Kráčam ulicou, A hľadám očami Cameronov dom, snáď mu nebude vadiť že idem ku nemu bez ohlásenia. .
Už vidím jeho dom, A takmer som pri ňom.
××klop klop ××
Čakám kým mi niekdo otvorí. Z poza dverí je počuť hluk hudby, krik A cítiť cigaretový dym.
,,To bude tá pizza" kričí mne známy hlas Cama.
,, Tu mát..Jej Ahoj El"
Tváril sa prekvapeno .
,,Ahoj neruším? "
,,Noo vlastne hej mám party A tak vieš. ."
To ma nemohol pozvať na tú párty? Prečo som ja krava liezla zrovna ku nemu domov ? Jaj preto lebo tu nikoho okrem neho nepoznám.
,,Jaj jasné tak zase ahoj ." Tvárila som sa smutne, mala som pocit že sa každú chvíľu pred ním rozplačem. Ale to by som sa príliš strápnila.
,,Maj sa " zabuchol dvere no já som stále stála pred nimi a čakala ..
Z poza mňa sa vynoril chalan čo niesol pizzu, zazvonila som pretože on mal plné ruky ..
,,Ježiš Elizabeth čo je zas ?" Povedal to už mierne naštvaným hlasom. .
,,Ja - ja ehm ", otočila som sa a ukázala na chalana, ktorý držal pizzu.
Cameron mu zaplatil a vzal pizzu . Opäť zabuchol, A já som opäť čakala pred nimi .
,,Váš bývali priateľ?" Ozval sa hlas doručovateľa pizzi..
,,Nie, skoro ho nepoznám ",
,,Tak ho ignoruj nech sa uvedomí,Prepáč ja som Louis "
,,Elizabeth "
Nový kamarát!
,,Koľko máš rokov ?" Vyzeral tak na 15 ale musí mať najmenej 18. Kvôli vodičskému.
,,19, typujem že ty máš tak 17"
,,16" odvetila som A nečakala na jeho odpoveď.
Jednoducho som sa vybrala preč. Prejsť sa niekde ďaleko od tohoto miesta.
Kráčala som stále rovno A pár krát zabočila.No potom som si uvedomila že niesom u seba na slovensku. . Ale V LA .. netuším kde som stratila som sa ..
Zavolám Cameronovy, nie on ma vyhodil to nemôžem od neho žiadať,skúsim zavolať. . bože ved ja mam len jeho číslo! Nemám na výber. Vytočila som a čakala kým zdvihne.
,,Čo je El?"
,,Já len neviem kde som potrebujem pomôcť. ."
,, Tak volaj kamarátom nie mne!"
,,Ale ale Prosím ja nemám nikoho. "
Nezvládla som to a rozplakala sa .
,,Bože kde si? "
,,Neviem chápeš?"
,,čo vidíš okolo seba ?"
Začala som sa obzerať A hľadať niečo čo mi pomôže. .
,,O 2 km ďalej je pláž. Je tu veľká modrá Budova "
,,počkaj O 10 minút som tam". Zložil Nečakal na moju odpoveď. Stačilo mi povedať kde som . Nemusí sa somnou zdržiavať.
Boom nová časť je na svete! !❤❤ snáď sa páči com A vote poteší