5.Искам още

123 18 1
                                    

Несъзнателно увих ръце окло врата му и го гушнах дърпайки го максимално близко. Защо въобще правех това. Поставих глава на гърдите му можех да чуя как сърцето му бие като лудо.

- Благодаря...... за всичко което направи за мен.
Усетих как очите ми се навлажняват.

Защо ми идеше да заплача, да плача с цяло гърло. Не исках да се отделям от него беше толква топло..........защо се чуствам така.
 

Хей добре ли си. Джуне най накрая проговори, гласът му беше мед за ушите ми.

- Не, не съм добре но може ли да посетим така за малко. Едва не заплаках изричайки това.

Той хвана раменете ми избутвайки ме назад, така че да вижда лицето ми.

-Недей да плачеш, моля те... Той изтри сълзите ми и повдигна брадичката ми с два пръста нагоре за да ме вижда по добре.

Ще спра да плача ако ме целунеш....

Главата ме заболя от плача и леко залитнах, но отново Джуне ме хвана (разбира се беее😁)

-Май вече свикна с това. Засмя се Джуне докато аз още бях в обиятията му..

- Много смешно.... Ха ха. Съркастичното в мен въобще не се и задържа. Просто нямаше как да не съм съркастичен.

-Май ти е много забавно а??? Джуне бе извадил най подлата усмивка в света.

-Какво намекваш......

-Сега ще видиш ти. Вдигна ме и ме постави на леглото след това започна по най гадния начин да ме гъделичка.

-Н-нее сп-ри моооля теее..смеех се с цяло гърло и не бях забелязъл всъщност колко близо беше до лицето ми. Розовите му устни се намираха само на няколко сантиметра от мен. Изках да ги вкуся да усетя техния вкус......

Джуне спря да ме гъделичка.
Подпеях се на лакти и скъсих разтоянието между нас.

Какво правя забога......дано после не ме мразиии

Целунах го.......но не това за мен беше изненада, изненадах се повече когато тои сложи ръка на тила ми.

Задвижи бавно устните си по мойте. Стараех се да му отвръщам. Целувката бе страстна и изпълнена с любов. Прокара езика си по долната ми устна и аз веднага реагирах...разтворих леко устата си, а той нахлу с език вътре. При допира му с моя неможах да сдържа стона си който явно му хареса защото усетих усмивката която се образува на лицето ми.

Прокара езика си по цялата ми кухина нямаше място през което да не бе минал.
Езиците ни отново се сблъскаха, започна се война но Джуне победи. Вече нямах въздух и се отдръпнахме един от друг.
И двата дишахме учестено, Джуне подпря челото си на моето все още дишащ тежко.

-Иска ми се това да го правим по често. При чутуто усетих как червени а плъзва по лицето ми.

- Ми прави го.

Той повдигна брадичката ми с два пръста, постави ръка на бузата ми и ме целуна нежно по устата.

Тези устни никога няма да ми омръзнат.....

***"""***
Офф извинете за грешките ма ме мързи да поправям. ТЪКА чеее Сориии нот Сориии

I Love you, and it's killing me [Complete]Where stories live. Discover now