>>3<<

761 31 3
                                    

Začala som do kufru hádzať oblečenie,  vzala som si rifle kraťase šaty nejaké tričká mikiny a také veci.  Nebrala som toho zbytočne veľa.  Hodila som si tam takú tašku z make upom.  Nemalujem sa veľmi, ale používam to.  K tomu som si pochádzala veľa ďalších nepotrebných vecí.

Z balením som skončila približne okolo ôsmej večer, takže som si pustila film a šla pozerať.  Popri filme sa mi podarilo zaspať.

Ráno sa prebúdzam na to, že mi do očí svietia slnečné lúče.  Je sobota to znamená že zajtra sa vyráža na Geek Camp.
Rozhodla som sa že napíšem Mentovi či by nešiel somnou natočiť video.
*konverzácia *
M-ment e-elizabeth
E- Ahoj!  Chcela by som sa ťa spýtať na spolupráci.  Chcela by som ťa pozvať ako hosťa do môjho minecraft videa.
M-Ahoj,  ak máš nad 10k subs přijímám
E-Ďakujem, ozvem sa ti ak dovŕšim tento počet zatiaľ mám 1k.
Zobrazené
*KONIEC KONVERZÁCIE *
Tak niekoho iného, skúsim portyho.
*p-porty e-elizabeth *
E- Ahoj,  pozývame ťa ako hosťa do môjho minecraft videa.  Mám 1k subs.
P- jasně,  můžu dnes odpoledne
E- ďakujem
*zobrazené *
Takže video mám dohodnuté.  Zatiaľ som si šla urobiť raňajky a zjesť ich.  Po nich som sa vybrala trénovať minecraft veď viete nech niesom ako Loser.

Pri hraní mi to ubehlo rýchlo.  Spustila som Tsko a šla volať s Portym.

Video sme natáčali asi hodinu.  Zahrali sme si plno hier.  Po asi troj hodinovóm strihaní som mohla video publikovať na YouTube.  To trvalo tak hodinku. Já som si zatiaľ skontrolovala zbalené veci či sú všetky a či som pripravená zajtra ísť.

Nastavila som si budíka na ráno a šla spať.
***sen***
Stojím pred autom Alice a pomaly nastupujem.  Sedím vzadu a počúvam pesničky. 
,,you say you love I say you crazy... F.R.I.EN.D.S "
Spievala som si. Z ničoho nič ma trhlo hlavou som rozbila okno a Alice ležala bezvedomí a jej otec krvácal z hlavy..  omdlela som.

Na to som sa zobudila na budík.  To bol teda sen.  Pomyslela som si a šla sa obliecť.

Ľudkovia moji prepáčte mi za chyby.  A zato že vydávám takú krátku časť.  Ale zajtra nejdem do školy (ale k chirurgovi)  takže časti budú dlhšie a pravidelnejšie. Poteší každý komentáre či vote ❤
Zdravím omamen crew❤❤

život medzi youtubermi✅[DOKONČENÉ]Où les histoires vivent. Découvrez maintenant