(Kiki, la mass media, we are the champions😂🤣)
Talia: LJ!!!
Si fuge la el si ii sare in brate. Acesta o prinde de spate si o imbratiseaza, apoi ii da un pupic pe obraz.
Talia: LJ sa nu mai pleci! Mi-a fost dor de tine!
LJ: Si mie de tine!
Talia: Killerul meu preferat!
LJ: Satana mea!
Eu: Vorbiti mai târziu chesti mai picante, va rog frumos...
Lj & Talia(lacrima): Bine...
Talia se da jos din bratele lui LJ si il ia de mana si se duc in bucatarie. Ma duc după ei din curiozitate si vad ca (,) cauta ceva de mancare in frigider ca nebuni. Mama... Da ce i-o dat Slendy de mancare daca haleste tot ce gaseste in frigider? In fine... Ma duc din nou in living si il vad pe stalpul meu favorit, Slendy.
Slendy: Nu te mai gandi ca is stalp, ca nu îs... Nu-s chiar asa inalt.
Jeff: Nu, ca esti si mai inalt de atat...
Slendy(lacrima): Ce-i adevarat ii adevărat!...
Lj(din bucatarie): Ba! Nu inteleg cum nu va e foamne! Nu am mai mancat de ieri!
Eu: Eu de o săptămână! Si nu imi e foame, Hori ce esti! (hehe Tedy)
LJ: Apai mi fome!
Jeff: Date drecu!
Slendy: Bine purandeilor, eu trebuie sa ma car. Ne mai vedem. Apropo, uitati niste bani. Pa!
Si pleaca. Ramanem noi 4 acasa, deci.... FACEM PETRECERE!! OOOOO DAAAAA! Aducem boxele din subsol, aranjam prin casa si intre timp o trimitem pe Talia sa ia niste pizza. Cand ajunge, eram si noi gata, asa ca bagam muzica. Uitati unele dintre ele.
Da... Is nebuna rau de tot. Dupa ce mancam pizza cautam prin casa si dam de niste bere si alte chesti cu alcol. Talia nu vRoia fiindca zicea ca are 17 ani si inca nu poate bea, dar eu avand 18 ani, puteam face ce vreau! Oo da!Dupa ce LJ si Jeff au pierdut in fata mea la jocuri in care beam shoturi, am hotarat sa ne culcam. Am dormit vreo 3-4 ore si am vazut ca e ora 22 noaptea. Ii scol (nu va ganditi la prosti ca mine) si le ceilalți si Jeff sugereaza sa iesim afara in padure. VRoia sa ne arate mie si lui Talia ce face el cu LJ de obicei. Ne adancim in padure si vedem o fata si un baiat sărutându-se. Bleah! Arata groaznic pt ca nu stiau sa-si dea mozol... Ce prosti...
CITEȘTI
I'm Ok- O poveste Creepypasta
AçãoO fata pe nume Christy, de 18 ani, ce are o putere speciala ce numai ea si sora ei Beverly stiu. Actiunea incepe de la capitolul 3, asa ca va rog frumos sa aveti rabdare. ENJOY!❤️