Pers Talia
"Aud de jos galagie. Toti tipau disperati dupa Jeff si Christy. Ce naiba se intampla? Ii spun lui Sally sa intrerupem putin petrecerea sa vedem ce se petrece. Coboram jos si vad ca Christy era pe jos inconstienta si langa ea Jeff, tot asa. Am fugit la ea speriata si am inceput sa o strig. Nici un rezultat.Eu: Ce mama drecu i-ati facut lui Christy? Va omor!
Toby: Nu i-am facut nimic. Era lesinata cand a intrat in casa.
Eu: E uda leoarca. Daca cumva v-ati pisat pe ea-
Slendy: Ba tarani cu puta mica!! Ce i-ati facut la Christy?
Masky: Nimic. Asa a ajuns acasa.
Sophia: Ai de puta lui Jeff, ce-o sa-i fac...
Slendy: Sophia, dupa. Acum trebuie sa-i ducem sus in camerele lor, sa se odihneasca. Ai de țava me... Ce febra au...
Eu: O duc eu pe Christy. Slendy, du-l tu pe Jeff.
Slendy: Nu. Ii duc eu. Ma teleportez pana într-o camera libera. Trebuie sa am grija de ei non-stop. Sunt intr-o stare destul de grava.
Eu: Vor fi bine?
Slendy: Sper...
Eu: Dar ce se va intampla cu ei? Cum adica "Sper"? Ce au?
Slendy: Hai sus.
Si se teleporteaza. Fug repede si verific fiecare camera. Intr-un final ii gasesc la etajul 2 cea mai retrasa camera si se pare ca cea mai linistita. Nu se auzea nici un zgomot, ceea ce e imposibil, pt ca traiesc intr-o casa de nebuni.
Slendy: Acum sa-ti explic. Au cazut in apa foarte rece, iar tot corpul a inghetat. Daca te uiti bine, pe corpul lui Christy este aici le gat iar la Jeff pe oul de la glezna, care e facut de un om. A fost introdus un lichid foarte periculos, care poate sa te ucida daca nu actionezi foarte repede. Se numeste aiumi. Daca iti ajunge in sange, nu mai ai scapare, decat moartea. Se pare ca Christy e mai afectata decat Jeff, pentru ca a stat mai mult in apa, iar apa ajuta solutia.
Eu: Deci Christy e moarta?
Slendy: Probabil...
Eu: Ceeeeeeeeeeeeee?! NU ARE CUM! CHRISTY! TREZESTE-TE! HAI NU MAI FI UN BEBELUS!
Si cad in genunchi. Singura mea prietene buna pe care am avut-o in viata mea, e pe cale sa moara, pt ca un nenorocit a avut chef sa o omoare. De ce lumea e asa rea cu mine? Atunci niste brate ma ridica de la pamant si ma scot afara din camera. Ma zbat ca nebuna, dar fara rezultat. Era mai puternic ca mine omul din spate. Ma lasa si eu ma uit. Vad ca e LJ. Imi sterge lacrima si ma imbratiseaza. Imi bag capul in pieptul lui si plang pe tricoul in dungi. Va avea nevoie sa-l spele dupa aceea. Rup imbratisearea si ma uit in podea. LJ imi ridica barbia in sus si ma saruta. Ramn nemiscata. Wtf? Asta mai imi trebuie... Nu ca ar fi ceva rau, doar ca nu ma ajuta spiritual. Mai degraba ma face sa ma simt confuza. Ma despart de el. Se uita la mine indiferent si pleaca."
Pers LJ
"Sophia ma trimite sus sa o iau pe Talia din camera. Christy si Jeff au nevoie de odihna si Slendy de concentrare. O scot din camera si vad ca avea o lacrima. I-o sterg si o imbratisez. Imi plange pe tricou pana il face harcea parcea si dupa aceea rupe imbratisearea. Se uita in pamant, asa ca-i ridic barbia si o sarut. Nu a fost pasional sau stiu eu ce magari. Doar un simplu pupic. Dar ea se desparte. Asta m-a durut. Of... Poate ca am obigat-o sa-mi fie iubita. Nu cred ca trebuia. Ma intorc si plec.Talia: LJ, stai...
Eu: Talia, spune-mi sincer. Eu te-am obligat sa fi iubita mea?
CITEȘTI
I'm Ok- O poveste Creepypasta
AzioneO fata pe nume Christy, de 18 ani, ce are o putere speciala ce numai ea si sora ei Beverly stiu. Actiunea incepe de la capitolul 3, asa ca va rog frumos sa aveti rabdare. ENJOY!❤️