Sedím na parapetnej doske, dívam sa von oknom A sledujem okoloidúcich.
Rozmýšľam aké by to bolo byť slávna?
Z premýšľania ma vytrhla spomienka na Honzu.
Vzala som kameru mikrofón. . Na notebook zapla melódiu A začala som spievať pesnička od Shawna Mendesa. .
,,You watch me bleed until I can't breathe
I'm shaking falling onto my knees
And now that I'm without your kisses
I'll be needing stitches
I'm tripping over myself
Aching begging you to come help
And now that I'm without your kisses
I'll be needing stitches"Po dospievaní posledných slov som vypla kameru A začala som to editovať.
Dala som tam čiernobieli filter A melódiu trochu upravila.
A video som hodila na internet. Kým sa video bude publikovať já si dám horúcu kúpeľ.Po úžasnej kúpeli som sa rozhodla pozrieť ohlasy na môj cover ..
,,Nemala by si spievať"
,,Pane bože čo ťa to napadlo!"
,,úžasné! Tvoj mentik."
Na jeho komentár bolo milión odpovedí typu
,,máš pravdu je dobrá!" ,,Chodíte spolu? "
,,Poznáš ju?"
Nakoniec tam bolo mnoho pozitívnych komentároch. Veď predsa každý má na začiatku svojich "zlých " fanúšikov, koniec koncov nakoniec bude väčšina dobrých.
Pyšne som sa usmiala A pozrela na oca stojaceho pri dverách.
,,Vieš sľúbila si babke že ku nej prídeš do LA. .A zajtraa ti letí lietadlo .."
Zízam na neho a pátram v pamäti, kedy som jej niečo také hovorila. .
Už. . Bolo to minulé leto.. Keď jej zomrel manžel..
,,Ja na ako dlho? "
,,Vieš ďalšú letenku som ti kúpil na 30.8"
Len som pootvorila ústa A snažila rozumieť informácií ktorú mi povedal. .
Čo tam budem ten mesiac robiť! Nikoho tam nepoznám! To tam budem hniť na gauči?
Prikývla som A začala sa baliť. .Dobalila som druhý kufor O pol deviatej. . Zajtra letím hneď ráno. . Ľahla som do postele A ihneď som zaspala .
Rano sa budím na hnusný budík, ktorý mi oznamuje že musím vstávať A ísť na letisko..
Obliekla som si jeany svetlo modrej farby A nejaký top. Vzala som kufor A batoh A išla na raňajky, ktoré mi pripravil oco pred tým ako išiel do práce.
Najedla som sa , obula sa a vzala kufor .. ťahám ho za sebou. Letisko nemám vôbec ďaleko.
Čakám kým priletí lietadlo ktorým mám ísť ja. . Nečakám dlho A počujem rozhlas, ktorý mi oznamuje že mám ísť do lietadla.. Z letiska V LA si musím zavolať taxik K babke včera mi dala ešte adresu. .
Hľadám voľné miesto V lietadle kráčam stále V pred. Vidím voľné miesto ! Rozbehla som sa a sadla si. Bolo medzi dvoma hnedovlasými chalanmi. ..
Heh Prepáčte že nevyšla včera ale nestihla som ju do písať ❤sorry za chyby. .
.Ľúbim Vás 💓