Slendy: Am ascuns de voi foarte mult timp, și știu că nu trebuia să fac asta. Deci... Atunci când a venit Tom în lumea noastră a dezechilibrat lumea noastră de lumea infernă și mda... Acum lumea noastră e invadată de toți... câcații ăștia!
Mama: Ăm... Oke... Da ce legătură "strânsă" avem noi cu asta? Adică nu înțeleg de ce ne-ai pregatit două luni, pe toți, când defapt doar 5 DINTRE COPII TREBUIE SA MEARGĂ ÎN CÂCATUL ĂLA DE MISIUNE!
Toți:CEEEE?!
Slendy: Asta urma să va spun... 5 dintre voi, vor fi nevoiți să plece într-o călătorie, ca să închidă acel portal printr-o incantație cu un ritual foarte greu. Așa că... Christy, tu ești punctul forte din toată această chestie, așa că mda... Tu va trebui să mergi.
Eu: CEE?! EU?! DE CE?
Jeff: Dacă merge Christy, merg și eu! Adică nu o voi lăsa singură să meargă!
Beverly: Mai degraba tu nu ai merge fără ea, că se descurca la supraviețuire mai bine ca tine!
Jeff rămâne mască, neștiind ce să răspundă. Toți au făcut "OOOOOOO" iar Beverly i-a făcut cu ochiul.
Slendy: Bine, bine... Nu am venit aici ca să ne batem joc unii de alții. Am să aleg eu copii, nu voi între voi. Capiși?
Mama: No bun... Și norocoșii care vor merge direct spre sinucidere curată sunt.... Christy, Talia, Jeff, LJ și Toby.
Cei 5: O' ma' fucking shit!
Mama: Bine, acum duceți-vă și făceți-vă bagajele. Puneți-vă sacuri de dormit cu voi că o să stați pentru mai mult timp. Nu știu cât exact, nu te mai uita așa Toby la mine că-ți fut o palmă ca să-ți revii! Așa copii... Fugiți sus și făceți-vă bagajele ca să plecați.
Eu cu Talia ne ducem spre camera noastră să ne facem bagajele. Iau ghiozdanul lui Beverly și îmi pun 3 tricouri largi, o pereche de pantaloni de trening și o bluza de trening, toate de culoare neagră, că is io așa mai emo. Îmi pun sacul de dormit, un cuțit și bani. Apoi din dulap îmi iau niste blugi largi negrii și un hanorac cu glugă pe care era un panda micuț, apoi îmi iau geaca și îmi iau bocancii în picioare. Apoi ma duc la oglindă să-mi prind părul într-o coadă și o văd pe Talia care își lega șiretul de la papuc. Se uită în sus la mine, apoi zice:
Talia: Ști unde o să mergem? Cât o să stăm? De ce au ascuns de tine chestia că o să fie ceva și de restul nu?
Se ridică în picioare și începe să se plimbe prin cameră.
Talia: De ce m-au ales pe mine? De ce ești tu punctul forte? Huh?!
Eu: Talia, sunt o mulțime de întrebări, la care nu sunt răspunsuri! Nu știu unde mergem, nici măcar nu înțeleg de ce sunt EU punctul forte!
Talia vine la mine și mă lipește de perete ma prinde de gât și mă ridică în sus.
Eu: TALIA! LASĂ-MĂ JOS! CE DRACU AI?
Talia: De ce tu ești preferata tuturor? Cu ce am greșit? Ce rău am făcut? Dacă ar fi să aleagă între mine și tine, pe tine te-ar alege!
Văd cum i se scurge o lacrimă pe obraz. Eu mă zbăteam să scap din strânsoarea ei. Dădeam din picioare, și din greșeală i-am dat cu un bocanc în abdomen. Aceasta se apleacă și eu ajung pe podea. Trag o gură mare de aer și îmi masez locul unde m-a strans mai tare. Talia se ridică în picioare si repede mă ridic și eu.
Talia: Aha, deci vrei bătaie!
Eu: Talia, nu ești tu! Ce ai pățit? Și ești proastă rău de tot? Tu m-ai strâns pe mine de gât si tot tu spui ca eu vreau să te bat?
CITEȘTI
I'm Ok- O poveste Creepypasta
ActionO fata pe nume Christy, de 18 ani, ce are o putere speciala ce numai ea si sora ei Beverly stiu. Actiunea incepe de la capitolul 3, asa ca va rog frumos sa aveti rabdare. ENJOY!❤️