Po dokončení líčenia som si ešte rýchlo urobila nejaké záberi začala som od tej dievčiny ktorú som liečila prvú. Potom som šla za moonom
,,aké máš pocity z líčenia? "
,,hm zaujímavé "
Vypla som kameru a šla za ostatnými. Každý team má iné liečenie. Vyhrá team ktorý nakazí najviac ľudí.Po dlhej zábave bolo vyhlásenie.
Prvé miesto získal Team Atiho čiže Alice vyhrala. Druhé miesto malo Team Olyho s tretí Moonov čiže náš. Aspoň sme sa umiestnili.Všetci sme šli na chatky. Rozhodla som sa že napíšem do skupiny aké to tu je. Musím uznať že tu je zábava...
,,Jasné keď príde stretneme sa "
,,Tento krát by sme mohli Trenčíne "
,,počkajte niekto klope " Vyrušilo ma pri volaní klopanie na dvere.
,,Ahoj"
,,Ahoj, potrebuješ niečo? " prekvapilo ma že mi klopal práve on. Náš vedúci Teamu čiže Moon.
,,Myslel som si že by si chcela ísť so všetkými Youtubermi na tábore ku jazeru "
Hm nieje to zlý nápad.
,,Daj mi 5 minút " zavrela som dvere a bežala ku posteli aby som vysvetlila babám prečo už nemôžem volať.Rozlúčila som sa a obliekla sa trochu lepšie a šla von.
Prekvapilo ma že som ho nikde nevidela.. Kam zmizol?
Otočila som sa chcela som ísť späť, lenže ma niekto chytil za rameno. ,, Môžme ísť? " Len som bez slovne prikývla a kráčala vedľa neho.
,,Hm je to jazero ďaleko? "
,,Nieje "
,,Prečo práve já? "
,,nechcel som ísť sám "
Odpovedal mi z takou nechuťou že som nemala chuť sa viac niečo pýtať. Mala som len chuť nato sa otočiť a ísť späť do chatky.No neurobila som to a kráčala trochu pomalšie. V diaľke som už začala vidieť nejaké postavy a jazero. Odhadujem že sme už blízko.
Mala som pravdu ani nie päť minút a boli sme na mieste. Všetci sa na mňa pozerali divne ako keby som im zjedla večeru na ktorej som mimochodom ani nebola.
,,Prečo na mňa zízate?! " Už má ich pohľady štvali.. Nakoniec sa všetci začali hlasno smiať
,,tvoja hlava " povedal Samo alebo Moon a začal sa smiať.
Čo na nej mám?! Začala som si ju chytať..
No zistila som to rýchlo. Mala som na hlave vtáčí trus.
,,To nieje vtipné "
Rozbehla som sa ku jazeru a začala si močiť miesto kde sa nachádzal trus.
Dneska som dala 2 kratšie časti. Poteší vote a komentár :3