🙈6🙈

594 29 1
                                    

Super, teraz mám ešte k tomu mokré vlasy.
Smiech sa utíšil a posadili sme si  všetci okolo jazera, rozprávali sme sa o tom ako sa nám páči na tábore a či nás to tu baví..  je mi ľúto že o 5 dní musím ísť opäť domov.
To mi pripomenulo že som sa už dlho nevidela s Alice. S Očami som sa snažila nájsť známu tvár Atiho,  chcela som sa spýtať na Alice.
,,Ati!" Skríkla som hlasno keď ho moje oči našli sedieť vedľa Olyho.
,,Prosím? " pozrel sa na mňa prekvapením pohľadom.
,,Ako sa má Alice? "
,,Ježiš to myslíš to otravné dievča čo má nenechá vydýchnuť? "
Tak tento opis mi ku nej vôbec nesedel..  Že by sa zmenila?
,,Myslím že asi áno " odpovedala som mu.

,,Ah tak,  tá je otravná myslím si že hovorila aj o tebe,  ale nie moc pekne. "
Tak toto už vôbec na ňu nesedí!  Ona taká nieje, nikdy si nevzala nejaké blízke mení do huby v zlom!
,,Tak takto a mojej kamarátke hovoriť nebudeš! " postavila som sa na nohy a kráčala späť do tábora.  Presne za Alica sa jej spýtať či to je pravda!

Dobehla som ku jej chatke,  bez klopania som vtrhla dnu.
,, Alice!" Skríkla som na hlasno na celú chatku.
Dobehla za mnou polonaha Alice.
,,čo je hory? "
,,Ohovárala si ma? " šla som rovno nato čo som od nej chcela,  nebudem to nejako naťahovať či zdržiavať.
,,čože od koho máš takú hovadinu? " zdalo sa mi to alebo Alice práve ozelenala?  A chcela sa smiať na plné hrdlo?  Klamala?  To by snáď neurobila..
,,no vieš Ati "
,,bože tomu som povedala toľko " zamrmlala si to popod nos, pravdepodobne si myslela že to nebudem počuť.  No smola ešte niesom tak stará aby som bola hluchá a nemám ani žiadnu takú poruchu. ,, takže to je pravda " na jej odpoveď som nečakala a šla späť ku jazeru.  Musím ísť za Atim.
Po dlhých 4 dňoch je tu nová krátka časť.. Prepáčte za chyby 💓💓každý vote a com poteší 🙈

život medzi youtubermi✅[DOKONČENÉ]Where stories live. Discover now