Capitolul 13

608 43 10
                                    

Tom se apropie de mine cu o fata malefica. Raman unde sunt, cu o privire indiferenta. Ajunge in fata mea. Eram la o distanta foarte mica, si il simteam cum fierbea. Talia ii baga cutitul in tampla iar pe acesta se pare ca nu il deruteaza cu nimic. Începe sa rada sadic, si cade pe jos. Radea de zici ca cineva il gadila rau de tot. Eu cu Talia ne uitam una la alta nedumerite. Nu stiam ce sa facem. Atunci apare Jeff, Toby, EJ si LJ. Nu ne miscam si nici ei nu pare ca au vreo intentie.

Toby: Ce mama masi ai omule?

Atunci Tom se calmeaza. Se uita ciudat in jur si analuzeaza persoanele.

Tom: Jeffrey Woods... Ce dor mi-a fost de tine!

Jeff: Da, speram sa nu amintesti de asta...

Tom: Bonnie Brown. Hah... Ce fata naiva!

Toby: Bine, nu-mi pasa...

Tom: Acum am mai multi candidati la moarte! Oh, ce bine! Nu m-am mai infierbantat asa de tare de ataaaaaaatt de mult timp!

Eu: tuse* nimeni nu vrea sa te vada asa *tuse

Tom: Christy, TU ESTI PRIMA!

Christy: Dar vai cat te asteptam!

Tom: Jur ca daca mai comentezi, nu s-

Slendy: Ce?! Ce ii face un muc ca tine?!

Tom: Aaahhh, domnule Slendy! Dar ce mai faceti? Nu știți cat mi-ati lipsit! Ce ar fi sa-l chem pe fratele meu?

Slendy: Nici nu ai indrazni!

Tom: Hups... Deja am făcut-o!

Din pamant iese un drac mare si urat. Era rosu tot, avea coarne negre, aripi mari tot negre, si ma fixa cu privirea. Inghit in zambesc stangaci. Nu ma subestimati, nu știam ce sa fac. Vine catre mine, iar eu incep sa fug. Ma urmareste. Fugeam ca o proasta sa scap de el, dar fara reusinta. Zici ca faceam parcur prin cladirea asta plina de daramaturi. Diavolul ala, cum era mai mare decat mine, avea o viteza mai mare, iar el recupera din teren. Incerc sa-l pacalesc, sa i-au curbe bruste, dar nu reuseam nicicum sa il derutez.

Jeff: Christy! Stiu ca poti! Haide la mine!

Jeff era in cealalta directie in care alergam eu. Trebuia sa trec de diavolul asta, dar nu prea puteam. Imi amintesc ca la sport, in clasa a 8 a, imi placea mult sa alunec pe sub masinile mai inalte. Asa as putea face si cu el. Sa trec printre picioarele lui. Oo da! Sper ca are chiloți... Adica trebuie sa incerc. Ma stradui sa alerg mai repede lăsându-l in urma. Ma opresc si alerg in directia lui, urland ca o nebuna. Se opreste si zambeste diavoleste, adica cum zambeste el defapt. Ma las pe spate si alunec puntre cracii lui. Mi-am inchis ochii sa nu vad ceva minunatii.. Stiti voi ce.

Jeff: Hai repede!

Bag un spint pana la el. Aud cum bestia urla ca un dinozaur. Ii fac semn la Jeff sa fuga, dar nu itelege. Da din maini, iar cand am ajuns in dreptul lui, il prind de mana si alerg cu el mai departe.

Jeff: Ce faci?

Eu: Doar fugi si nu te uita in spate! Vine hidosenia!!!

Jeff: Ai de flòrea mè! Hai mai repede!

Eu: Glumești, nu? Aleg cu viteza de vreo 10 minute in continuu si tu ce-mi spui, hai mai repede?

Jeff: Haha! Ce usor te enervezi!

Eu: Ha, ha, ha... Ce pot sa spun..

Toby: Pst! Aici!

Ma oprescm. Il vad pe Toby ca era ascuns într-o trapa. Il trag pe Jeff si mergem langa el.

I'm Ok- O poveste Creepypasta Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum