Ma trezesc niste urlete pe la 4 dimineata. Ma ridic ca arsa de pe canapea si fug la etaj. Ma duc in camera lui Sally si vad ca ea tipa. Ma pun in genunchi langa patul ei, o prind de umeri si o scutur.
Eu: Sally! Sally!!
Se trezeste. Se uita la mine buimaca. Se sterge la ochi si sare la mine in brate. O iau si o mangai. Ii spun ca totul e bine si ca doar a avut un cosmar. Simt ca umarul meu se umezeste si atunci o trag si ma uit la fata ei. Plangea.
Eu: Sally, ce ai patit?
Sally: N-nimic...
Eu: Sally, poti sa-mi spui ce te preseaza, iar impreuna putem sa rezolvam.
Sally: Pai, mai nou in fiecare seara visez acelasi vis... Si nu e unul normal. Visez ca ma intalnesc cu fratele meu, si discutam tot acelasi lucru in fiecare seara.
Eu: Adica care?
Sally: Pai imi spune ca sa nu mai stau cu voi ca imi fac numai rau. Apoi ma ameninta ca vine la mine si mai imi spune ca voi afla ceva despre mine ce nimeni nu a știut pana acum...
Eu: Of... Lasa visele in pace si tu fi fericita. Este doar o lume a viselor, nu?
Ii citesc gandurile. Nu. Nu era adevarat ce a spus. Era cu totul o alta poveste, doar ca mult mai rea. Cred... Spunea într-una: De ce am mintit-o pe Christy? Poate chiar ma ajuta... Dar imi e fica ca ma va crede o retardata si nu va mai vrea sa stea cu mine niciodata... ". Ma oresc. Cum adica sa nu ma stau cu ea? Cred ca chiar a visat ceva groaznic.. Of, saracuta! O iau in brate si o duc jos in living. Jeff dormea ca busteanu. O pun jos pe Sally, imi pun degetul la gura ca sa nu spuna nimic. Se uita intrebatoare iar eu ii fac cu ochiul. Ma apropii de Jeff si ii urlu in ureche. Acesta sare de pe pat si se ghemuieste si isi pune mainile pe urechi. Eu cu Sally ne tineam de nas sa ca sa nu se auda cat de tare radeam. Jeff se stramba apoi se ridica si vine catre noi. O ia pe Sallly in brate si se pune pe pat.
Jeff: Iar ai visat urat?
Sally: Pai, da...
Jeff: Of... Stai linistita. Nu e nimic real. E doar un vis.
O strange in brate. Nimeni nu s-ar fi gandit ca cel mai sadic om din tara sa fie atat de iubitor si bun la suflet cand nu omoara sau il apuca mancarimile. Ma asez si eu langa ei pe canapea. Sally a adormit. Imi pun capul pe umarul lui Jeff si adorm.
Pers Toby
"Ma trezesc de dimineata, chiar foarte de dimineata. Ma duc jos si vad ca Jeff, Sally si Christy dorm. Huh... Oare ce s-o fi intamplat? Eh... Nu ma priveste nimic din ce fac ei. Ies din casa si ma indrept spre iesirea din padure. Cand ajung la margine, dau de o fata, aceea fiind Thea Cooper, prietena mea. Sau mai nou, iubita mea. Sare la mine in spate.Thea: Ce mai faci? De ce ai intarziat?
Eu: Ho, abea am intarziat un fucking minut!
Thea: Da, dar toate conteste pentru mine!
Se da jos si ma ia de mana. Ma uit la ea, dar tot ce am primit, a fost zambetul ei inocent. E foarte draguta! Are ochii căprui si parul brunet. Poate pare normal, dar pe ea, arata de zici ca ar fi ca un inger!
Thea: Hello! Pamantul catre Toby!
Eu(ma scutur): Ăăăă... Scuze. M-a luat valul!
Thea(chicoteste): Da, mi-am dat seama.
Eu: Ce ai vrea sa facem?
Thea: Hai sa facem nebuni! Mereu mi-am dorit sa ma aventurez si sa fiu o eroina ca in filme!
CITEȘTI
I'm Ok- O poveste Creepypasta
ActionO fata pe nume Christy, de 18 ani, ce are o putere speciala ce numai ea si sora ei Beverly stiu. Actiunea incepe de la capitolul 3, asa ca va rog frumos sa aveti rabdare. ENJOY!❤️