,,Cameron"
Podá mi jeden z nich ruku..
S úsmevom ju prijmem ,,Elizabeth "
,,Ashton" počujem hlas druhého chalana .
Opäť som jeho ruku prijala ,,Elizabeth ".Cesta V lietadle prebehla bez problémov no viac sme sa už nerozprávali. Nejako mi to nevadilo. .
Vystúpila som z lietadla vzala batožinu A šla hľadať taxik.
,,čo hľadáš?"
Počula som mne známy hlas .
,,Taxík" odvetila som mu ..
,,môžem ťa odviezť ak ti teda nebude vadiť aj to že tam bude Ashton. "
Prikývla som na súhlas A kráčala za ním. .
Otvoril mi zadné dvere aby som si sadla .
,,kam to bude ?" Zízam na neho čo odo mňa chce. Po chvíli si uvedomím že chce adresu mojej babky . Začala som mu ju diktovať len sa usmial A naštartoval. .Cesta netrvala vôbec dlho. . Mala veľkýa vcelku moderný dom.Cameron zaparkoval dva domy vedľa čo znamená že ho budem stretávať celý jeden nekonečný mesiac V LA.
,,jej Elizabeth konečne si tu, poď už som ti nabrala jedlo"
Je presne taká istá ako ostatné babky. Ešte som sa ani vyzuť nestihla A už mám ísť jesť. No ale čo ja neurobím pre babku že? ..
Inak keď si pamätáte ako som volávala s Fanny Terkou a Mišou tak, už je len Fanny A Terka.,,Ďakujem babi"
,,Máš návštevu"
A koho? Som tu dve hodiny A nikoho tu nepoznám. .
,,Ahoj nechceš ísť snami na pláž? Ide ešte pár ľudí. ." Popri tom sa škrábe na krku. (Všetci snat vieme čo myslím )..
,,Jasne prečo nie "
Vzala som si mobil kľúče A vyrazila snimi ..
,,Takže toto je Shawn, možno ho poznáš. .No toto je Aaron A hento je Nash. . Tamta baba je Ashley. "
Pane bože! Ešte včera som spievala stitches od Shawna A snívala O ňom a-a teraz tu stojí predomnou !,,Ehm ja som Elizabeth "
Odvetím A kráčam za nimi trochu pozadu,nechcem sa in tam vtierať. Všimla som si že Ashley chodí s Ashtonom ..
No som tu presne tak obľúbená ako u nás doma .
A tam už nemám nikoho keďže Alice noo. . Napadlo ma práve že by som mohla urobiť vlog, kde bude samotný Shawn Mendes A Cameron Dallas!
,,Chalani? "
Skočim im do ich pravdepodobne zaujímavého rozhovoru. Všetci sa na mňa otočili, dokonca aj Ashley. .
No a je tu časť ešte pred 16;00! Pardon za chyby keď tak O hláste do com💓✔
ĽÚBIM VÁS !!✔