uite nr meu! (imi intinde o foaie de hartie cu un numar) Suna-ma daca mai vrei sa ne întâlnim. Pa koala!
Eu: Pa...
Ma indrept spre conac. Eram fericita, dar in acelasi timp trista. VRoiam sa mai stau cu tata... Of.. In fine... Intru pe usa de la casa si Jeff sare la mine in spate.
Jeff: Unde-ai fost? Te omor! M-ai spăriet rau de tot!
Eu: Ho man! Ma dai jos! TALIA!!!! HELP MEEE!!!! AAAAAA!!! O SA CA-
Si am cazut pe jos. Jeff m-a turtit rau de tot. WTF!! IL OMOR EU PE EL!
Eu: JEEEEEEEEEEEEEEFFFFF!!! FUGI PANA NU TE OMOR!
Jeff: Nu trebuie să-mi spui de doua ori!!
Si incepem sa fugim. Urca sus pe scari. Oh my fucking shit! Vechiul meleu dusman... Scarile... Futa-le drecu... Am imceput sa le urc dar la a doua am picat direct in nas. Jeff radea ca posedatul de mine, asa ca m-am enervat si l-am prins de tricou. El nu a mai putut reactiona, asa ca a cazut la mine in brate. Il duc pana in camera mea, deschid geamul si ii atarn picioarele.
CITEȘTI
I'm Ok- O poveste Creepypasta
ActionO fata pe nume Christy, de 18 ani, ce are o putere speciala ce numai ea si sora ei Beverly stiu. Actiunea incepe de la capitolul 3, asa ca va rog frumos sa aveti rabdare. ENJOY!❤️