🌈4🌈

705 32 7
                                    

Po dobrých raňajkách som vzala svôj kufor a šla pred dom kde by ma mala čakať Alice so svojím otcom.
Kufor som si dala so kufru auta a sadla si dozadu vedľa Alici. Rozprávali sme sa o tom aké to bude.. Snažila sa mi ešte zrýchlene opísať kdo je Moon a ešte niečo o ňom. zistila som že sa volá Samo Miščík (asi). Má 16 je blonďák a meria asi 174cm.

Ostatok cesty som počúvala pesničky.
Prvá mi hrala od Aviciiho.. Počula som že zomrel. Mala som ho rada patril medzi mojich obľúbených spevákov.

Cesta netrvala dlho, o pár minút sme sa objavili pred táborom, bolo tam strašne veľa deciek nedivím sa že sa tak rýchlo naplnili miesta. Já som musela ísť nájsť svoj Team čiže Moona a ona šla nájsť Atiho.

Videla som blonďavú vysokú hlavu okolo ktorej bolo asi 20 malých detí tak do 12 rokov. Asi to bude ten Moon. Rozhodla som sa overiť svoju teóriu. Pomalým krokom som sa pobrala ku tej blonďavej hlave.

,,Ahoj ty si Moon" otočil sa a nastavil ruku. Jeho ruku som prijala. ,, Samo" ,, Elizabeth "
,,A ty si tá čo nám chýbala.. Konečne niekdo starší " pousmiala som sa a čakala kedy zistím kde máme akože bývať..
(NIKDY SOM NEBOLA NA TAKOM TÁBORE PRETO UPOZORŇUJEM JE TO VŠETKO MOJA FANTASIA).

Kráčam do chatky číslo 9 ešte s nejakými dievčinami. Boli mladšie tak 10-11. Pravdepodobne aby mali dozor.
V chatke si každá vybrala posteľ. Mne zostala dolná. Zajtra máme tému nemŕtvy čiže sa zahráme na zombie.Som rada že som si vzala svôj make up navyše a môžem namaľovať seba samú a pomôžem namaľovať náš team. Hlavne musím natáčať vlog každý deň musím urobiť nejaký 15 minútový a potom to budem vydávať po dňoch..

Ráno stavam ako prvá. Šla som do kúpeľne sa nejako dať do poriadku. Po malej úprave som šla zobudiť ostatné decká v chatke. Aby sme stihli nástup.
Kým si urobili rannú hygienu ja som sa obliekla.

Vzala som si tašku z make upom a šla aj s babami ku nášmu Teamu..
Už tam čakali len na nás. Prišli sme vypočuli sme si pravidlá a začali. Prvú som maľovala nejakú dievčinu. Vyzerala fakt dobre musím sa pochváliť toto mi fakt šlo.
Po nej si predo mňa sadol Moon "čo ty tu"
,,nevidíš sedím a čakám " Vzala som si make up a začala maľovať. Som rada že sa nehýbal ako tá dievčina pred ním.
Ľudia nová časť 💗ak máte niekdo skúsenosti z tábora píšte dole ↙ aa pardon za chyby ❤

život medzi youtubermi✅[DOKONČENÉ]Where stories live. Discover now