15

443 21 5
                                    

Za Elizabeth sa vypínala holá stena obchodu s hudobninami, ťahajúca sa až k parku. Nikde nijaká skrýš. Nemala sa kam schovať. Zježili sa jej chĺpky na zátylku A naskočila jej husia koža.
Otočila sa k Eastman Avenue. Pritisla sa O stenu, dala si vlasy za uši A započúvala sa.
Sú to kroky alebo jej len tak divno bije srdce ?
Keby s ňou bol Shawn. 
Lenže o to šlo.  Shawn s ňou nemohol byť,lebo šlo O jeho oslavu.
Mal to byť žúr pri bazéne. Bazén v záhrade sa jagal ako obrovský modrozelený šperk A nad hladinou sa prevalovali jemne obláčiky vodnej pary. Skvelé kulisy na grilovačku.

Pred tromi dňami sa náhle ochladilo.  A Elizabethine plány sa rozplynuli. V takom počasí sa kúpu vari len ľadové medvede.

Chcela si všetko v pokoji premyslieť A prísť z iným úžasným nápadom, ale bol to jeden z tých týždňov, keď sa stále niečo dialo.
A zrazu bol piatok popoludní, do party ostávalo len zopár hodín, všetci všetci očakávali niečo špeciálne. A Elizabeth nemala ešte nič pripravené.
Našťastie na letnom kurze informatiky dostala nápad. Hry. Ľudia robia večierky s tajomnou vraždou, hádajú slová podľa obrázkov a podobne. Prečo by na dnešný večer nemohla pripraviť nejakú hru ?
Pochopiteľne, nejakú veľmi špeciálnu. Niečo dosť vkusné pre Ashley, A dosť sexy pre Shawna A tak trochu strašidelné, aby sa zabával aj Cameron.
Niečo pre sedem ľudí.
Elizabeth si spomenula na vzrušujúce hry, ktoré sa hrávali keď bola ešte ako malé dieťa. Nie na tie,  ktoré pripravovali dospelí, ale tie, ktoré ste si vymýšľali sami, keď ste vypadli z domova.
Vadí - nevadí.  Fľašku.  Nejaká ich kombinácia. Samozrejme nejaká prepracovanejšia, vhodná pre stredoškolákov by bila ideálna.
Práve to ju priviedlo na Eastman Avenue.  Vedela že,  to nieje dobrá štvrť, ale vravela si, že tu ju aspoň neuvidí nikto z kamarátov A neodhalí, ako sa na poslednú chvíľu snaží zohnať zábavu. Sama sa do tej kaše dostala aj sa s nej musí sama dostať.

Teraz jej problémy narástli do netušených rozmerov, určite Počula kroky.  Mala pocit, že sú veľmi blízko  A rýchlo sa približujú.
Znovu sa rozhliadala po Montevideo Street A jej mozog s puntičkárskou dôslednosťou zaznamenával všetky nepodstatné detaily. 

Fajn, máte tu novú časť.  No a zároveň mám jednu otázku

!!!!!DÔLEŽITÉ!!!!!!
Ktoré písanie sa vám viac páči?  To od 1-13 alebo to 14-15?

Prosím odpoveď do komentárov alebo osobnej správy 😂prípadne ako si myslíte že to bude pokračovať?
Ďakujem sa odpovede💓

život medzi youtubermi✅[DOKONČENÉ]Où les histoires vivent. Découvrez maintenant