,,Já len urobili by ste somnou taký krátky vlog ?"
Vsetci ma upriamene sledovali a tak isto čakali na odpoveď, na vlastnú odpoveď .
,,No neviem, autorské práva veď sme slávni "Odpovedal Shawn popri tom sa s chuti zasmial.Pobrali sme sa ku Cameronovy, a skúsili natočiť nejaký ten ASK, pretože koho by nezaujímali odpovede od slávnych osôb že?
,,Takže Came Shawne a Ashtone koľko máte rokov?" A takto som im hádzala otázky nejakú tu dobu, pokiaľ ich nebolo dostatok.
Ashley stála niekde v zadu a zazerala na mňa ako keby som jej práve jedla jej "diétny" šalát.
,,čo tak pozeráš? Snáď nežiarliš nato že sa ho pýtam pár otázok"
,,Pff" Povzdychla si.
,,Ďakujem, chlapci za super rozhovor. "
,,Aj nabudúce, ale musíš to odpracovať, veď vieš" A tak nenápadne sa pozrel smerom dole.
Musela som sa na ňom zasmiať, no Ashley už visela na Ashtonovy a robila mu ústny výplach. No fuj to som nepotrebovala vidieť.
Vzala som si veci a išla ku dverám. Rozlúčila som a s každým objala, teda okrem Ashtona a Ashley veď viete.
Už začínam vidieť svoj dom, teda skôr babkin .. Pomaly odomykám kľúčom dvere .
,,Babi už som doma" Oznámila som jej aby sa nestresovala, a nehľadala ma . ľahla som si na gauč a pozerala telku, no nič zaujímavé tam nehralo. Tak som sa pobrala do izby a šla pozrieť mobil. No nič tam nebolo, okrem upozornení z youtubu že nejaký youtuberi vydali video. Nemala som chuť pozerať nijaké videa tak som si vzala knihu a čítala. Tak záživný deň som snáď ešte nikdy nemala.
Knihu som založila späť do poličky, s ktorej som ju vytiahla. A jednoducho išla spať.Ráno ma prebúdzajú slnečné lúče, ktoré ma pália na lícach. Ešte som sa pár krát otočila na bok a pomaly vstala. Išla som do kúpeľne kde som si spravila rannú hygienu. Vrátila som sa do izby a obliekla si čierne leginy a šedé tielko. Zišla som dole na raňajky, ktoré mi pripravila babka .
Boli to čokoládovo banánové palacinky.
Boli úžasné!
Po raňajkách som skúsila ísť ku Cameronovy, pretože som sa doma už nudila.
Boom nová časť!
Ou jee. . Zajtra bude ďalšia A dlhá! !