👑7👑

649 24 6
                                    

Pri jazere som už nenašla nikoho. Nevadilo mi že odišli,išli sa zabávať asi niekam.  Vyhovuje mi že tu nikdo nieje a že môžem vypustiť svoje myšlienky. 
V tom na napadlo že by som mohla natočiť niečo do vlogu.
,,Takže Ahoj už som tu pobudla pár dní.  Mám ešte 5 dní nato aby som natočila nejaké zábavné scény. "
Pokračovala som hodnú chvíľu V hovorení do malej kamery,ktorá sa zmestí aj do vačku.

Bolo už dosť neskoro,tak som sa rozhodla vrátiť na chatku.
Cestou som si všimla Z všetci sedia okolo ohňa A spievajú.  Musela som tam nabehnúť aj z kamerou.
,,Ahooj " Všetci sa na mňa pozreli no jediný Sam sa postavil A dal mi pusu.

Bolo to nečakané A hlavne pred všetkými.  Nebol to bozk to nie bola to len taká tá obyčajná pusa .

Vcelku vylakaná som vypla kameru A rozbehla sa do izby .

O malú chvíľu som videla Sama,ktorý stojí vo dverách. 
,,potrebuješ niečo? " spútala som sa to nedočkavo.
,,Od prvej chvíle čo som ťa videl vyzeráš , ako lacná štetka!"
Zasmial sa . ,,A preto mám právo si to stebou vyskúšať"
Nečakal na moju odpoveď.  Zamkol dvere zobral nejaký špagát,  ktorý mal vo vačku.  Ako dlho si to musel pripravovať.
Chytil má tak aby som sa nemohla brániť.  Bol o dosť silnejší, nemala som žiadnu šancu.
Hodil ma na posteľ ruky mi priviazal, a strhol zo mňa dolnú časť oblečenia. 
Hneď potom vyzliekol aj seba alebo svôj pohlavný úd mi vopchal do úst a začal sa hýbať.  Podľa vzdychom usudzujen že mu to robilo Dobre.

Po chvíli svoj úd premiestnil do môjho pohlavného udu A začal najprv pomaly prirážať A potom zrýchlil. 
Pri vrchole sa mi urobil na brucho dal mi pár faciek stým že ak to niekomu poviem skončím horšie.  Rozviazal ma A odišiel. 

Nikdy som si nemyslela že svôj prvý sex zažijem S niekým koho nenávidím!  Bolela má dolná časť tela . Vzala som si veci a išla si dať sprchu.
Po dlhej dobe nová A krátka časť.  Ospravedlňujem sa💓

život medzi youtubermi✅[DOKONČENÉ]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz