👑1 👑

1.3K 44 9
                                    

Práve sa chystám na stretnutie s Miškou Fanny a Teri.  Jasné že já a Fanny ideme zo Slovenska.  Máme sa stretnúť v  Bratislave.
O desať minút mi ide vlak a já opäť nestíham.  Fanny už bude v BA keď já prídem.  Budeme mať potom hodinu pre seba kým príde Miška a Terka z Česka.

Práve sedím vo vlaku  vedľa nejakého sedláka (páchne) . O malú chvíľu budeme na mojej zastávke. Alebo lepšie povedané v BA. Fanny by ma mala čakať na vlakovej stanici, pretože ona to tu pozná a já som taký pacient , ktorý sa stratí aj doma.

Práve oznámili že o 5 minút sme v BA na zastávke. Išla  som sa postaviť ku dverám , a hľadať očami Fanny , ktorú som nemohla nájsť .  Začali sa pomaly otvárať dvere , vystúpila som a spravila dva kroky vpred , v tú chvíľu na mňa niekto vyskočil. Bola to Fanny. Zľakla som sa a preto som hlasno vykríkla, a ľudia sa na nás začali pozerať. Popri výkriku som sa neudržala na nohách a obe sme spadli.

Po dlhom privítaní sme sa pobrali pre jedlo do mekáča. Fanny si vzala shake  a burger, já som si vzala to isté.  Z jedlom sme si išli sadnúť na nejakú lavičku v parku. 

Desať minút pred príchodom Terky a Mišky sme sa pobrali na vlakovú stanicu a rozprávali sme sa o našich obľúbených youtuberoch. Spomenuli sme skoro každého youtubera z československej ytb scény. O malú chvíľu sme si všimli prichádzajúci vlak , v ktorom by mali sedieť Miška a Terka.  Ešte v parku sme sa dohodli že ich nejako vystrašíme.  Obe sme sa schovali za najbližší stĺp tak aby sme videli na vlak, keď sme si všimli že vystupujú plnou rýchlosťou sme sa rozbehli ku obom a vyskočili na ne. Opäť sme skončili všetky  na zemi. 

Po opäť dlhom privítaní sme sa pobrali do nákupného centra a sadli si do najbližšej kaviarni.

Tam sme sa odfotili a rozprávali sa o rôznych témach. Po úspešne zakončenom dni kde sa nestalo až tak veľa trapasov sme sa museli lúčiť kvôli ceste domov.

život medzi youtubermi✅[DOKONČENÉ]Where stories live. Discover now